The Best Walking Trails in Castellar del Vallès, Catalonia (Spain)

Photo of Castellar del Valles, Sant Pere d'Ullastre, Bosc del Laberint, Barraques de pedra seca, Can Casamada, Parc de Colobrers. Photo of Ruta 7 , EL CAMÍ RAL DE CASTELLAR DEL VALLES A SENTMENAT Pel camí ral i retorn pel serrat i de PixanúviesTrack 034 Photo of Passejant a la Marquesa per Castellar del Vallès - 2013-11-23 - 6'5 KM
    Photo ofCastellar del Valles, Sant Pere d'Ullastre, Bosc del Laberint, Barraques de pedra seca, Can Casamada, Parc de Colobrers. Photo ofCastellar del Valles, Sant Pere d'Ullastre, Bosc del Laberint, Barraques de pedra seca, Can Casamada, Parc de Colobrers. Photo ofCastellar del Valles, Sant Pere d'Ullastre, Bosc del Laberint, Barraques de pedra seca, Can Casamada, Parc de Colobrers.

Passejada sense, podríem dir, gens de desnivell, visitant la ermita de Sant Pere d'Ullastre, al costat de la masía de Santpere, el bosc del Laberint i tornant per Can Torrens i Can Casamada. Trobem barraques de pedra se...

Avui l hem fet més curta. Un altre dia la farem sencera. Molt bonica
    mariasallent
    Photo ofPuig de la Creu des de Castellar del Vallès Photo ofPuig de la Creu des de Castellar del Vallès Photo ofPuig de la Creu des de Castellar del Vallès

Excursió clàssica de pujada al Puig de la Creu que sortint de Castellar puja a aquest gran mirador de bona part de terres del Vallès El Puig de la Creu és una muntanya de 668 metres a cavall dels municipis de Castellar d...

Buena ruta
    luisgaraysbd
    Perfectamente indicado todo. Un paseo muy agradable
    PKT60

Photo ofQuim. Riu Ripoll. Gorgs d’en Fitó i de la Riera Photo ofQuim. Riu Ripoll. Gorgs d’en Fitó i de la Riera Photo ofQuim. Riu Ripoll. Gorgs d’en Fitó i de la Riera

Es tracta d’una passejada pel riu Ripoll per Castellar del Vallès i sant Feliu del Racó. S’ha d’anar per diferents camins que canvien constantment, per sempre al costat o a prop del riu Ripoll. Deixem el cotxe al Parquig...

• Itinerari pedra seca

Itinerària pedra seca: El primer tram fins a arribar al primer punt d'interès és molt curt, seguidament el següent tram fins a arribar a l'altre és també urbà. El punt d'interès de la depuradora és quan comença el camí...

• Castellar del Vallès

RUTA TORRENT DELS COLOBRERS L’itinerari circular comença davant l’escola Sant Esteve de Castellar del Vallès direcció sud. Caminant pel carrer del Prat de la Riba cap a baix, recte fins arribar al costat d’una rotonda...

• Castellar-Coll Monner-Castellar

Caminada fàcil, sense cap dificultat, en tot cas si es fa amb nens la pujada cap al Puig de la Creu o be la seva llargària, per la resta res de res. Cal portar aigua, no hi ha cap font en tot el recorregut, malgrat a ...

Photo ofItinerari geològic Castellar del Vallès nº1 Photo ofItinerari geològic Castellar del Vallès nº1 Photo ofItinerari geològic Castellar del Vallès nº1

La ruta urbana geo-paleontològica proposada és per Castellar del Vallès. Es poden reconèixer els tres tipus de roques: sedimentàries, ígnies i metamòrfiques, alternades seguint la ruta proposada. En cada parada es mostra...

Photo ofItinerari geològic Castellar del Vallès nº2 Photo ofItinerari geològic Castellar del Vallès nº2 Photo ofItinerari geològic Castellar del Vallès nº2

• Ruta Torrent dels Colobres

Surtint de l’escola Sant Esteve direcció sud es troba Sant Pere Ullastre, té un paisatge verd i ple d'oliveres.Entorn a la fauna hi ha excrements de conills. Sant Pere Ullastre és una capella romànica dels segles X-XI. L...

• 6 Puig de la creu (642 m)

A la població de Castellar del vallès (Vallès Occidental) trobem el Puig de la creu. Deixem el cotxe al carrer Puig de la creu davant de Can patasques, conegut restaurant pels ciclistes. Darrera de la plaça i al final de...

• Puig de la creu

Puig de la creu El Puig de la Creu és un turó que ofereix unes vistes privilegiades d'una bona part del Vallès. Abasta des de Montserrat fins al Montseny. Aquesta ruta, en gran manera, transcorre per pista de molt fàc...

• Itinerari torrent de colobrers.

Itinerari torrent de colobrers : El primer tram fins al primer punt de interes va ser molt aburrid perque tot va asfalt i no vam veure res. Despres ja hi habia una mica de bosc i era mes xulo, al cap de una estona vam b...

Photo ofVallès Occidental - Castellar del Vallès - Guanta per Can Padró, Can Montllor de Dalt i tornada pel Dolmen de Serra Caballera Photo ofVallès Occidental - Castellar del Vallès - Guanta per Can Padró, Can Montllor de Dalt i tornada pel Dolmen de Serra Caballera Photo ofVallès Occidental - Castellar del Vallès - Guanta per Can Padró, Can Montllor de Dalt i tornada pel Dolmen de Serra Caballera

Ruta feta el 11-03-2015 Ruta a Guanta des del col·legi El Casal de Castellar del Vallès que passem pel seu costat pel camí a Guanta, passant per Can Padró, Can Montllor de Dalt, Coll de Rossinyol fins a Guanta. De to...

M'ha agradat molt. En tens més d'aquest nivell ?