The Best Hiking Trails in Barlovent, Catalonia (Spain)

Photo of Port de la Selva, Serra de Rodes.     2013-06-01-01 Photo of El Port de la Selva-Selva de Mar-Castell de Verdera-Sta. Helena i Sant Pere de Rodes-La Vall de Santa Creu-El Port de la Selva Photo of Serra de Rodes, puig i castell de Sant Salvador Saverdera i Sant Pere de Rodes des del Port de la Selva (Alt Empordà)
    Photo ofEl Port de la Selva-Selva de Mar-Castell de Verdera-Sta. Helena i Sant Pere de Rodes-La Vall de Santa Creu-El Port de la Selva Photo ofEl Port de la Selva-Selva de Mar-Castell de Verdera-Sta. Helena i Sant Pere de Rodes-La Vall de Santa Creu-El Port de la Selva Photo ofEl Port de la Selva-Selva de Mar-Castell de Verdera-Sta. Helena i Sant Pere de Rodes-La Vall de Santa Creu-El Port de la Selva

L’inici d’aquesta ruta circular és a l’aparcament que porta per nom Barlovento. Està situat a l’entrada del poble del Port de la Selva, al davant del trencant de La Selva de Mar. Comencem la caminada dirigint-nos-hi per...

ruta i més si el dia acompanya com avui. Només donar-te les gràcies per la ruta i les explicacions. Coneixia la Vall de ...
    Los Levors
    Ha estat tot un descobriment, una ruta molt completa i hem tingut la sort de fer-la després de les pluges i totes les ri...
    rafelsala
    Hola. He seguit la teva ruta. No cal dir que és preciosa, però sobretot molt ben detallada i excel.lents explicacions. M...
    intrepid
    Photo ofSerra de Rodes, puig i castell de Sant Salvador Saverdera i Sant Pere de Rodes des del Port de la Selva (Alt Empordà) Photo ofSerra de Rodes, puig i castell de Sant Salvador Saverdera i Sant Pere de Rodes des del Port de la Selva (Alt Empordà) Photo ofSerra de Rodes, puig i castell de Sant Salvador Saverdera i Sant Pere de Rodes des del Port de la Selva (Alt Empordà)

Ascensió a la litoral Serra de Rodes des del Port de la Selva, una ruta circular força interessant per diversos motius, a més dels pròpiament senderistes: paisatgístics (panoràmiques extraordinàries de la franja litoral ...

Gran ruta, amb unes vistes espectaculars! El tram entre els quilometres 4 i 5.5 molt exigents, no aptes per a tots els ...
    duran400
    El paso por la torrentera y por la cresta de los picos a la gente con vértigo se le puede hacer dura. Vistas espectacul...
    telemako33
    Fantàstica descripció I ruta. Gràcies.
    Joaquín Garcia
    1926f
    Photo ofSant Pere de Roda y Santa Helena (Girona) Photo ofSant Pere de Roda y Santa Helena (Girona) Photo ofSant Pere de Roda y Santa Helena (Girona)

Resumen: - Vistas: Preciosos paisajes hacia la costa y la montaña - Destacado: Visita a Monstario románico de Sant Pere de Rodes y templo de Santa Helena Esta es una ruta de ascenso circular bastante sencilla en el ...

Súper recomanable.
    Inma mb
    Molt maca!
    ivet17
    Realicé la ruta en sentido contrario y cuando bajé pasé por la selva de mar siguiendo las marcas rojas y blancas
    imr3003

Photo ofPort de la Selva - La Selva de Mar - Castell Saverdera o Verdera - Santa Helena - Sant Pere de Rodes - La Vall de Santa Creu Photo ofPort de la Selva - La Selva de Mar - Castell Saverdera o Verdera - Santa Helena - Sant Pere de Rodes - La Vall de Santa Creu Photo ofPort de la Selva - La Selva de Mar - Castell Saverdera o Verdera - Santa Helena - Sant Pere de Rodes - La Vall de Santa Creu

Introducción: Todas las rutas poseen de su reseña detallada y llena de imágenes en mi blog. Podéis consultar la información pulsando en la pestaña ver más. Dificultad técnica: Moderada +. Dificultad física: Moder...

Els waypoints molt ben col-locats.
    olga.ràfols
    Ruta per la carena cimera que envolta el Port de la Selva
    jgfarners
    Bonica ruta, amb trams de pujada prou durs, però amb vistes i racons molt macos!
    acedeciano
    Photo ofSANT PERE DE RODES per La Selva de Mar i Els Gatiens Photo ofSANT PERE DE RODES per La Selva de Mar i Els Gatiens Photo ofSANT PERE DE RODES per La Selva de Mar i Els Gatiens

Excursió no massa llarga i fàcil en la que només cal tenir cura de posar bé els peus en el camí de baixada en dies humits, pel perill de relliscar. Deixem el nostre vehicle al pàrquing davant el trencant de La Selva de ...

