The Best Mountain Bike Trails in Tossa de Mar, Catalonia (Spain)

Photo of Tossa de Mar circular macizo de Ardenya-les Cadiretes Photo of Tossa, ermita Sant Grau d'Ardenya i Puig de Cadiretes Photo of Tossa-Sant Grau-Sant Feliu G. (x serra Ardenya)-Llagostera-Tossa (x massís Cadiretes) (IBP:105)
    Photo ofTossa de Mar circular macizo de Ardenya-les Cadiretes Photo ofTossa de Mar circular macizo de Ardenya-les Cadiretes Photo ofTossa de Mar circular macizo de Ardenya-les Cadiretes

Ruta dura por sus desniveles a salvar en pocos kilómetros, recorre el macizo de Ardenya Cadiretes, y lo hacemos saliendo del bonito pueblo de Tossa de Mar, pasamos por su casco antiguo amurallado y empezamos las subidas ...

Bonito recorrido,yo la hice este verano con la Ebike y n cuatro horas,no estoy acostumbrado a este tipo de terreno areno...
    J.Ruiz
    Esta molt xula
    arnau riba palou
    Muy chula y fácil hecha con moto enduro
    kimeto
  • Tossa 02:Tossa-Can Mundet- Tossa

This is an Easy-Moderate route for start training. Could be done in less than 2h (but this is a region where sightseeing is mandatory). There is only 200m with 20% road slope. Other parts are easy to ride. The route star...

Photo ofTossa, ermita Sant Grau d'Ardenya i Puig de Cadiretes Photo ofTossa, ermita Sant Grau d'Ardenya i Puig de Cadiretes Photo ofTossa, ermita Sant Grau d'Ardenya i Puig de Cadiretes

Comencem al centre de Tossa i agafem el GR-92 a la zona poliesportiva. Anem pujant i abans de la Mare de Déu de Gràcia agafem un camí cap a la dreta fins a arribar a Sant Grau. Pugem un tros de carretera i ens desviem a ...

Subida a la ermita bastante tecnica en algunos tramos puntuales
    carlospatas
    Hi ha uns trams abans de l'ermita en que has d'arrossegar la bicicleta. Desanimen una mica però la resta és collonuda.
    Ricardbttttt
    Photo ofTossa-Sant Grau-Sant Feliu G. (x serra Ardenya)-Llagostera-Tossa (x massís Cadiretes) (IBP:105) Photo ofTossa-Sant Grau-Sant Feliu G. (x serra Ardenya)-Llagostera-Tossa (x massís Cadiretes) (IBP:105) Photo ofTossa-Sant Grau-Sant Feliu G. (x serra Ardenya)-Llagostera-Tossa (x massís Cadiretes) (IBP:105)

Aquesta ruta circular per la Costa Brava recorre emblemàtics pobles de la costa (Tossa de Mar i Sant Feliu de Guíxols), les serralades que els envolten (serra d'Ardenya i massís de Cadiretes), l'interior del Gironès (car...

Jo l'he fet des de Castell d'Aro. El tram fins a Llagostera se m'ha fet aborridot, però després he entès que havia de se...
    rebelimolttossut
    Feta el 16/02/2022 Ruta molt maca i variada. Tot pistes en bastant bon estat i el carrilet perfecte per a rodar disfrut...
    Bertino
    Ruta dura como comentas mparaira, el tramo de bajada desde St Grau muy técnico por la inclinación y el terreno de piedra...
    Annabel Lee

Photo ofBtt Puig de cadiretas i pedra sobre altre(baixada pels corriols del caixa Girona) Photo ofBtt Puig de cadiretas i pedra sobre altre(baixada pels corriols del caixa Girona) Photo ofBtt Puig de cadiretas i pedra sobre altre(baixada pels corriols del caixa Girona)

Ruta que la primera part, puja a cadiretas,volta per pedra sobre altre i sant grau.i de tornada la cosa es complica, agafant els corriols per on baixaba la cursa de btt,del caixa Girona(corriols tecnics,per mi 50%ciclabl...

