Behshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه

Photo ofBehshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه Photo ofBehshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه Photo ofBehshahr.شاهد به فکستل و به دراز لنگه و کلبه

1917
September 8, 2021
September 2021

near ‘Alī Tappeh, Māzandarān (Iran)

ساعت ۲ بعد ازظهر از شاهد حرکت کردیم به سمت فکستل . از داخل پیلم ها سمت راست ادامه دادیم تا رسیدیم به یال دراز لنگه مسیر بسیار زیبا و دیدنی بخصوص امروز که بارون بسیار شدیدی هم می اومد ادامه دادیم تا به کلبه دامغانیها رسیدیم . با توجه به بارون شدید و خیس شدن چوبها . با تکه تیوپهایی که داشتیم اتیش درست کردیم. چای و املت عالی خوردیم برگشتیم تا اردوگاه سپاه . با دوستان عزیز خیلی خوش گذشت بخصوص بارونش🖐🌺🙏

سه راهی مسیر فکستل به دراز لنگه

از ادامه فکستل به مسیر دراز لنگه به باریکه ای میرسیم که انتهاش دو راه چپ و راست داره برای رفتن به سمت کلبه ها باید سمت راست بریم . با طی مسیر کمی سمت چپ یک استل داره که میره به کلبه ها ولی مسیرش خوب نیست . کمی جلوتر سمت چپ راه باریکه ای به سمت پایین میره که هم میره به ازاد چشمه و کلبه خرمندی و اگر کمی به سمت چپ ادامه بدیم میره به سمت کلبه اتش نشانی و دامغانیها