Photo ofLa Guàrdia i Mirador de La Creu des de La Creu de Busa des de la Creu de Busa (100 Cims FEEC) * Photo ofLa Guàrdia i Mirador de La Creu des de La Creu de Busa des de la Creu de Busa (100 Cims FEEC) * Photo ofLa Guàrdia i Mirador de La Creu des de La Creu de Busa des de la Creu de Busa (100 Cims FEEC) *

34 minutes
48 minutes
March 26, 2023
March 2023

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Anant per la C-26, al km 114,1 trobem a mà esquerra la carretera que en 14 quilòmetres arriba fins a Busa. Abans d’arribar-hi trobem la Creu de Busa, aquí deixem el cotxe.
Comencem a caminar, tal com hem arribat, pujant el cim que tenim a mà esquerra.
No té cap dificultat, només hem de seguir una pista que en uns vuit-cents metres ens porta fins dalt del cim de La Guàrdia.
La tornada pel mateix camí de pujada.
Quan arribem al cotxe continuem pujant a mà dreta fins el Mirador de la Creu, just al damunt del Serrat de la Capella, i amb molt bones vistes sobre els cingles de la Creu.
Tornem a baixar fins el cotxe i donem per acabada l’excursió.