eBike

The Best eBike Trails in Torelló, Catalonia (Spain)

• Serragrenyada

Sortida amb ebtt per la serra de Serragrenyada. Sortim cap a Borgonyà per anar cap a Sot Gran. Seguim cap a Sant Vicenç de Torelló. Continuem en direcció a Sant Pere de Torelló per trobar la carretera de Bellmunt. Pugem ...

Bona tarda, avui he fet la teva ruta, també amb una Ebike, es del tipus de ruta que m'agraden! Gràcies per compartir!
    Pincher
    Photo ofSanta Llúcia de Sobremunt + pistes i corriols Photo ofSanta Llúcia de Sobremunt + pistes i corriols Photo ofSanta Llúcia de Sobremunt + pistes i corriols

Santa Llúcia de Sobremunt + pistes i corriols Bon ruta per fer amb ebtt i BTT. Sortida de Torelló cap a Orís seguint cap al coll de la collada de la Trona. Seguim fins a Sant Martí de Sobremunt on podem descansar i rep...

• Vall del Ges (2)

Vall del Ges (2) Sortida amb ebike btt, per la vall del riu Ges. Comencem la ruta Torelló cap a Csn Patafi. Seguim fins a trobar l'encreuament de Cam Masgrill. Baixem fins al riu, que l'hem de travessar i sortim a l'ant...

• Santuari de Puig-l'agulla

Sortida amb e-bike per anar fins al Santuari de Puig-l'agulla des de Torelló. Iniciem la ruta en direcció a Roda de Ter, seguim cap a Folgueroles. La ruta després ens porta cap a Sant Julià de Vilatorta. Aquí trobem el ...

Photo ofSant Martí Xic + Sobremunt + Santa Llúcia Photo ofSant Martí Xic + Sobremunt + Santa Llúcia Photo ofSant Martí Xic + Sobremunt + Santa Llúcia

Sortida amb e-btt pel Lluçanès, visitant Sr. Martí Xic i Santa Llúcia, passant per Sobremunt. Sortim de Torelló en direcció a Sant Hipòlit de Voltregà, on hi trobarem el camí de la creu. Hi pujem per anar a buscar el cam...

• Cingles de Beví + Salt del Mir

Ruta en ebike BTT, per les contrades del Bisaura. Sortida de Torelló cap a Sant Quirze i Montesquiu. On podem visitar el magnífic Castell de Montesquiu, amb un entorn immillorable i molt bona conservació. Seguim la pist...

• Sant Llorenç del Munt

Ruta amb ebike de btt per les contrades de mossèn Cinto Verdaguer. Sortim de Torelló cap a Masies de Roda, passem per Colvarons i el santuari de Puig-Agut. Seguim pet Roda de Ter, passant pel seu pont més emblemàtic. L...

• El Barretó

Ruta en eBTT per les contrades del Vidranès. Sortim de Torelló en direcció a Sant Pere pel camí groc. Seguim l'antiga carretera d'Olot (la Vola) fins arribar al trencant del Castell de la Vinyeta i Collsaplana. Pugem f...

Photo ofSanta Perpètua + Santa Llúcia + Sant Martí Xic Photo ofSanta Perpètua + Santa Llúcia + Sant Martí Xic Photo ofSanta Perpètua + Santa Llúcia + Sant Martí Xic

Santa Perpètua + Santa Llúcia + Sant Martí Xic Ruta exigent en BTT i no tant en e-bike. Però val la pena per gaudir de la zona de la riera del Sorteig i la Baga de Beulovi. Tres punts alts per gaudir de vistes esplèndide...

• Orís + Bellmunt

Ruta en e-btt per les contrades d'Osona nord. Pujant a Orís i Bellmunt per les valls de la Serragrenyada. Sortida de Torelló pel Pelut per pujar a Can Branques i finalment a Orís. A qui podem descansar, respostar i gaudi...

• Santuari de Cabrera

Sortida de Torelló fins al Santuari de Cabrera, i tornar. Espectacular ruta per gaudir-la a la tardor. Les fagedes estan esplèndides, plenes de color i llum. Avui no hem pogut gaudir de les vistes des del Santuari, ja qu...

• Torelló - Ruta dels Molins

Torelló - Ruta dels Molins Ruta de e-bike BTT, que es pot fer amb BTT normal. Sortida de Torelló cap a Lourdes, per anar cap a Masies de Roda. Un cop a Masies travessem tot Roda per anar a buscar el camí que ens portarà ...