Bona sortida amb algún corriol de baixada força técnic i més avui que estava molt sec i la bici no la aturaves peró cicl...
    david esperanza solé
  • Tossa - Llagostera pel camí romàntic

Photo ofTossa - Llagostera pel camí romàntic Photo ofTossa - Llagostera pel camí romàntic Photo ofTossa - Llagostera pel camí romàntic

Pujada de Tossa direcció a puig de Cadiretes. Ens dirigim a la carretera de Sant Grau-Llagostera GIV6821-GIP5821, la creuem i passant per can Cabanyes, ens dirigim al camí que anomenem "camí Romàntic". Arribem a Llagoste...

El track de Tossa a Llagostera no és de gaire qualitat i des del 2013 hi ha trams que estan en mal estat (per exemple, u...
    etseiber
    Ruta esplèndida per fer en unes 3 hores. Des de Can cabanyes baixes per la muntanya d'en Bonet i segueixes el Ridaura fi...
    Ramon45
  • Tossa de Mar - Lloret de Mar - Tossa

Photo ofTossa de Mar - Lloret de Mar - Tossa Photo ofTossa de Mar - Lloret de Mar - Tossa Photo ofTossa de Mar - Lloret de Mar - Tossa

Serie de rutas dedicadas a descubrir, visitar y documentar las Ermitas catalogadas de la Provincia de Girona, distribuidas y seguidas por sus correspondientes comarcas. En este caso se trata de las Ermitas de San Bene...

Buena ruta con alguna rampa bastante dura, pero recomendable.
    Augusto Rubio
  • Volta de l'estiuet de sant marti(calagant)

Photo ofVolta de l'estiuet de sant marti(calagant) Photo ofVolta de l'estiuet de sant marti(calagant) Photo ofVolta de l'estiuet de sant marti(calagant)

Primera part de la ruta per carretera,despres per muntanya(per les planes de l'aromi),aprofitant el bon temps.casi tot ciclable menys un petit corriol per accedir a les platges de llorell i unes poques escales,tambe sa d...

Very nice route with a bit of everything! Awesome beaches grrat route inside the woods and good amount of elevation gain
    Faraz K
  • Btt Tossa de Mar-Castell de Montagut

Photo ofBtt Tossa de Mar-Castell de Montagut Photo ofBtt Tossa de Mar-Castell de Montagut Photo ofBtt Tossa de Mar-Castell de Montagut

Btt Tossa de Mar-castell de Montagut.la idea es pujar a dalt a veure les ruinas del Castell de Montagut,pujada per pista fins el pla de ses pinyaques,forta pujada emporlanada fins a dalt el Castell,corriol del correu,rem...

Great trail. Nothing technically difficult. Some steepish climbs. Nice single track. Definitely go in the morning when ...
    ymmark0
  • Tossa, Sant Grau, Pedralta i Solius.

Molt bona volta en BTT d'unes 3,5 a 4 hores i 1300 m de desnivell. DESCRIPCIÓ: Sortim de Tossa cap a Sant Grau on agafem el camí dels Caputxins; a l'arribar a la pista anem a l'esquerra amunt fins a la cruïlla del Suro d...

He de provar aquesta trialera de Pedralta. Tota la resta, ruta genial!
    quiquetossa
    Photo ofDescobrint TOSSA DE MAR I (IBP 107BA) (11-8-2012) Photo ofDescobrint TOSSA DE MAR I (IBP 107BA) (11-8-2012) Photo ofDescobrint TOSSA DE MAR I (IBP 107BA) (11-8-2012)

Descobrint TOSSA DE MAR (I) Aquest track, és una serie de 3, destinat a la gent que, estant de vacances i tenint pocs dies, volen conèixer el masis de cadiretes i els seus voltants. Haig de reconèixer, que aquest mass...

