The Best Mountain Bike Trails in Sant Ponç, Catalonia (Spain)

Photo of Girona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona Photo of (GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (18).-Río Ter. Ida por un lado y regreso por el otro.Tramo.- Girona - La Sellera - Girona Photo of (GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri
    Photo ofGirona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona

Serie de rutas dedicadas a descubrir, visitar y documentar las Ermitas Medievales catalogadas de la Provincia de Girona, distribuidas y seguidas por sus correspondientes comarcas. La Ermita de Sant Grau no aparece en ...

Que valoración le pondrías a esta ruta. Es para que Rodri1951, se esmere más la próxima vez que suba una ruta.
    garrigacom
    Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (18).-Río Ter. Ida por un lado y regreso por el otro.Tramo.- Girona - La Sellera - Girona Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (18).-Río Ter. Ida por un lado y regreso por el otro.Tramo.- Girona - La Sellera - Girona Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (18).-Río Ter. Ida por un lado y regreso por el otro.Tramo.- Girona - La Sellera - Girona

En el camino hacia San Gregori cerca de las Cases Novas, he encontrado una señora que me ha asegurado que había un camino pegado al río para bicicletas y que empezaba en las mencionadas Cases. Lo he buscado y no lo he en...

Ruta con mucho encanto, pasando siempre cerca a la orilla del rio Ter
    RODRI1951
    Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri

Esta ruta ha sido copiada del usuario de Wikiloc Alfons_Hosta. Denominada Girona - Cartellà - Adri -St. Gregori - Girona Ruta cuyo destino más importante era visitar las gorgues de la Font de la Torre de Canet D’Adri...

Una ruta excel·lent
    Shaagar
    Muy buena ruta y bien explicada, la hemos hecho el domingo 21 de enero del 2018 y todo súper bien! Decir que pasado Sant...
    william bg
    Photo ofGAVARRES - Girona-Castell de Sant Miquel-Celra-Castell de Palagret-Girona Photo ofGAVARRES - Girona-Castell de Sant Miquel-Celra-Castell de Palagret-Girona Photo ofGAVARRES - Girona-Castell de Sant Miquel-Celra-Castell de Palagret-Girona

Aparquem al Pavello de Fontajau per descongestionar la Vall de Sant Daniel, en un moment arribem a San Pere de Galligants, el Monestir de Sant Daniel i seguim amunt per la riera de Sant Miquel, arribats al pont de Sant M...

Bona ruta, amb una pujada progressiva.
    jordifpesport
    Ruta distreta i sense complicacions tècniques. La repetiré.
    Marcus
    Una bona ruta per les Gavarres, amb bones panoràmiques tant cap a la costa com cap a les cadenes muntanyenques interiors...
    Avi Jordi

Photo ofGirona - Salt del Timbarro - Golf Girona - Castell de Montagut - Sarrià de Dalt Photo ofGirona - Salt del Timbarro - Golf Girona - Castell de Montagut - Sarrià de Dalt Photo ofGirona - Salt del Timbarro - Golf Girona - Castell de Montagut - Sarrià de Dalt

Fa poc temps vaig descobrir el salt del Timbarro amb una ruta a peu i vaig tenir ganes de repetir amb una ruta amb BTT que és la que es presenta aquí. El punt de partida és el pavelló de Fontajau. Des d'aquí es pren l...

És una ruta senzilleta però molt bona per descobrir el Salt del Timbarro. Va progressant a poc a poc cap a camins cada ...
    Jordi Prat Puig
    Molt divertida. Té una part de camins més salvatges, i una altra part intensa de pujada. El fet de ser circular i des d...
    davidllovi
  • LES 13 ERMITES

Hem recorregut 13 ermites, santuaris i capelles per les rodalies de GIRONA: La primera d'elles és Rocacorba; sortim de la devesa de Girona i ens dirigim cap a Canet d'Adri, Biert i pugem fins a ROCACORBA. Tot seguit, bai...

• Girona-Rocacorba-Santa Brígida-Girona

Photo ofGirona-Rocacorba-Santa Brígida-Girona Photo ofGirona-Rocacorba-Santa Brígida-Girona Photo ofGirona-Rocacorba-Santa Brígida-Girona

Sortim del pàrquing de la zona de Fontajau i agafem la carretera de Taialà, a l'entrada de Taialà deixem la carretera girant cap a l'esquerra i per camins i corriols sortim per sobre de Sant Medir on tornem a reprendre l...

