The Best Walking Trails in Sant Llorenç de Morunys, Catalonia (Spain)

Photo of Sant Llorenç de Morunys - Santuari de Lord 2017-09-24 12:30 Photo of Escursio amb els nens Pla de Busa - Presó del Capolatell (Busa) Photo of Santuari de Lord baixant pel camí de Sant Jaume
    Photo ofSant Llorenç de Morunys - Santuari de Lord 2017-09-24 12:30 Photo ofSant Llorenç de Morunys - Santuari de Lord 2017-09-24 12:30 Photo ofSant Llorenç de Morunys - Santuari de Lord 2017-09-24 12:30

Sant Llorenç de Morunys - Santuari de Lord 2017-09-24 12:30 Aquest cap de setmana, acompanyants per dos guies d'excepció i companys infatigables (la Marisa i en Jesús) hem recorregut les Mines de Cardona, el seu Caste...

Gràcies per haver compartit el track :) Curta i fàcil ascensió per a unes bones vistes. Salut i muntanya!
    Kelpi
    Photo ofEscursio amb els nens Pla de Busa - Presó del Capolatell (Busa) Photo ofEscursio amb els nens Pla de Busa - Presó del Capolatell (Busa) Photo ofEscursio amb els nens Pla de Busa - Presó del Capolatell (Busa)

Pla de Busa - Presó del Capolatell (Busa) Caminada amb els nens cap al mirador de Busa ( espectaculars vistes sobre les muntanyes , el pantà de la Llosa del cavall,Sant Llorenç de Morunys,santuari de Llord) i la presó...

Genial per xics
    johel
    Ruta curta i molt maca
    itus74

Photo ofLa Guàrdia (Serra de Busa) (100 cims) Photo ofLa Guàrdia (Serra de Busa) (100 cims) Photo ofLa Guàrdia (Serra de Busa) (100 cims)

Sortida: si anem per la C-26 en direcció a Solsona, en el km. 114,2 al terme de Navès trobarem una pista asfaltada que ens durà fins a la Creu de Busa on començarem la ruta. Tot el recorregut va per pista ben ampla. Te...

Ruta molt facil, ja la hem fet més de un cop i més llarga, però aquesta vegada vam anar amb amics per estirar cames, grà...
    paquilian68
  • Pla de Busa a Presó del Capolatell

Curta i senzilla excursió al popular penyasegat anomenat Presó de Busa. Des de l'alberg de la Selva agafem la pista que puja fins dalt el pla de Busa. Aparquem el cotxe i agafem una pista indicada direcció a la Presó de...

• Presó de Capulatell (Busa)

Passada la població de Navès (Solsonès) per la C-26 direcció Berga, ens trobem amb l'indicador Pla de Busa i, agafem una carretera força punyetera però en bon estat que després de 15 km ens durà al Pla de Busa on es conv...

Vuelta al albergue Fundesplai, perfectamente realizable en familia y para todos los niveles. Preciosas vistas y bosque.

Molt bona per fer amb canalla petita. Nosaltres anàrem amb un nen de 8 mesos, una de 4 anys i un de 7
    Lloroblau
  • sant llorenc santuari del lord

ruta de passeig amb la canalla depenen de la edat es pot fer sense cap problema les nostres tenen 7 i 10 encara que no comecan al mateix llos surten i arriben al poble el que vaig engegar el gps una mica tard. aneu amb t...

Al final vam fer una alternativa a aquesta ruta una mica més llarga.
    angelsblumink
  • Camí verd de la Vall de Lord

Us convidem a una passejada pel paisatge i la historia de la Vall de Lord. Us convidem a seguir el riu Cardener i refer el camí que ja a l’època romana es feia servir com autopista per distribuir la sal de Cardona cap al...

Ruta fácil y bonita!! Paraíso verde 💚
    Linamalina13
    Ruta fàcil, però que si fas d'anada i tornada, és moderada degut als km que acumules. Recomano passar pel pont romànic, ...
    nomespatri
    La ruta es fa bastant bé. Té trams on el paisatge és molt maco com la zona de la font de la puda o les cascades del naix...
    sandrewge
  • Sant Llorenç de Morunys

Jo la vaig fer corrent i és una ruta curta però exigent. Amb algun tram tècnic. Vistes i entorn molt xulos!
    rcaitor
  • Mola de Lord (ICC)

Ruta senzilla per fer en família. Sortida: si anem de Sant Llorenç de Morunys a coll de Jou per la LV-4241 trobarem un trencall a l’esquerra que ens durà fins al pàrquing del santuari. Des d’aquí agafarem unes escales q...

Photo ofLa Rectoria de la Selva al Pla de Busa Photo ofLa Rectoria de la Selva al Pla de Busa Photo ofLa Rectoria de la Selva al Pla de Busa

La eixida és dura si no hi ha un previ escalfament però es pot fer prou bé, quan apareix l'asfalt es fa més costos però gràcies al paisatge hom va fent camí. Un cop dalt i en vista que no dona temps d'anar a la presó nat...

• Santuari del Lord

Pujada al Santuari de Mare de Déu del Lord. Aparcarem a la base del santuari en una carretera d'uns 10 minuts en cotxe que surt de St llorenç de Morunys. Recomanem fer-la en el sentit d'aquesta ruta. Comencem fent u...

Photo ofCircular voltan del santuari de lord Photo ofCircular voltan del santuari de lord Photo ofCircular voltan del santuari de lord

Circular voltan del santuari de lord. Aquest Santuari pertany a la població de Sant Llorenç de Morunys. Deixem el cotxe abaix el parquing del Santuari i m entres anem pujan veiem les grans vistes que te aquest indret. ...