Tortellà Oix Talaixa Sadernes Per pistes i corriols

Photo ofTortellà  Oix  Talaixa  Sadernes Per pistes i corriols Photo ofTortellà  Oix  Talaixa  Sadernes Per pistes i corriols Photo ofTortellà  Oix  Talaixa  Sadernes Per pistes i corriols

January 10, 2016
January 2016

near Tortellà, Catalunya (España)

Una ruta exigent per pistes, corriols i algun pentit tram de carretera, del qual el 90% del recorregut es ciclable.
Sortim de Tortella en direccio al pont de Llierca. Abanç ens llancem pel corriol de baixada molt tècnic, i creuem el torrentet on depres ens espera una pujada curta, pero molt intensa i pedregosa.
Ens dirgim al pont de Llierca per cami, i els creuem. Tot seguit agafem la carretera direccio Sadernes, on al cap de pocs km, i abanç del passalis que creua el riu, trenquem a l'esquerra. Saltem la cadena que tanca el cami, i ens enfilem per una forta pujada, en un cami en bones condicions.
Passarem per dabant d'una casa, i seguirem el cami de pujada, fins que s'estreny per tornar-se un corriol.
El primer tram, d' uns 10 minuts, es molt dret i no ens possible cliclar-lo, pero al cap de pocs metres ja podrem tornar a posar el cul sobre el seient i continuar pedalant.
Seguirem pel corriol una quants km, molt divertits, on empalmarem a la pista que puja a st Barbara.
Farem un tros de pista de baixada i alcap de poc, tornarem agafar un corriol de baixada que ens portara directe a Oix!
Aprofitem per repostar aigua al poble, i seguim direccio al Hormoier per pista i camins trencats de perda de riu.
Creuerem el riu per pontet, i comencem a pujar per una pista dura i exigent que ens portara a Talaixa.
Parem 5 minuts per per idratarnos be i aprofitar per menjar una mica, perque ens espera un decenç espectacular per un corriol interminable que ens portara al pont del Valenti.
Tot seguit baixarem fins a Sadernes per la pista, on agafarem la carretera per creuar novament el pont de Llierca en direccio a Tortella.

• Photo of Sugrimat
    Sugrimat Jan 10, 2016

Una ruta amb uns paisatges impressionants, amb trams bastant exigents i amb corriols divertits. Sens dubte 100% recomanable!

• Photo of rixigarcia
    rixigarcia Dec 8, 2016

He fet aquesta ruta i es molt recomanable per les vistes i el recurregut 100% MTB. Felicitar a l'amic llanut58!!!

• juanramon2020 Jan 20, 2021

Sr. Llanut58,

Usted está publicitando una ruta que atraviesa por una propiedad privada, lo dice usted mismo en su descripción de la ruta:
    "Tot seguit agafem la carretera direccio Sadernes, on al cap de pocs km, i abanç del passalis que creua el riu, trenquem a l'esquerra. Saltem la cadena que tanca el cami, i ens enfilem per una forta pujada, en un cami en bones condicions"

Desde la propiedad, se le solicita que elimine esta ruta a la mayor brevedad posible, ya que está incurriendo en un allanamiento de propiedad privada en primer término, siguiendo con su publicidad en esta web, hecho que le informo si no lo sabe, es un delito perseguible por la ley.

Hago extensivo esta solicitud a los usuarios que a sabiendas están incurriendo en el mismo delito.

Si por cualquier motivo, sigue incurriendo en este mismo delito, la propiedad optará por la opción de pedir el amparo de la ley poniéndolo en conocimiento de las autoridades pertinentes.