The Best Trails in ‘Alī Tappeh, Māzandarān Province (Iran)

388 trails

(3)
  • نرگس تپه بهشهر

4.83mi
    1414f
    53| Rating 5.0

مسیر بسیار راحت و عالی برای یک پیاده روی خانوادگی اول آذر بسیار زیباست،منطقه آب ندارد میرزایی:09360100772

بسیار عالی
    amirhasan hosseini
    6.61mi
    1893f

ساعت ۳ از خیابان شاهد ابتدای نرگس تپه به سمت راست رفتیم به سمت نظر راه. مسیری با شیب بسیار زیاد حدود ۳ کیلومتر حدود ۵۰ دقیقه طول کشید. تا رسیدیم به یال و ادامه مسیر پاکوب به کلبه اتش نشانی. روی درختها علامت گذاری شده بود...

11.02mi
    2661f

مسیر رفت از پارکینگ قسمت گردشگری عباس آباد به جمال چشمه ۲ و جمال چشمه اصلی و گت قارزم از جاده محمد آباد مسیر برگشت مستقیم به سرچشمه و استخر عباس آباد

7.29mi
    1667f
    Photo ofAbbas abad behshahr. Jamal fountain عباس اباد بهشهر به جمال چشمه و ادامه به مسیر طلاکولی Photo ofAbbas abad behshahr. Jamal fountain عباس اباد بهشهر به جمال چشمه و ادامه به مسیر طلاکولی Photo ofAbbas abad behshahr. Jamal fountain عباس اباد بهشهر به جمال چشمه و ادامه به مسیر طلاکولی

ساعت ۱۲ظهر دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ از بهشهر رفتیم تا اردوگاه عباس اباد . شروع پیاده روی ساعت ۱۲و ۲۰ سه نفری. من و ممد و مهدی. از مسیر سرچشمه به طرف سمت راست یک چشمه کوچک دارد که یک سنگ مسطح بعنوان میز استفاده میکنن معروف شده ...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area
    10.26mi
    3589f

جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ شروع پیمایش از کوچه نجاری ها انتهای شاهد رفت از هلی باغ، دامغانی کومه، خرمندی کومه، آزاد چشمه، التپه کومه، جمال چشمه و صعود به ارتفاعات جنوب جمال چشمه نهار در طلاکولی برگشت از آبشار سنگی، کلبه فرهنگیان، آ...

9.71mi
    3284f

مسیری زیبا و کم تردد که حدود ۳ ساعت کمتر یا بیشتر تا طلاکولی راهه و دو سه بار هم بده بستون داریم در حد ۸۰-۹۰ متر ارتفاعی که برای تمرین پیمایشهای یکسره خط الراسی تو منطقه ما مناسبه.

• پیمایش از بام شهر

7.29mi
    3022f

بام شهر، فکستل، درازلنگه، دشت لنگه، طلاکولی، هلی باغ و شاهد شارژ گوشی از آخرین نقطه ثبت شده(بشکسته لوله) تمام و گوشی خاموش شد. کل مسافت احتمالا حدود ۱۷-۱۸ کیلومتر شد. ساعت شروع ۱:۱۵ طلاکولی ۴:۱۵ شاهد ۶:۱۰ حدود ۲۰ دقیقه...

3.16mi
    659f
    Photo of۶دی۱۴۰۰ ابشار صخره ای مسیر سرچشمه عباس اباد با دوستان باشگاه همرهان گرگان Photo of۶دی۱۴۰۰ ابشار صخره ای مسیر سرچشمه عباس اباد با دوستان باشگاه همرهان گرگان Photo of۶دی۱۴۰۰ ابشار صخره ای مسیر سرچشمه عباس اباد با دوستان باشگاه همرهان گرگان

از اردوگاه به سمت سرچشمه که میخوایم بریم اخرهای مسیر بجای اینکه بریم بالا و رو بروی سرچشمه بریم بطرف دره حدود ۱۰ دقیقه قبلش میریم بطرف دره و رودخونه از مسیر پاکوب که بریم دو سه تا ابشار بسیار زیبا هست . عالی من اولین بار...

• طلاکولی از دئو

7.40mi
    2188f

مسیر رفت از کنار رودخونه به پشت زندان و کلبه دامغانیها سپس خرمندی کومه و آزادچشمه و از مسیر فرهنگیان به سرچشمه و در ادامه صعود به طلاکولی که به دلیل انبوه بودن گیاهان برخی جاها طبق پاکوب طی نشد. مسیر برگشت به سمت قوری چ...

5.87mi
    2257f

از کوچه بام شهر سابق، زاهدی فعلی، یا یال معدن شروع کردم بعد ۴۰ دقیقه رسیدم فکستل و مستقیم رفتم تا مینی گردنه قبل یال میاندوک یا میان لنگه از اسمش مطمعن نیستم. (کلا تو این مسیر از هر کی یه اسم شنیدم🤦‍♂️) به هر حال تصمیم ...

• غار آتشنشانی

4.41mi
    2267f

شروع پیمایش از کوچه بام شهر (یال معدن) به فکستل و ادامه مسیر تا گردنه که سمت راست به دراز لنگه میرسد ولی ما مستقیم و سپس به چپ رفته وارد دره شدیم. مسیر پیمایش دره آسان بود و زیبا. مسیر را تا غار با احتیاط طی کردیم و درست...

6.98mi
    2513f
    Photo ofBehshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه Photo ofBehshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه Photo ofBehshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه

ساعت ۲ بعد ازظهر از شاهد حرکت کردیم به سمت فکستل . از داخل پیلم ها سمت راست ادامه دادیم تا رسیدیم به یال دراز لنگه مسیر بسیار زیبا و دیدنی بخصوص امروز که بارون بسیار شدیدی هم می اومد ادامه دادیم تا به کلبه دامغانیها رسید...

4.93mi
    1086f
    Photo of۱۶ اذر۱۴۰۰ از اردوگاه به چشمه جمال ۱ و۲ با دوستان چپلارabbas abad behshahr Photo of۱۶ اذر۱۴۰۰ از اردوگاه به چشمه جمال ۱ و۲ با دوستان چپلارabbas abad behshahr Photo of۱۶ اذر۱۴۰۰ از اردوگاه به چشمه جمال ۱ و۲ با دوستان چپلارabbas abad behshahr

از اردوگاه تا جمال چشمه ۲ حدود ۳ کیلومتر و از ۲ به جمال چشمه یک حدود یک کیلومتر که به اسطل اب هم اونجا داره . جمال ۲ چای و صبحانه جوجه کباب میهمان اقا خلیل بودیم.

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.