Vidrà

June 25, 2022
June 2022

near Torelló, Catalunya (España)

Sortida amb e-bike de Torelló fins a Vindrà.
Pujem pel camí del costat del riu Ges fins a Sant Pere de Torelló. Anem a buscar la pista que ens porta fins a dalt a Bellmunt.
Trobem el padronet de Montserrat a mitja pujada, on podem gaudir de les visites de la plana i fins i tot de Montserrat (en un dia clar).
A dalt a Bellmunt podem visitar el Santuari, la creu i el Bar Restaurant. Les visites des de dalt la terrassa són espectaculars, val molt la pena.
Seguim la ruta pel camí de baixada a Hi era de Massa, fins a trobar la pista que ens porta fins a Vindrà.
Aquí podem repostar, gaudir del poble i descansar una mica.
Tot seguit anem a buscar el camí se Salgueda, que ens portarà fins a dalt a Collsaplana. Aquesta pista es exigent, però molt bonica. Podem gaudir de les fantàstiques fagedes que hi ha.
Un cop a dalt baixem cap a la Vinyeta i la Riera de Sant Pere, per tornar a ser al punt d'inici de la ruta.
Molt bona ruta per la Vall del Ges, exigent però divertida.