eBike

The Best eBike Trails in Sant Ponç, Catalonia (Spain)

• P-42/ Girona-Cantonigrós

Enguany els GAVARRES F18 (amb moltes baixes) fem la Ruta PARAL•LEL 42: de Girona a Lluçars seguint aproximadament el Paral•lel 42. Avui primera etapa de Girona a Cantonigrós. Hem sortit de la rotonda mes amunt del Trueta...

Enhorabona trempats!!! Ajudeu les dues musculars si ho necessiten, no escatimeu bateria que ens coneixem!! Una pregunta...
    ifustegual

• Sant Ponç- Cardona

Circular al pantà de Sant Ponç i visita al castell de Cardona. Embassament de la vall mitjana del riu Cardener, l’aigua va submergir l’antiga ermita de Sant Ponç. Sortim des de l’aparcament que hi ha al costat de la pres...

Photo ofGirona-St. Aniol de finestres-Les Medes-Olot-Girona Photo ofGirona-St. Aniol de finestres-Les Medes-Olot-Girona Photo ofGirona-St. Aniol de finestres-Les Medes-Olot-Girona

Sortim de Girona per la via verda del Llémena. Deixem enrere Sant Gregori, Sant Afra, Llora, El pla de Sant Joan, Sant Martí de Llémena. Ens anem endinsant cap a la Vall i trobem l'església parroquial de Sant Esteve de L...

Photo ofGirona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar Photo ofGirona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar Photo ofGirona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar

Girona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar —————————————————————- Petita volta per la Vall de la riera Llémena, afluent del riu Ter.

Hem variat una mica la ruta per arribar a Santa Afra, el trac que seguíem algunes vegades es perdia per dins del bosc, p...
    Gabainta
    Una ruta fàcil i molt bonica, tan el paisatge com l’entorn.
    Pilar Bolós
    Photo ofGirona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona

Girona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona ——————————————————— Ruta fàcil, tranquila, un passeig d’una matinal de diumenge a la tardor. Temperatura ideal. Ruta seguint la llera esquerra del riu Ter fins a Bo...

Ruta molt fàcil i senzilla pels voltants de Girona.
    Mercè Espunya
    Ruta sense cap dificultat
    leomallorqui
  • Via Verda del Tren Pinxo

Ruta recentment inaugurada. No té cap mena de dificultat tècnica. La hem fet d'anada i tornada des de Girona. Creiem que no és apta per fer-la amb nens o persones poc habituades a anar amb bici, degut a alguns forts ...

Photo ofRUTA DEL TER - TRAM 7 - Girona-el Pasteral-Girona Photo ofRUTA DEL TER - TRAM 7 - Girona-el Pasteral-Girona Photo ofRUTA DEL TER - TRAM 7 - Girona-el Pasteral-Girona

Tram de la ruta del Ter i del Carrilet entre Girona i el Pasteral. Sortim del pavelló municipal de Fontajau, fem l´anada seguint la via verda fins pasat el Pasteral, on la deixem i continuem per carretera uns 300 metres...

Photo ofEmbassament de Sant Ponç - Cardona - El Solsonès Photo ofEmbassament de Sant Ponç - Cardona - El Solsonès Photo ofEmbassament de Sant Ponç - Cardona - El Solsonès

Les rutes i tracks aquí compartits són merament orientatius. L'autor no es fa responsable de qualsevol contratemps que pogués patir qui dugui a terme les rutes, quedant sota el criteri de les persones que les realitzin...

Photo ofGirona, 6 ermites un castell i un pont medieval. Photo ofGirona, 6 ermites un castell i un pont medieval. Photo ofGirona, 6 ermites un castell i un pont medieval.

Feta el 20/11/22 amb bon sol i ambient fred. Ruta entretinguda i variada pels voltants de Girona passant per sis ermites, un castell i un pont medieval. El més difícil son les fortes pujades desde Santa Maria de Ca...

• CANYON E-MTB EXPERIENCE 2022

2024f

Un recorrido ideal para disfrutar de los senderos de la región de Girona con tu bicicleta eléctrica. Flow y velocidad durante todo el recorrido para divertirse.

Coincido. Un paisaje muy bonito… Pero difícil de seguir. Mayoritariamente para todos los niveles… menos 4/5 puntos dond...
    juan750
    Paisage guapo.track un poco dificil de seguir
    obraspirit
  • Girona Puig D'Afrou Girona

Ruta amb bones vistes fotogràfiques però potser millor fer-la a la tardor amb la caiguda de la fulla que permetrà millor visió de l'entorn. Vaig agafar la pujada a Puig de D'Afrou desde La Cellera dirigint en primer desv...