The Best Walking Trails in Santes Creus, Catalonia (Spain)

Photo of 101130 PLA DE SANTA MARIA. Ruta de les Barraques de Pedra amb aproximació a Santes Creus pel GR175 Photo of La Capona Photo of Alt Camp: Ruta de la Capona, l’art de la pedra seca al Pla de Santa Maria
  • La Capona

Itinerari circular per les barraques de pedra seca a l’entorn del mas la Capona La ruta de la Capona és al terme del Pla de Santa Maria. És un curt, planer i fàcil itinerari per visitar una mostra de les construccion...

Crec que la valoració parla per ella mateixa.
    Alfred Llorens
    Una ruta mut bonita y fácil para ir con niños.
    Modena F1
  • La Ruta de la Capona

Sencilla y corta ruta ideal para hacer en familia a pocos kilómetros del pueblo de El Pla de Santa Maria (nosotros la hicimos con niñas de 3, 4 y 5 años).Se trata de un recorrido llano entre campos de cultivo y bosques, ...

Recomendable con peques o gente mayor por si facilidad
    kimi.69
    Clásica ruta de El Pla de Santa María. Sin dificultad técnica y con la posibilidad de ver muchas construcciones.
    Jonathan OsSo

Photo ofCabanes de Pedra seca prop de Santes Creus 22-MAR-14 Photo ofCabanes de Pedra seca prop de Santes Creus 22-MAR-14 Photo ofCabanes de Pedra seca prop de Santes Creus 22-MAR-14

Una agradable passejada per l'arquitectura popular a l'Alt Camp, Pla de Santa Maria prop de Santes Creus (Aiguamúrcia) Caminada per pista, terreny pràcticament pla. Respecteu els camps, esteu en terrenys de propietat ...

• 2017-10-06 Santes Creus

6 de octubre de 2017. A TENER EN CUENTA Recorrido Desde la parada de autobús de Santes Creus nos encaminamos hacia el S. Franqueando un arco ricamente decorado, que incorpora un reloj de sol, llegamos a la ermita de ...

• Ruta de la Capona

Text recopilat dels portals web de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria i Femturisme: El terme del Pla de Santa Maria, i concretament la zona de les Planes, concentra moltes construccions de pedra seca, edificacions qu...

• LA CAPONA 12-ENE-19

Passejada cultural per la zona de les Planes, a l’Alt Camp, entre el Pla de santa Maria i santes Creus, un altiplà al costat del riu Gaià, en aquesta contrada hi ha una gran concentració de construccions de pedra seca, p...

Bonita y agradable. Una sorpresa estas construcciones. Ponte a pensar el trabajo que deben haber costado hacerlas y las ...
    joan lauri
    Photo ofEl Pla Sta Maria - Ruta de les cases de pedra Photo ofEl Pla Sta Maria - Ruta de les cases de pedra Photo ofEl Pla Sta Maria - Ruta de les cases de pedra

El Pla Sta Maria - Ruta de les cases de pedra. De la Ctra del Plà al Mas del Plata girem a la dreta en un accès on s'indica la ruta; i seguim fins a trobar un parquing. I des d'allà comença la ruta. Per la canalla ...

• Capona/Vila-rodona

Capona -Vila-rodona. Per observar les barraques es en circular per passeig, tambe es pot fer amb btt

Ruta molt senzilleta per passejar tranquil·lament o fer sortides familiars. La Ruta surt de Santes Creus i només fent uns pocs metres de carretera agafem el GR direcció al Pla de Santa Maria, però abans d'arribar-hi, dei...

• Santes Creus

Volta per els voltants de Santes Creus. Practicament tot per pista forestal amb vistes de camps i prats. Sortida per seguir descobrint molts camins de la zona amb poc desnivell per fer amb bici