Photo ofPort de la selva,selva de Mar, Mas Estela,coll de sant Genís, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la selva Photo ofPort de la selva,selva de Mar, Mas Estela,coll de sant Genís, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la selva Photo ofPort de la selva,selva de Mar, Mas Estela,coll de sant Genís, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la selva

-3 ft
June 14, 2020
June 2020

•   4.7 1 review

near Barlovent, Catalunya (España)

Sortim i anem direcció al poble encantador de Selva de Mar aqui trobem vàries casas que tenen la entrada amb capitells extrets de sant Pere de Rodes.
Començem a remuntar cap a Mas Estela un entorn preciós i ben cuidat,aquesta gent si que estimem el territori,segurement la societat no valorem el que fan.....
Anem remuntant fins arribar a coll de sant Genís, un cop més vistes espectaculars de la badia de roses.
A partir d'aquí fins el castell de la verneda el camí és corriol dur i lent de fer sobretot la aproximació al castell amb una mica de grimpadeta però preciós i amb vistes a la dos valls ,Figueres i Port de la selva.
Arribat a dalt ja veiem Sant Pere de Rodes un indret espectacular.
Ara toca anar baixant per corriol fins arribar a selva de mar i acabar la Ruta a Port de la selva.
Avui ruta amb un gran amic (El Fuster).
Apa salut i cames.

Torre de la plaça

Direcció mas Estela

Mas Estela

Direcció a coll de sant Genís

Baixem direcció a selva de mar

PictographPhoto Altitude 281 ft

PictographPhoto Altitude 257 ft

PictographPhoto Altitude 160 ft

• Photo of rogerStones
    rogerStones Jan 4, 2021

La carena des de Sant Genís al castell de la Verdera (conegut també com a Sant Salvador) es pot escurçar baixant cap la Font Rovellada emmig d'un bosc de castanyers espectacular.