Photo ofAbbas abad behshahr. Jamal fountain عباس اباد بهشهر به جمال چشمه و ادامه به مسیر طلاکولی Photo ofAbbas abad behshahr. Jamal fountain عباس اباد بهشهر به جمال چشمه و ادامه به مسیر طلاکولی Photo ofAbbas abad behshahr. Jamal fountain عباس اباد بهشهر به جمال چشمه و ادامه به مسیر طلاکولی

2031
July 12, 2021
July 2021

near ‘Alī Tappeh, Māzandarān (Iran)

ساعت ۱۲ظهر دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ از بهشهر رفتیم تا اردوگاه عباس اباد . شروع پیاده روی ساعت ۱۲و ۲۰ سه نفری. من و ممد و مهدی. از مسیر سرچشمه به طرف سمت راست یک چشمه کوچک دارد که یک سنگ مسطح بعنوان میز استفاده میکنن معروف شده به میز سنگی . ادامه مسیر چند جا گنج کن ها با عنق زیاد کنده بودن از کنارش رد شدیم رسیدیم به مسیر جمال چشمه یک بعداز رسیدن اتیش درست کردیم البته چوبها خیس بودن و نم نم بارون هم می اومد . چی هیزمی و املت عالی خوردیم بارون شدت پیدا کرد . در مسیر برگشت دوباره خواستیم از میز سنگی برگردیم که به چند مسیر پاخور برخوردیم متوجه شدیم که مسیر طلاکولی هست مسیری بسیار زیبا با درختان تناور که ریشه هایشان سنگ های بزرگ رو متلاشی کرده و یا اونها رو در برگرفته بود بسیار زیبا . اومدیم تا رسیدیم به جاده سرچشمه اومدیم کنار اب و برگشتیم بطرف استخر عبلس اباد احمد پسر اقا مهدی با ماشین اومد دنبالمون. خیلی عالی بود