The Best Mountain Bike Trails in Domeny, Catalonia (Spain)

Photo of Girona - Quart - Llambilles - Sant Cristofol del Bosc - Sant Mateu de Montnegre - Return on Asphalt - Carrilet Photo of Girona - Sant Gregori - Canet D'Adri - la Gorga de la Font de la Torre - Girona Photo of (GI) Nestlé - Girona - Bescanó - Anglés - La Sellera - Bonmatí - Sant Gregori
    Photo of(GI) Nestlé - Girona - Bescanó - Anglés - La Sellera - Bonmatí - Sant Gregori Photo of(GI) Nestlé - Girona - Bescanó - Anglés - La Sellera - Bonmatí - Sant Gregori Photo of(GI) Nestlé - Girona - Bescanó - Anglés - La Sellera - Bonmatí - Sant Gregori

La primera parte de esta ruta merece la pena hacerla, y tan pronto entras en Las Hortes de Santa Eugenia, hay que tomar el primer desvío para acercarte al lado del Río Ter, para ya no dejarlo hasta pasado Bescanó. Emp...

Ruta m uy bien documentada, con unos sitios mu bonitos y refrescante
    RODRI1951

Photo ofPedals estiu BICI OCI 2007 dia 1 Girona - Ripoll Photo ofPedals estiu BICI OCI 2007 dia 1 Girona - Ripoll Photo ofPedals estiu BICI OCI 2007 dia 1 Girona - Ripoll

Sotim de Girona cap a Sant Gregori per el carril de la vall del Llèmana fins a Sant Gregori, seguim fins a Llorà i continuem per Sant Martí de Llémana, seguim per la carretera fins a Sant Aniol de Finestres i comencem a ...

• Senderos por Sant Gregori

La ruta sale y termina desde la hípica de Equidress de Sant Gregori. Senderada rápida y muy divertida que transcurre en un 70% sobre senderos de dificultad técnica moderada, un 20% de pista y un 10% de enlace por un tra...

Hola, no sale la duración, en cuánto tiempo la habéis realizado?
    Jovicru
    Ruta molt xula! 👍👍👍
    Danipll
    Muy bonita! 👌🏻
    jaumeescamilla
    Photo ofBtt - Sant Gregori-Sant Grau-Llorà-Sant Gregori. Fet 7 Photo ofBtt - Sant Gregori-Sant Grau-Llorà-Sant Gregori. Fet 7 Photo ofBtt - Sant Gregori-Sant Grau-Llorà-Sant Gregori. Fet 7

Btt – 23-Gener-2010. 43 Km i 1.040 metres de desnivell. Sortim a les 8 matí del camp de futbol de Sant Gregori en direcció al Castell de Sant Gregori, pugem cap a Can Virovella, seguim pujant cap a Can Coromines, i despr...

La ruta hagués estat molt maca de fer l'any en què la vas fer però ara hi ha molts trams on no hi ha camí i és totalment...
    Skalariak
  • Corriols pel Gironès i la Vall del Llémena

Photo ofCorriols pel Gironès i la Vall del Llémena Photo ofCorriols pel Gironès i la Vall del Llémena Photo ofCorriols pel Gironès i la Vall del Llémena

Engeguem el calendari de rutes de btt 2018 del Club Bttrus Uecanoia amb un de les millors circuits de btt que es pot fer pel Gironès, tot resseguint la Marathon Challenge de 2017 a Sant Gregori. Arrenquem a les 9 del ...

• Equidress-Bon Mati-Girona-Equidress

Photo ofEquidress-Bon Mati-Girona-Equidress Photo ofEquidress-Bon Mati-Girona-Equidress Photo ofEquidress-Bon Mati-Girona-Equidress

Salimos de la hípica Equidress hacia Sant Gregori después por un camino siguiendo el río Ter subimos hasta Constantins, ahí empieza un tramo de asfalto hasta Bon Mati, donde cojeremos “El Carrilet” hasta Girona pasando p...

Ruta buena para ir tranquila. Sin mucho desnivel y por la orilla del Ter.
    FeliJ
  • Girona-Montserrat

com cada any començem a pedelar el Dissabte a le 1h. de la tarde, sortim direcció el pasteral per el carril bici, pujém a Susqueda i vorajèm el pantano fins a Sau i d'aquí a Tavérnoles,uns 70km. on passarém la primera ni...

Photo ofGirona - Sarrià de Ter - Flaça, per la ruta del Ter Photo ofGirona - Sarrià de Ter - Flaça, per la ruta del Ter Photo ofGirona - Sarrià de Ter - Flaça, per la ruta del Ter

Itinerari en bici BTT que ressegueix el curs del riu Ter, entre Girona i Flaçà. És un tram pla i el poc desnivell que hi ha fa que el curs baix del riu Ter sigui calmat i gros. Després del Congost de Sant Julià, circular...

Una descoberta molt interessant. Llàstima quan acaba Sarrià algun pas per carretera. I el pas de Cervià que segur hi ha ...
    Manel Díez
  • GIRONA - BANYOLES - MEDINYÀ - GIRONA

ETAPÓN REFRIGERADO POR BOSQUE Y CAMPO ABIERTO. MUCHO SENDERO Y MUCHA PISTA. 58 KMS SIN APENAS ASFALTO.

Gran ruta para hacer muy embarrado por lluvia día anterior felicito quien la subió gran recorrido
    David Gonzalez romero
  • Equidress-Veïnat de l’Esglesia-Equidress

Photo ofEquidress-Veïnat de l’Esglesia-Equidress Photo ofEquidress-Veïnat de l’Esglesia-Equidress Photo ofEquidress-Veïnat de l’Esglesia-Equidress

Salimos de la hípica EQUIDRESS. Combinación de carretera y montaña. Ruta muy agradable para hacer en familia tranquilamente, solo hay un tramo al principio algo complicado. Equidress-Barri de la Font-Veïnat de l'Esgles...

• Sant Gregori 2009 Cursa Larga Open Natura

Photo ofSant Gregori 2009 Cursa Larga Open Natura Photo ofSant Gregori 2009 Cursa Larga Open Natura Photo ofSant Gregori 2009 Cursa Larga Open Natura

Cursa por Girona, exactamente en el pueblo de Sant Gregori, no es muy difícil pero existen subidas y trialeras complicadas. La cursa se celebró sobre mojado, por lo que si existen sitios que para mi fueron complejos, ...

• Més corriols de Girona

Altre ruta molt xula amb el Senyor Comas. Una combinació de corriols, pistes i una mica de carretera asfaltada. La ruta s'inicia i acaba a Germans Sabat.

• ROCACORBA 65KM

Sortida circular per la Vall de Llémena amb la clásica pujada a Rocacorba, ruta molt xula, no gaire dura, només té un punt bastant dur que es els últims 10km d'ascens a Rocacorba, que el farem per una pista amb una pujad...