The Best Trails in Parāchān, Ostān-e Alborz (Iran)

119 trails

(10)
Photo of Trk-On foot Taleghan CTY-Parachan VLG-Hillside of Alamkooh Summit(Trail running)(Jul 9, 2018) Photo of پراچان طالقان به درجان3000-Parachan to Darjan Photo of پراچان به درجان-طالقان به 3000-Parachan to darjan From Alborz
    21.63mi
    7726f
    74| Rating 5.0
    Photo ofپراچان طالقان به درجان3000-Parachan to Darjan Photo ofپراچان طالقان به درجان3000-Parachan to Darjan Photo ofپراچان طالقان به درجان3000-Parachan to Darjan

خرداد - june

سلام جناب روزخوش دوست عزيز ، ما براي اخر هفته اين مسيرو ميخوايم بريم امكانش هست يه شماره تماس قرار دهيد تا اطلاعات كسب ك...
    Mohammadreza Aslani 7
    آقای شیدایی این مسیر رو میشه با دوچرخه طی کرد ؟ پاکوب داره راهش ؟
    Chanlibel گردنه مه آلود
    21.54mi
    6516f
    72| Rating 4.5
    Photo ofپراچان به درجان-طالقان به 3000-Parachan to darjan From Alborz Photo ofپراچان به درجان-طالقان به 3000-Parachan to darjan From Alborz Photo ofپراچان به درجان-طالقان به 3000-Parachan to darjan From Alborz

این مسیر بسیار زیبا که به طالقان به 3000 معروف شده است یکی از زیباترین مسیر های البرز محسوب میشود.روستای پراچان از توابع طالقان و در جان از توابع تنکابن است.در طی مسیر تنوع بسیار جالبی از کوه و رود و یخچال و چشمه و آبشار...

تاریخ پیمایش خرداد ۹۷ مسیر تقریبا درست است اما باتوجه به رودخانه‌ی خروشان طالقان، جاهایی از مسیر به کل از بین رفته و بای...
    ebrahim houshyar
    سلام آقای جواهری . این مسیر بسیار زیبا و وسوسه انگیز است . به نظرتان می توان این مسیر را با دوچرخه طی کرد . شیب مسیر که ...
    Chanlibel گردنه مه آلود
    21.24mi
    6703f
    62| Rating 4.5

۲۶ الی ۲۸ تیر ۹۸ حرکت ساعت ۶ صبح از تهران دربست طالقان (از میدان آزادی) ۱۰۰ تومن، حدود ۲ ساعت راه دربست از طالقات به پراچان، ۳۰ تومن، حدود یک ساعت راه شروع پیاده‌روی روز اول ساعت ۱۰ صبح، ساعت ۱ دروازه بودیم و ساعت ۴ ...

سلام ما فردا عازم این مسیر هستیم چطور میتونم مسیر یابی کنم؟یعنی جی پی اس مانند از این مسیر شما استفاده کنم؟لطفا راهنمایی...
    sara.sharifi.soltani
    ممنون من با توضیحات شما پسفردا عازم همین مسیرم. پاینده باشید
    Rafaan.safari
  • 3D Maps

Experience trails in vivid detail, from summits to valleys. Embark on a virtual route for a realistic 3D view.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    3D Maps 3D Maps
    23.00mi
    6699f
    Photo ofپراچان در بالاطالقان به گوسفندسرای دمچه و گردنه میش چال و دره سه هزار و آبگرم سه هزار و درجان Photo ofپراچان در بالاطالقان به گوسفندسرای دمچه و گردنه میش چال و دره سه هزار و آبگرم سه هزار و درجان Photo ofپراچان در بالاطالقان به گوسفندسرای دمچه و گردنه میش چال و دره سه هزار و آبگرم سه هزار و درجان

من و دوست خوبم مصطفی حسین پور این مسیر را در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، 23 تا 25 تیرماه سال 99 طی کردیم. من خودم پارسال این مسیر رو با دوچرخه کوهستان از قزوین به زیاران و طالقان و بالاطالقان و ادامه آن طی کرده بودم، که خ...

14.02mi
    3816f
    Photo ofمسیر کوهپیمایی از روستای پراچان به گوسفند سرای دمچه Photo ofمسیر کوهپیمایی از روستای پراچان به گوسفند سرای دمچه Photo ofمسیر کوهپیمایی از روستای پراچان به گوسفند سرای دمچه

تصمیم گرفتم یک برنامه ای یک روزه ی انفرادی کوهنوردی از روستای زیبا و بکر و همیشه بهار پراچان بالاترین روستای بالا طالقان به گوسفند سرای زیبای دمچه داشته باشم ۶ صبح با ماشین از قزوین حرکت کردم و حدود ۹ صبح از روستای پراچا...

18.98mi
    7795f
    Photo ofپراچان به دمچه به قله گردون کوه و برگشت به پراچان Photo ofپراچان به دمچه به قله گردون کوه و برگشت به پراچان Photo ofپراچان به دمچه به قله گردون کوه و برگشت به پراچان

درود بر شما. من به همراه دو همنورد عزیز آقا محسن و آقا محمد روز جمعه ۱۵ ام مرداد ۱۴۰۱ صبح ساعت ۵:۳۰ از قزوین به سمت روستای پراچان راه افتادیم و حدود ساعت ۸:۳۰ از پراچان پیمایش را شروع کردیم. حدود ساعت ۵ به دمچه رسیدیم. ر...

20.91mi
    6093f
    Photo ofپراچون -قله شگرک - نداربن - طالقان به کلاردشت Photo ofپراچون -قله شگرک - نداربن - طالقان به کلاردشت Photo ofپراچون -قله شگرک - نداربن - طالقان به کلاردشت

پیمایش زمستانه از طالقان روستای پراچون به کلاردشت روستای ونداربن و صعود قله لشگرک ۹۹/۰۲/۱۲ مدت ها به اجرای این برنامه فکر میکردیم و منتظر یک زمان مناسب از لحاظ هوای خوب و بعد ریزش بهمن های بزرگ منطقه بودیم و این فرصت را ...

20.35mi
    6325f

مسیر مالرو بسیار زیبا و چشم نواز بهترین زمان صعود اواخر تیرماه میباشد یکی از محاسن مسیر حضور گوسفندارن محلی میباشد که در صورت نیاز همکاری لازم را مثلا برای اجاره ی قاطر یا چادر بعمل میاورند. با توجه به اینکه در طول مسیر...

14.13mi
    6152f
    35| Rating 3.0

پراچان، دمچه، گردونکوه، حصارچال ، تنگه گلو

سلام یه سوال داشتم. این قسمت پناهگاه گردونه- ازاد کوه تا دریاچه فصلی تا چه حد مشکل هستش. مرسی
    AMZ01
    5.92mi
    3907f

شروع: ۷:۴۵ از انتهای جاده سنگلاخی پراچان(معدن) در ادامه مسیرتون بعد از نقطه دوم(قبل سنگ دروازه)، از روی پاکوب روی تپه بروید. من اشتباه رفتم. مقصد: ۱۶:۱۵ گردنه سه هزار مدت زمان سپری شده: ۸:۳۰ در کل این مسیر توصیه نمیشه چو...

8.97mi
    6325f

دوستان ما مسیر یال جنوبی به لشگرگ کوچک و بزرگ را انتخاب کردم در انتهای مسیر بعلت وجود برف به مجبور شدیم از یال سخره ای عبور کنیم که خیلی چالشی بود.حتما نفرات آماد و تجهیزات آماد صعود کنید

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!