The Best Mountain Bike Trails in Santes Creus, Catalonia (Spain)

Photo of Santes Creus-Les Pobles-La Portella-Pla de Manlleu-Els Cups-L'Albà Vell-L'Albà-Santes Creus Photo of Santes Creus-Alió-Valls-Vallmoll-Santes Creus Photo of BTT ALT CAMP Stes Creus-l'Albà
    Photo ofSantes Creus-Les Pobles-La Portella-Pla de Manlleu-Els Cups-L'Albà Vell-L'Albà-Santes Creus Photo ofSantes Creus-Les Pobles-La Portella-Pla de Manlleu-Els Cups-L'Albà Vell-L'Albà-Santes Creus Photo ofSantes Creus-Les Pobles-La Portella-Pla de Manlleu-Els Cups-L'Albà Vell-L'Albà-Santes Creus

Bonica ruta feta amb la companyia de l'amic Josep Maria Casellas amb sortida i arribada a Santes Creus amb el següent itinerari: Santes Creus-Les Pobles-La Portella-Selma (poble abandonat que deixem a l'esquerra, no hi h...

Bona ruta, sense gran dificultat en la major part de trams. Però hi ha un sender que no vam poder fer-ho, ja que calia p...
    Sobrerodes77
    La vaig fer ahir sortint des de Reus, però amb alguna variant (anant a veure Selma i sense pujar al Castell de l,Alba). ...
    flonjall
    Photo ofSantes Creus-Alió-Valls-Vallmoll-Santes Creus Photo ofSantes Creus-Alió-Valls-Vallmoll-Santes Creus Photo ofSantes Creus-Alió-Valls-Vallmoll-Santes Creus

Una bonnica ruta circular pel l'Alt Camp. Sortim del Monestir de Santes Creus i anem en direcció Alió i després a Valls a esmorzar al Pati...una truita de bacallà...mmmm boníssima. Els camps estan preciosos en aquesta èp...

• BTT ALT CAMP Stes Creus-l'Albà

Itinerari BTT per l'Alt Camp des de Santes Creus fins al bonic poblet de l'Albà. Habia de fer la baixada per una pista que surt per la dreta de l'església de Sta Maria i arriba fins a Aiguamúrcia...però sortia d'una lesi...

Photo ofRuta del Cister - Santes Creus, Montblanc, Poblet, Valbona de les Monges, Santes Creus Photo ofRuta del Cister - Santes Creus, Montblanc, Poblet, Valbona de les Monges, Santes Creus Photo ofRuta del Cister - Santes Creus, Montblanc, Poblet, Valbona de les Monges, Santes Creus

ruta que recorre los 3 monasterios mas importantes de catalunya. pongo la cronica de la primera ves que hice la ruta ___ Buenas pues eso, que hoy nos hemos escapado a santes creus a hacer la tan conocida ruta de...

Gran ruta para acerla con buena compañia muy dura físicamente bien señalizada excepto en el tramo del coll de la calma e...
    SULI80
    Gran ruta.... increible en dos dias!
    Viciano
    La primera ruta del cister de los maquis, año 2009, Julio, Siscu, Capi, Carlos y Tombi, y por lo menos 3 o 4 veces mas e...
    Maquis and Pere Team

Photo ofsantes creus + pobles + castell de l'albà + l'albà + vila-rodona + santes creus Photo ofsantes creus + pobles + castell de l'albà + l'albà + vila-rodona + santes creus Photo ofsantes creus + pobles + castell de l'albà + l'albà + vila-rodona + santes creus

Sortim de Santes Creus i enfilem pel camí de Les Pobles, creuem carretera i anem direcció el mas del Miracle (el miracle deu ser que deixesin fer dos xalets allà dalt). Seguim fins cal Bernat i desprès agafem un petit tr...

Ahir vam fer aquesta ruta, vam gaudir molt, gràcies per compartir.
    Markparov
    Photo ofSantes Creus-L'Albà-Pla de Manlleu-Selma-Santes Creus Photo ofSantes Creus-L'Albà-Pla de Manlleu-Selma-Santes Creus Photo ofSantes Creus-L'Albà-Pla de Manlleu-Selma-Santes Creus

Ruta original de gabialpinrat. http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8305868 Jo he escurçat el tros final a l'arribada a Santes Creus. La ruta és molt interessant, passant primer per vinyes i després per bosc...

Ruta molt agradable entre vinyes i boscos . Gràcies per compartir-la
    Xavi Salichs
  • Santes Creus + Sant Jaume de Montagut

Photo ofSantes Creus + Sant Jaume de Montagut Photo ofSantes Creus + Sant Jaume de Montagut Photo ofSantes Creus + Sant Jaume de Montagut

Sortim de Santes Creus per la carretera direcció Les Pobles. Als pocs metres agafem desviació a l'esquerra i prenem el camí fins les Pobles. Creuem carretera i pujem fins el Mas d'en Prat i seguim fins el Mas d'en Bosc o...

