The Best Mountain Bike Trails in Barlovent, Catalonia (Spain)

Photo of La tramuntada (Variante en dos días de bttfigueres) Photo of 4ª BTT Cap de Creus Photo of Port de la selva,Mirador Puig d'Esquers,Port de la selva
    Photo ofLa tramuntada (Variante en dos días de bttfigueres) Photo ofLa tramuntada (Variante en dos días de bttfigueres) Photo ofLa tramuntada (Variante en dos días de bttfigueres)

Esta es una preciosa ruta colgada en wikiloc por bttfigueres y que nosotros hemos realizado en dos días para poder disfrutar más del paisaje y compensar las pocas horas de luz. Salimos desde la playa de Port de la Sel...

Basant-me en aquesta ruta, he fet dos dies molt bons. Amb base a Roses, el primer dia he fet la part de Cadaqués i el se...
    Agusti.pallares
    Excelente la ruta, vistas espectaculares!!! muy recomendable :)
    manucc3
    Como siempre un rutón.
    calandraca76
  • 4ª BTT Cap de Creus

Mi 4ª ruta por el Cap de Creus pero esta vez en 2 jornadas con tranquilidad. Salida del Port de la Selva y ascensión a Sant Pere de Rodes por carretera y descenso a Llançà por un tramo de pista y un largo sendero demasi...

Espectacular ruta y mejor compañia! Que dos dias mas grandes.
    manucc3
    precioso
    AsturiasBIKE
    Rutón truhán, tanto por el trazado como por el paisaje y que decir de la compañía. Saludos bikers del Gandxet.
    calandraca76
    Photo ofPort de la selva,Mirador Puig d'Esquers,Port de la selva Photo ofPort de la selva,Mirador Puig d'Esquers,Port de la selva Photo ofPort de la selva,Mirador Puig d'Esquers,Port de la selva

Sortim de Port de la selva i per el preciós camí de Ronda anirem cap a Llançà. Ara un tram petit per la riera i ja comença la pista de terra que ens portara al Mas Patiras. Seguim pujant i anem a visitar l'ermita de San...

Bona ruta!!
    abatma59

Photo ofPort de la selva, Selva de mar,Mas Estela,Coll de sant Genís, Roses,Montjoi,Joncols Cadaques, Port lligat,cami gr 92 Photo ofPort de la selva, Selva de mar,Mas Estela,Coll de sant Genís, Roses,Montjoi,Joncols Cadaques, Port lligat,cami gr 92 Photo ofPort de la selva, Selva de mar,Mas Estela,Coll de sant Genís, Roses,Montjoi,Joncols Cadaques, Port lligat,cami gr 92

Sortim des de El Port de la selva i anem direcció a Selva de Mar, seguim per dins el poble i anem remuntant pel mas Estela, fins arribar a coll de sant Genís. Aquí comença una trialera que es deixa fer força bé "aixo de...

Gràcies, molt bona ruta
    annamaciaerra
  • Cap de Creus. Port de la Selva, Cadaqués.

Photo ofCap de Creus. Port de la Selva, Cadaqués. Photo ofCap de Creus. Port de la Selva, Cadaqués. Photo ofCap de Creus. Port de la Selva, Cadaqués.

Sortida de Port de la Selva per la Punta de la Creu per anar per la pista de St. Baldiri i fins la Cala Taballera, a on farem algun tros a peu, tant de baixada com de pujada. Continuem per pista passant pel Mas Birba, fi...

Photo ofCAMI de SANT JAUME - Port de la Selva - Fraga 441Km Photo ofCAMI de SANT JAUME - Port de la Selva - Fraga 441Km Photo ofCAMI de SANT JAUME - Port de la Selva - Fraga 441Km

Ruta per fer en 6 etapes, des del Port de la Selva a Fraga... d'Oest a Est travessen TOT EL PAIS.. Trams molt diferents,... des de les excel.lents vistes inicials des de Sant Pere de Roda,.. passant per la Girona antiga...

• Parc Natural del Cap de Creus. 2016-02-20

Photo ofParc Natural del Cap de Creus. 2016-02-20 Photo ofParc Natural del Cap de Creus. 2016-02-20 Photo ofParc Natural del Cap de Creus. 2016-02-20

Sortida de la Platja de la Ribera a Ports de la Selva, anem direcció a Selva de Mar just abans d'entrar al poble ens desviem a l'esquerra per agafar una pista de terra i començar a pujar primer al Puig d'en Grau i coll d...

• Port de la selva,Vilartoli,Port de la selva

Photo ofPort de la selva,Vilartoli,Port de la selva Photo ofPort de la selva,Vilartoli,Port de la selva Photo ofPort de la selva,Vilartoli,Port de la selva

La ruta d'avui és fàcil, no té cap pas difícil. Sortim i anem cap a Selva de Mar, travessem el poble i, a la font dels Lledoners, hi ha el camí que agafem per remuntar. Després, per pista molt bona, sortim a la carretera...

• Port de la Selva

Superbe randonnée Vtt, seul inconvénient un moment donné, on suit la route sur environ 5 kilomètres …

2014f
    Photo of2014-06-03-01port de la selva-perafita-port de la selva Photo of2014-06-03-01port de la selva-perafita-port de la selva Photo of2014-06-03-01port de la selva-perafita-port de la selva

sortim de port de la selva al cap de 1,5 km i girem cap a l´esquerra i començem la pujada d´uns 6 km amb unes vistes espectaculars de port de la selva i de roses una vegada hem acabat la pujada baixem per un camí fins ar...

Molt guay. En especial el tram per arribar a Perafita. Gràcies
    Stepock
  • Port de la Selva i Cadaqués

Sortida des de Port de la Selva en direcció a Selva de Mar. Abans de 2 Km agafem a l’esquerra el camí Ral de Roses que comença a pujar (7,5Km de pujada) fins el Coll de St. Genís. Aquí deixem la pista i agafem un camí a ...