• CHALLENGE GIRONA BTT 2015

Cuando me propusieron de participar en la "Challenge BTT de Girona 2015" ya se habían cerrado las inscripciones (mes de enero). Hasta que un día, A. C. me dijo, que si todavía estaba dispuesto hacerla, había una pequeña ...

• GIRONA MTB CHALLENGE Track Oficial

Si vols entrenar el track de la cursa, pensa que els 12 primer km son per estirar el grup el dia de la cursa i son asfalt, utilitza aquest track per evitar el asfalt i enllaçar amb el track oficial. http://ca.wikiloc....

Ruta de poques vistes però amb camins molt ràpids, variats i on el desnivell no és fa molt de cop. El 100% de la ruta es...
    Valentí Orriols
    Recorregut per terreny molt variat: pista, carretera, corriol. Per llocs molt bonics i que permet fer-la per trams perqu...
    MiaMundet
    Nomes he fet un terç de la ruta. Molt maca la ruta, i es pot fer tota en bici sense cap problema. Recomanable.
    miguelrb
    Photo of(GI) ERMITAS (03).- Ermitas de la Provincia de Girona-Comarca del Gironés-Capella de Sant Joan-Capella de Sant Medir. Photo of(GI) ERMITAS (03).- Ermitas de la Provincia de Girona-Comarca del Gironés-Capella de Sant Joan-Capella de Sant Medir. Photo of(GI) ERMITAS (03).- Ermitas de la Provincia de Girona-Comarca del Gironés-Capella de Sant Joan-Capella de Sant Medir.

Una Ermita es una capilla o iglesia pequeña dedicada a un santo o a una advocación mariana, situada generalmente en una zona despoblada, a las afueras de una población, y en la que no suele haber culto permanente. Ser...

La ruta la vam fer en sentit antihorari i ens va agradar molt inicialment, però al arribar a la meitat aproximadament, v...
    màquina
  • (GI) Girona - Esponellá

Cada vez que nos acercamos a la Comarca del Pla de L’Estany comprobamos que de llano (Pla), no tiene nada, y cada vez decimos lo duro que nos resulta transitar por esta zona por los continuos cambio de nivel que hay que ...

Photo ofGirona-Sant Gregori-Cartella-Canet d'Adri-Adri-Girona Photo ofGirona-Sant Gregori-Cartella-Canet d'Adri-Adri-Girona Photo ofGirona-Sant Gregori-Cartella-Canet d'Adri-Adri-Girona

Ruta la destinació més important era visitar les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri, una meravella natural que bé mereix una visita. També provar el restaurant Can Joan d'Adri per a futures ocasions, i veure ...

Gracias por tu aporte, lo disfruté y ha sido de gran ayuda.
    eloybici
  • 3 etapa Girona mtb challenge

Dilluns 1 Maig 2017 Última etapa, direcció Oest de Girona. Preparat per descobrir. La Vall de Llémena que és un dels llocs naturals millor conservats de les comarques gironines, i únicament a un pas de la ciutat de Gi...

La última semana de agosto fuimos unos amigos de viaje a Girona y esta fué una de las rutas que elegimos para hacer. Una...
    Anita Dinamita MT
    Photo ofFontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Sant Agustí, Sant Julià de Llor, Bonmatí i tornada per V.V. Photo ofFontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Sant Agustí, Sant Julià de Llor, Bonmatí i tornada per V.V. Photo ofFontajau (Girona), Sant Gregori, Bonmatí, Sant Agustí, Sant Julià de Llor, Bonmatí i tornada per V.V.

Bicicletada d’entrenament amb els següent Recorregut: Aparcament del Pavelló de Fontajau (Girona), Carrilbici de Domeny, Polígon de la Nestlé, Carretera Vella de Sant Gregori, Veïnat de les Cases Noves, Sant Gregori, Car...

Molt bona ruta, curta i agradable. Amb la dificultat lògica que suposa pujar el desnivell
    Nisso
  • Pantà sant ponç-navès-cementiri olius

Photo ofPantà sant ponç-navès-cementiri olius Photo ofPantà sant ponç-navès-cementiri olius Photo ofPantà sant ponç-navès-cementiri olius

Sortim del pantà de Sant Ponç, i després de traspasar la presa, prenem una carretera asfaltada cap a l'oest. Fins a prop de Navès és tot asfaltat. En el tram superior de la volta del pantà hi ha un tram de carreter...

Tot molt be. L única cosa que per mi hi ha massa esfalt en aquesta ruta.