Ruta, fins on la he pogut fer,molt i molt guapa. Ma encantat . Moltes gràcies Baiker Serguei47 per compartir-la. Em qued...
    albertcompte3
    Bona ruta, naltros hi hem afegit un tramet de corriol i la pujada a Montagut per pista que no té pèrdua. La baixada té ...
    dani_pent
    Es completamente ciclable, pero es un poco dura. En el descenso has de ir con cuidado ya que hay mucha piedra suelta,...
    ANTONIO444
  • 2017-02-15 Ruta del Cister. 2017. IBP. 199

Photo of2017-02-15 Ruta del Cister. 2017. IBP. 199 Photo of2017-02-15 Ruta del Cister. 2017. IBP. 199 Photo of2017-02-15 Ruta del Cister. 2017. IBP. 199

FECHA: 2017-02-15 KM: 112 TIEMPO DE PEDALEO: 10h. 8´ MEDIA: 11.02 Km/h RECORRIDO: Ruta del Cister. 2017 PARTICIPANTES: Manel, Orterga, Angel, Andrés. DESARROLLO:El GR 175 La Ruta del Cister, forma parte de la ex...

• GR175 BTT oficial

Traçat del GR175 en BTT elaborat pel CE La Xiruca Foradada (2012). L’itinerari de La Ruta del Cister segueix el traçat del GR®175, transcorre per les comarques de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i l’Urgell i, és l’úni...

A caballo es una ruta complicada en ciertos tramos pero nadie dijo que seria facil . faltan abrebaderos o lugares donde ...
    COWBOY 112
    La ruta és molt bonica i molt fàcil de seguir ja que està indicada a la gran majoria d'encreuaments de camins i portant ...
    ferrangb
    Hay algunas zonas que no son aptas para bicis debido al terreno muy pedregoso y con un desnivel pronunciado
    dgutier
  • Ruta del Cister (Trazado original)

El antiguo trazado de la ruta del Císter, todavía bien conservado y marcado regularmente. Salimos de Santes Creus y en sentido horario pasaremos por Montblanc, l'Espluga de Francolí y el Monestir de Poblet. Subiremos a S...

Sin duda, una ruta muy atractiva y muy completa. Gracias por compartirla.
    Alfons Sánchez
  • RUTA DEL CISTER CICLABLE 2021

El itinerario que unifica estos 3 monasterios,nos llevará por algunos de los paisajes más solitarios de la Catalunya interior. Paisajes silenciosos sembrados por campos de cereal y fincas de almendros, restos de antiguas...

La hice en un día, descripción perfecta de la ruta. Muy variada pero durilla en algún momento. 100% ciclable. Gracias po...
    Àlex Pevi
    Agradable y diversa.
    Petit Navire
    Photo ofStes. Creus-Pont d´Armentera-St. Perpètua de Gaià-Vallespinosa-Stres Creus Photo ofStes. Creus-Pont d´Armentera-St. Perpètua de Gaià-Vallespinosa-Stres Creus Photo ofStes. Creus-Pont d´Armentera-St. Perpètua de Gaià-Vallespinosa-Stres Creus

Tal vez una de las rutas más bonitas que he realizado. Ruta que nos lleva a zonas poco conocidas del interior de la provincia de Tarragona y por lo tanto muy poco transitadas pero de una gran belleza sobre todo en primav...

Ruta fantàstica del principi al final,te bones rampes i senders molt divertits
    Jaime Valls
    No te falta razón en eso de que es una de las mejores rutas que has realizado.... Vistas impresionantes en un entorno es...
    Alérgico_al_asfalto
  • 2018-06-11 Cister 2018 I.B. P. 210

FECHA: 2018-06-11 KM: 111 TIEMPO DE PEDALEO: 9h. 32. MEDIA: 11.67 Km/h RECORRIDO: Cister 2018. Recorrido al revés del que hicimos en 2017. PARTICIPANTES: Padilla, Ortega, Manel, José, Andrés. DESARROLLO: DESARR...

• Ruta del Cister

Ruta del Cister la primera que es va senyalitzar amb un trinangle vermell, que despres ha estat el logotip de tota la propaganda que s'ha fet del Cister, o sigui ... LA AUTÈNTICA !!! Hi ha alguna variant per poguer anar ...

• De Santes Creus a Alió

[CA] De Santes Creus a Alió Ruta que permet la descoberta dels paisatges més característics de l'Alt Camp i algunes de les seves poblacions com Aiguamúrcia, Vila-rodona i Bràfim. Forma part de la Ruta del Cister i disco...

Ruta fácil molt recomenable
    xaviergnacher
  • Rutes BTT Alt Camp ruta 6 negre

Distància: 34,710 km Temps aproximat: 3:30 h Ascensió acumulada: 793 m Descens acumulat: 802 m Dificultat: molt difícil Ruta llarga amb trams tècnics que combina diferents tipus de vials: pistes amples, camins carre...

• Santes Creus-Tarragona

Ruta seguint bàsicament el Cami de St Jaume, però al revés. Molt bonic en aquesta època de verema. Destaquem l'alberar d'Aiguamúrcia i la baixada del pantà cap a la cruïlla de l'alzina.

• Nens Outdoor - Ruta del Císter 1

Ruta del Císter amb dos dies amb els NensOutdoor en una versió sense seguir el traçat original per evitar travessar la Serra Carbonera pel coll de Coloma i el coll del Prenafeta. Desviem el traçat de Figuerola cap a Cabr...