Photo ofMirador de la Rovira + Bufadors de Beví Photo ofMirador de la Rovira + Bufadors de Beví Photo ofMirador de la Rovira + Bufadors de Beví

La ruta per anar al Mirador de la Rovira i el Bufadors de Beví es desenvolupa per la zona del Parc natural del Castell de Montesquiu. Iniciem la ruta a Torelló fent l'aproximació al Castell de Montesquiu passant per la ...

• Sant Roc + Sant Genís d'Orís

Sant Roc + Sant Genís d'Orís Sortida amb ebtt pels termes de Sant Pere de Torelló i Orís. Sortim de Torelló pel camí del Vora Ges en direcció a Sant Pere, fins al pont de Targarona. Pugem per la Penosa fins a la urbanitz...

• Santa Perpètua + Els Munts

Sortida des de Torelló amb ebtt per les contrades del Lluçanès. Bona ruta explorant camins per pujar a Santa Perpètua (podeu veure que hi ha dos punts sense sortida), hem tingut que girar en dos punts per què el camí ja ...

Espectacular ruta circular des de Torelló. Pujant Collsaplana per anar a Vidrà, seguim cap al Barretó i baixem cap a Besora. Aprofitem la tornada per El Mir, Sant Quirze, Saderra i tornem a estar al punt d'inici. Molt b...

• Vall del Ges (3)

Ruta ebtt per la Vall de Ges. Sortida de Torelló pel Bora Ges cap al molí de Targarona. Per aquest camí arribem a Sant Pere de Torelló, a la urbanització de la Riera. Seguim la ruta cap al Castell de la Vinyeta, que el ...

• De Casa l'Hora a Collsaplana

Sortida en entre per la Vall del Ges. Iniciem la ruta a Torelló cap a Casa l'Hora passant per Can Pesseta. Fem volta cap a Madriles per seguir pel camí de Casa l'Hora fins a la Coromina. Aquí girem a l'esquerra per agaf...

Photo ofTuró de la Creu de Gurb + Els Munts Photo ofTuró de la Creu de Gurb + Els Munts Photo ofTuró de la Creu de Gurb + Els Munts

Turó de la Creu de Gurb + Els Munts Sortida en ebike btt, visitant aquest dos miradors fantàstics. La ruta és circular. Iniciem la ruta a Torelló per anar cap a la Gleva seguint fins a la zona esportiva de Gurb. Continue...

• Vall del Ges (1)

Sortida amb la ebike btt per les contrades del riu Ges. El punt d'inici és Torelló on comença la ruta. Pugem cap a Can Petafi per anar a buscar la pista que ens portarà a la carena per arribar al Pla de Sant Julià, però...

• Santa Perpètua

Sortida en ebike per la zona de Santa Perpètua i el Sorreig. El recorregut ha estat el següent: Torelló, St.Hipolit, Santa Perpetua, Gorg Negre, St. Boi, St.Miquel de Gallifa, Orís, Torelló. Val la pena veure el treball ...

Photo ofSant Pere de Casserres + Parador de Sau Photo ofSant Pere de Casserres + Parador de Sau Photo ofSant Pere de Casserres + Parador de Sau

Sortida en ebtt per les contrades del Pantà de Sau. Sortim de Torelló en direcció a Masies de Roda. Seguim cap a Roda en direcció a Tavèrnoles. Aquí seguim el camí GR-151 que ens portarà a Sant Pere de Casserres. Passa...

• Vidrà

Sortida amb e-bike de Torelló fins a Vindrà. Pujem pel camí del costat del riu Ges fins a Sant Pere de Torelló. Anem a buscar la pista que ens porta fins a dalt a Bellmunt. Trobem el padronet de Montserrat a mitja pujad...

Photo ofSant Sebastià + Sant Julià Sassorba Photo ofSant Sebastià + Sant Julià Sassorba Photo ofSant Sebastià + Sant Julià Sassorba

Ruta en e-bike per la Plana de Vic, pujant a Sant Sebastià i Sant Julià Sassorba. Sortim de Torelló en direcció a Manlleu, fem tot el Passeig del Ter i seguim cap a buscar la Carretera C-17, on seguirem per la pista del ...

• Savassona + Alzinar de Masgrau

Savassona + Alzinar de Masgrau Ruta amb e-bike per la comarca d'Osona. Sortida de Torelló per Masies de Roda, (l'esquerda), Tavèrnoles, i Savassona. Aquí aprofitem per visitar les antigues restes arqueològiques que hi ...