Molt recomenable
    @vicmar_voltant_pel_mon
    Photo ofPort de la Selva -La Vall de Santa Creu-Monestir de Sant Pere de Rodes - Selva de Mar - Port de la Selva Photo ofPort de la Selva -La Vall de Santa Creu-Monestir de Sant Pere de Rodes - Selva de Mar - Port de la Selva Photo ofPort de la Selva -La Vall de Santa Creu-Monestir de Sant Pere de Rodes - Selva de Mar - Port de la Selva

Sortida de l’aparcament sense asfaltar a l’entrada del poble al costat de l’Hostal l’Arola . Seguim en direcció al càmping pel camí de ronda , una vegada hem passat el càmping trobarem uns indicadors que ens fan girar a ...

Ruta molt bonica amb vistes espectaculars. Moltes gràcies Qfelip!
    Ricard TV
    Photo ofPort de la selva,la vall de santa Creu,coll Perer,sant Onofre,castell de verneda,selva de mar,Port de la Selva Photo ofPort de la selva,la vall de santa Creu,coll Perer,sant Onofre,castell de verneda,selva de mar,Port de la Selva Photo ofPort de la selva,la vall de santa Creu,coll Perer,sant Onofre,castell de verneda,selva de mar,Port de la Selva

Sortim per el camí de ronda direcció a la vall de santa Creu, un cop arribat al poble comença la pujada al coll perer,despres arribem a la carretera de sant pere de rodes aqui la travessen i anem a sant Onofra amb vistes...

He fet aquesta mateixa ruta però amb un error. A Sant Onofre he agafat un corriol amunt cap al Refugi dels bandolers pen...
    rogerStones
  • Port de la Selva-Cap de Creus

Salgo de Port de la Selva, subiendo hasta el comienzo de una pista en dirección al cap de Creus, llego hasta las ruinas de mas Puignau y decido continuar hasta sant Baldiri de Taballera. Las ruinas de la que había sido u...

Photo ofPort de la selva,selva de Mar, Mas Estela,coll de sant Genís, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la selva Photo ofPort de la selva,selva de Mar, Mas Estela,coll de sant Genís, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la selva Photo ofPort de la selva,selva de Mar, Mas Estela,coll de sant Genís, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la selva

Sortim i anem direcció al poble encantador de Selva de Mar aqui trobem vàries casas que tenen la entrada amb capitells extrets de sant Pere de Rodes. Començem a remuntar cap a Mas Estela un entorn preciós i ben cuidat,a...

La carena des de Sant Genís al castell de la Verdera (conegut també com a Sant Salvador) es pot escurçar baixant cap la ...
    rogerStones
    Photo ofPort de la selva- Sant Pere de rodes Photo ofPort de la selva- Sant Pere de rodes Photo ofPort de la selva- Sant Pere de rodes

Deixem el cotxe a l'entrada del poble de Port de la Selva per després agafar un camí al costat de la carretera ens portarà al poble de Selva de Mar.Un cop travessat el poble i passar pel rentador, ens dirigim a la nostra...

Photo ofGR11 - 2: Port de la Selva - Vilamaniscle Photo ofGR11 - 2: Port de la Selva - Vilamaniscle Photo ofGR11 - 2: Port de la Selva - Vilamaniscle

Forta pujada per corriol a Sant Pere de Rodes, impressionant monestir. Poblat de Creu de Rodes amb l ermita de Sta Elena amb precioses vistes La baixada a Llançà per corriol bastant dret Un cop a Llançà se surt agafant ...

Photo ofPort de la selva,cami de ronda, La vall de santa Creu, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar,Port de la selva Photo ofPort de la selva,cami de ronda, La vall de santa Creu, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar,Port de la selva Photo ofPort de la selva,cami de ronda, La vall de santa Creu, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar,Port de la selva

Sortida amb sorpresa molt agradable per la quantitat de aigua que baixa per els riarols. Comencem per el camí de ronda direcció Llança i quan arribem al camping la vall girem a la esquerra per anar remuntant fins arribar...

Súper recomenable. Trenca cames amb les pedres baixant però molt bé.
    PERARNAU1

06/04/2014 10:59 am Ruta que va desde Port de la Selva, enclave pijo-vacacional por antonomasia, hasta Cala Tavallera, una Cala no urbanizada todavía y que enjambres de embarcaciones se dedican a masificar en los meses ...

Bonica ruta. Recomenable.
    Xesco Hernandez
    1926f
    Photo ofSANT PERE DE RODES I LA VALL DE SANTA CREU Photo ofSANT PERE DE RODES I LA VALL DE SANTA CREU Photo ofSANT PERE DE RODES I LA VALL DE SANTA CREU

Ruta circular que comença i acaba a Port de la Selva. Port de la Selva-Selva de Mar-Molí del Salt d'Aigua-Sant Sebastià-Camí del Rec dels Gatiens-Sant Pere de Rodes-Santa Helena-Coll de la Pallera-Coll Perer-La Vall de ...