Sebesvíz felé, Lusta-völgyben le

August 28, 2020
August 2020

near Ágó, Miskolc (Magyarország)

Figyelem!
Ma (2021.03.20.) láttam, hogy a végén lévő völgybe TILOS a BEHAJTÁS a hajtűkanyar felől. Ez a Lusta-völgy.

Ismét egy gyönyörű vidék volt, ahol aszfaltra kijöttünk, egy fantasztikus rét várt minket.
Nem volt nagy sár, csak helyenként, az egyik helyről fotó is van. Ahol visszafordultak, csak gyalogút volt tovább, illetve sok kidőlt fa. Nem sokkal előtte volt egy útkereszteződés, ami nincs a térképen, az jónak tűnt, de nem arra mentem.
Nem egy kezdő útvonal, szűk részek, sár és kövek miatt.

• Photo of BaggioTörp
    BaggioTörp Mar 18, 2021

Kedves Bálint! Érdeklődöm, hogy az út nem esik "Büki Nemzetipark" érdekeltség alá?
    Várom válaszodat, üdvözlettel: Balázs

• Photo of Szklenár Bálint
    Szklenár Bálint Mar 18, 2021

Kedves Balázs!

Az egész Bükk a Bükki Nemzeti Park területe gyakorlatilag, amennyire tudom. Szóval igen, ez a terület is az.
    Magyarország tekintetében az ilyesmit megnézheted "OKIR map" nevű térképen. Van több réteg is rajta, pl 2 féle natura 2000. Google keresőbe beírod és kiadja, de kicsit lassú, mert sok az adat.
    Ajánlom még a "Terepjáróval a Természetben" című kis jogszabály gyűjteményt is. A legfontosabb, hogy tiszteljük a természetet és egymást.