Ruta del Cister NOCTURNA (100% Ciclable i sense el Comaverd)

Photo ofRuta del Cister NOCTURNA (100% Ciclable i sense el Comaverd) Photo ofRuta del Cister NOCTURNA (100% Ciclable i sense el Comaverd) Photo ofRuta del Cister NOCTURNA (100% Ciclable i sense el Comaverd)

August 2, 2018
August 2018

near Santes Creus, Catalunya (España)

Ruta del Císter "Original" (sense el Comaverd), evitant trams inciclables com la pujada a Senan. Tornada per Solivella, Pira, Barberà de la Conca, Cabra, Pont d'Armentera)
Ruta basada en l'usuari Majoni1er:
Nosaltres vam sortir de Santes Creus a les 20.00h
Parada a sopar a Montblanc (Vam arribar a Montblanc sobre les 21.45h) Vam arrancar un altre cop a les 23.00h (1.45h de pedalada de dia i 5 hores de pedalada nocturna)
Arribada a Santes Creus a les 04.15h
Manera molt recomanable de conectar els 3 monestirs "Santes Creus, Poblet i Vallbona de les Monges" sense pasar pel Comaverd i sense caminar amb la bici.
Ideal per fer-la nocturna (o Semi-nocturna). Molta pista fàcil amb alguns trams pedregosos però totalment ciclables.
Calculeu unes 6-7 hores de pedalada + parades amb un nivel físic Mig-Alt.