The Best Hiking Trails in Domeny, Catalonia (Spain)

Photo of Taialà-Fornells de la Selva- 7è.Tram “El darrer Viatge del Quico Sabaté” Photo of TAIALÀ-Castell de Cartellà Photo of Girona - Sant Gregori - Sant Grau - Girona
    Photo ofTaialà-Fornells de la Selva- 7è.Tram “El darrer Viatge del Quico Sabaté” Photo ofTaialà-Fornells de la Selva- 7è.Tram “El darrer Viatge del Quico Sabaté” Photo ofTaialà-Fornells de la Selva- 7è.Tram “El darrer Viatge del Quico Sabaté”

APROXIMACIÓ : Sortida des de Figueres-direcció a Girona N-II.. a la rotonda del Pont del Príncep agafem AP-7 ..després de 30 km. prenem sortida 6B cap a Girona 0 a la rotonda Domeny prenem la primera sortida Sant Gregori...

Avui hem finalitzat darrera etapa de l'ultim viatge d'en Quico Sabaté, al llarg d'aquest trams hem conegut una mica més ...
    Francesc saguer ayats
    Qfelip, avui hem completat aquesta ruta que al llarg de 118 quilometres ens ha dut a resseguir el darrer camí d'en Quico...
    Pere Homs Joaquim
  • TAIALÀ-Castell de Cartellà

Ruta circular que sortint de Tailà arriba a tocar de sant Medir. A la tornada passem aprop del castell de Cartellà. És de propietat privada i no és visitable. Els camins que hi porten i el creuen són particulars, és per...

Façil , Senzilla, Maca i Relexant.👌✌
    Jordi.trekking

• Santa Afra desde la Nestle

El Santuario de Santa Afra, data del 1760 y fue reformado por la importante concurrencia de pelegrinos en 1904, se venera a Afra una prostituta que dio hospedaje al obispo de Girona en el extranjero, y este la convirtió ...

Photo ofPONT D'EN CARRASQUET, SURERA DEL MAS OBERT, CAMÍ DEL LLÉMENA I CAMÍ DEL TER. Photo ofPONT D'EN CARRASQUET, SURERA DEL MAS OBERT, CAMÍ DEL LLÉMENA I CAMÍ DEL TER. Photo ofPONT D'EN CARRASQUET, SURERA DEL MAS OBERT, CAMÍ DEL LLÉMENA I CAMÍ DEL TER.

Comencem a caminar pel Camí Ral en direcció a Sant Gregori i després de passar per sota l'autopista i després d'una pujada de ciment, girem a la dreta pel Camí de les Deveses que surt a la carretera de Sant Gregori, la t...

Ha anat molt be poder seguir aquesta ruta "confinada" l' hem seguida en direcció oposada. Ens ha agradat molt el traject...
    mariallinas
    Photo ofPUIG DE SANT GRAU I CASTELL DE TUDELA, des de la Nestlé. Photo ofPUIG DE SANT GRAU I CASTELL DE TUDELA, des de la Nestlé. Photo ofPUIG DE SANT GRAU I CASTELL DE TUDELA, des de la Nestlé.

Deixem el nostre vehicle al límit del municipi de Girona amb Sant Gregori i caminem pel Camí Ral fins a Sant Gregori, travessem la zona esportiva i sortim al costat del Llémena. Caminem riu amunt fins trobar la passera d...

Bona ruta Rianel, molt bonica i fàcil de seguir. Una mica dreta la pujada, però per sort es fa més curt bé i passa menys...
    scarmn
    Molt recomanable
    hereumainau
    Photo ofSant Grau des de Girona (Camp de Tir) Photo ofSant Grau des de Girona (Camp de Tir) Photo ofSant Grau des de Girona (Camp de Tir)

Caminada feta durant el temps de restricció de mobilitat per la Covid-19. Sortida des del pàrquing de Camp de Tir de Girona, darrere la Nestlé. El trajecte transcorre per pistes i corriols sense dificultat tècnica, encar...

• Entre Taialà i Sant Medir

La ruta va pel caire de la petita serra de la Costa Bruta fins arribar prop de Sant Medir. Baixem per un corriol fins la riera Bullidors, que ja no deixem fins al final.

Molt agradable
    AURELI VIRGOS TURRO

Passeig circular pels voltants de sant Gregori. El pas per el castell medieval de Cartellà el fa molt atractiu. Molt fàcil, camí força pla que es pot fer a peu, corrent o en bicicleta. Ombrívol. El punt final del regis...

Tot molt bé , ruta recomenable i fàcil
    C rx
  • Domeny-Vall de Llemena-Domeny

excursión agradable prácticamente llana. Partimos desde el club de tiro de Girona en el barrio de Domeny,dirección Sant Gregori para seguir el margen izquierdo del rió Ter hasta llegar a la pasera de Bescano, en la pase...