Behshahr مسیر نظر راه به کلبه ها

August 2, 2021
August 2021

near ‘Alī Tappeh, Māzandarān (Iran)

ساعت ۳ از خیابان شاهد ابتدای نرگس تپه به سمت راست رفتیم به سمت نظر راه. مسیری با شیب بسیار زیاد حدود ۳ کیلومتر حدود ۵۰ دقیقه طول کشید. تا رسیدیم به یال و ادامه مسیر پاکوب به کلبه اتش نشانی. روی درختها علامت گذاری شده بود برنگ قرمز و بعضا ابی. تعداد زیادی از افراد گروه دماوند بهشهر و یک گروه دیگه اونجا بودن اب از چشمه گرفتیم و حرکت کردیم به سمت کلبه خردمندی چشمه یکی دو گروه هم اونجا بودن. قب جوش خودمون رو از اب چشمه پر کردیم و‌گذاشتیم کنار اتیش گروهی که اونجا بودن. چای اتشی و بیسکوییت و سیب خوردیم و حرکت کردیم سمت چشمه و‌کلبه دامغانیها اونجا یکی از دوستان رو دیدیم .رضا. ادامه مسیر تا نرگس تپه. دو نفری من و سید خیلی حال داد بخصوص فشار اولیه مسیر شیبدار نظر راه

PictographTree Altitude 287 ft

نظر راه

ابتدای مسیر نرگس تپه به سمت راست . مسیر نظر راه با شیب بسیار تند حدود ۳ کیلومتر

کلبه اتش نشانی

این کلبه پارسال توسط افراد ناشناس اتش گرفت ودر ساختار جدید بسیار زیبا با سنگ و مصالح کلبه جدید رو برپا کردند البته بعضی ها کلبه مهران هزارجریبی هم میگن اگر چه اقا پدرام اشرفی زحمات زیادی متحمل شدند

کلبه خرمندی چشمه

قبلا بهش میگفتن کلبه کوهنوردان تقریبا یکساله که بخاطر درختان خرمندی یا همون خرمالو جنگلی اسم کلبه و چشمه رو عوض کردن بنام خرمندی چشمه