Sant Llorenç del Munt

June 19, 2021
June 2021

near Torelló, Catalunya (España)

Ruta amb ebike de btt per les contrades de mossèn Cinto Verdaguer.
Sortim de Torelló cap a Masies de Roda, passem per Colvarons i el santuari de Puig-Agut. Seguim pet Roda de Ter, passant pel seu pont més emblemàtic.
La ruta ens porta fins a Puigsseslloses on a l'esquerra trobarem el camí cap a Folgueroles.
Un cop a Folgueroles fem una visita als jardins de Mossèn Cinto i repostem forces.
Seguim per la Font Trobada per anar cap a buscar el camí que ens portarà cap al objectiu d'avui, el Castell de Sant Llorenç del Munt. Pugem, pugem fins arribar a dalt al castell. Contemplem la bellesa de l'entorn i el castell. Realment és un lloc especial amb unes vistes espectaculars.
Baixem cap a Sant Julià de Vilatorta pel camí GR-2. Hem d'estar alerta perquè hi ha algun tram que no és ciclable i s'ha de carregar la bici a coll, però son trams curts que es poden fer sense problemes.
Un cop a San Julià baixem cap a Calldetenes per un tram de la ruta dels Molins fins a trobar l'Anella Verda, que seguim el riu Gurri ens porta fins a tocar la carretera de Manlleu, que la travassem per anar cap a Masies de Voltregà.
Un cop aqui, per el Cap del Pont seguim cap a Espadamala, la Riera i ja som a Torelló.
Ruta divertida, que hi ha una mica de tot i sense gaire dificultat tècnica.