Buena ruta!
    albertpalacios23
    Molt ben explicada la ruta, Ojala tothom ho expliques així, començant per mi mateix... Molt bé noi 💪
    Taxi Palafrugell
  • Btt Tossa de Mar-la bola de drac (corriols)

Photo ofBtt Tossa de Mar-la bola de drac (corriols) Photo ofBtt Tossa de Mar-la bola de drac (corriols) Photo ofBtt Tossa de Mar-la bola de drac (corriols)

Tossa de Mar,Sant Grau(corriol del correo).Sant Baldiri(pista de Baixada i corriols)Roca Ponça(corriols),Can moner i can crinspins(pista i carretera de pujada).Puig de Cadiretas i Baixada per vall de Roc(al final 2 ultim...

Molt bona ruta,amb molts corriols,molt guapos,bona fauna,he disfrutat amb la ruta Gracies
    cocobike1
    Photo ofBTT Tossa de Mar-Corriols i tobogans de Caules Photo ofBTT Tossa de Mar-Corriols i tobogans de Caules Photo ofBTT Tossa de Mar-Corriols i tobogans de Caules

Tossa de Mar,pujada per la carena fins can Mundet,mirador de Puig ventos(aquí agafem un corriol nou guapíssim quens deixa a Caules,després agafem uns corriols amb un tobogans molt tècnics,per mi moltíssim,ojo jo a peu.pe...

Photo ofDescobrint TOSSA DE MAR III [TOSSA - LLAGOSTERA] Photo ofDescobrint TOSSA DE MAR III [TOSSA - LLAGOSTERA] Photo ofDescobrint TOSSA DE MAR III [TOSSA - LLAGOSTERA]

DESCOBRINT TOSSA DE MAR (III) Iniciem la ruta des de el parc de Sa Riera, pujant per la pista que va per la riera. Creuem el pontet de Sant Eloi, fins el PainBall on deixem el corriol per anar a sortir a la carretera....

• Tossa De Mar-cala Morisca-Lloret-Tossa

Photo ofTossa De Mar-cala Morisca-Lloret-Tossa Photo ofTossa De Mar-cala Morisca-Lloret-Tossa Photo ofTossa De Mar-cala Morisca-Lloret-Tossa

Sortim de Tossa de Mar inicialment per carrers pit amunt i de seguida trobem la primera rampa de terra, un cop d'alt anirem planejant i alternant corriol i pista de puja i baixa. Arribarem al cartell de la cala Morisca a...

Molt bona sortida. El començament es molt dur, molta pujada, però després val la pena. Moltes gràcies!
    Manel660
    Photo ofEnduro per Tossa de Mar (+ Mini enduro urbà i muralles) Photo ofEnduro per Tossa de Mar (+ Mini enduro urbà i muralles) Photo ofEnduro per Tossa de Mar (+ Mini enduro urbà i muralles)

Ruta endurera per les muntanyes de Tossa de Mar amb el meu pare i el meu germà, sortim de l'estació de bus del poble(10 metres d'alçada) i enfilem cap a la casa vermella (115 metres d'alçada). Un cop aquí ja agafarem cor...

Nice trail, some parts of it are a little "wild" with bushes etc. Scenery is amazing.
    klim.chumak
  • Tossa de Mar-Sant Eloi-Cala Llevadó-Tossa

Photo ofTossa de Mar-Sant Eloi-Cala Llevadó-Tossa Photo ofTossa de Mar-Sant Eloi-Cala Llevadó-Tossa Photo ofTossa de Mar-Sant Eloi-Cala Llevadó-Tossa

Ruta per pistes, curta pero divertida i amb fantàstiques vistas sobre Tossa. Surto de Tossa pel parc de Sa Riera i al arribar a Sant Eloi m’enfilo cap a la montanya fins a la carretera de Lloret. Baixo fins a Cala Llevad...

• Tossa de Mar circular

Ruta variada i divertida per pistes de terra amb molta sorra i pedres. Sant Eloi, direcció C. Viles i tornant cap el camping Tossa. M. d’en Ferro, una mica d’asfalt i cap el Puig Pollastre. Serra de Vilademont, Serra d’e...