The Best Trails in Miskolc, Borsod-Abaúj-Zemplén (Hungary)

• Bükk 3. nap 2014-03-31

noshát: a Görömbölyi-pincesor (geocache) megnézése után átautóztunk Miskolctapolcára a sziklakápolnához (geocache) majd megint autóztunk, de jobb híján végül a sziklakápolna elé visszatértünk és innen indult a gyalogtúra...

• Sebesvíz felé, Lusta-völgyben le

Off Road

Figyelem! Ma (2021.03.20.) láttam, hogy a végén lévő völgybe TILOS a BEHAJTÁS a hajtűkanyar felől. Ez a Lusta-völgy. Ismét egy gyönyörű vidék volt, ahol aszfaltra kijöttünk, egy fantasztikus rét várt minket. Nem volt na...

Köszönöm szépen Bálint a kedves és informatív válaszodat üdvözlettel Balázs
    BaggioTörp

• Bükki túra

1. Miskolc Herman Ottó Emlékpark 2. Molnár szikla 3. Dolka nyereg 4. Szeleta zsomboly 5. Szeleta barlang 6. Lillafüred 7. Mária sétány 8. Sándor forrás 9. Jávor hegy 10. Szent István forrás 11. Hegyes rét 12. Gulicska te...

• Bükk 4. nap 2014-04-01

Bükkszentkereszt - Szederbokor - Kék-mező - Leányvár - M.tapolca sziklakápolna Hazafelé elautóztunk Szomolyára és megnéztük a kaptárköveket.

• Nagybakos - Bükkszentkereszt

Off Road

A Móra-dózeren mentünk fel Bükkszentkeresztre, itt voltam sokat, egyszerű út. Megnéztünk egy új utat, de sajnos be volt dőlve egy nagy fa, kikerülni nem tudtuk, így visszafordultunk. A kilátóhoz most felmentünk. Száraz i...

• Tortúra 20131221

Running

Mindenek előtt szeretném Andinak megköszönni, hogy magával vitt a futók különös világába. Köszönöm továbbá családomnak, hogy megértik bolyongásaimat. Sok különös dolog előzte meg ezt a "rettegett" versenyt. Kellett hozz...

• Lillafüred

1982f

Miskolctapolcáról Lillafüredre. A túra eleje városszéli útvonalon halad. From Miskolctapolca to Lillafured. The first part of the track is in the periphery of a city (Miskolc).

Photo ofBulk national Park cerca de Miskolc Photo ofBulk national Park cerca de Miskolc Photo ofBulk national Park cerca de Miskolc

Ruta con salida en el parque nacional de Bukk Hasta la estación de esquí de Bankinter con Pablo , Raquel y los profesores de Miskolc David ,Germán y Marta.

• HU BUKK TURA

Off Road

Dedestapolcsany - Bankut - Gyalogtura Bankuton - Erdei uton Javorkutra - Lillafured - Seta Lillafureden - Dedestapolcsany Lazberci viztarolo

• Móra dózer

Off Road

Egy könnyebb út, széles és nem mélyek a keréknyomok. Errefelé is szép az erdő, de a természet nem is lehet ronda. Nemzati park területe, ezt tiszteletben kell tartani, de szerintem nem probléma. Így télen nem volt semmi ...