Vall del Ges (1)

June 6, 2021
June 2021

near Torelló, Catalunya (España)

Sortida amb la ebike btt per les contrades del riu Ges.
El punt d'inici és Torelló on comença la ruta.
Pugem cap a Can Petafi per anar a buscar la pista que ens portarà a la carena per arribar al Pla de Sant Julià, però abans haurem fet un petit corriol que val la pena gaudir-lo.
Un cop a dalt al Pla agafem la pista que ens portarà a Can Piguillem i les rodalies de Sant Andreu de la Vola.
Tornem per l'antiga carretera de Sant Pere a Olot, fins a trobat el encreuament del Mas Verdaguer. Seguim aquesta pista fins a dalt de tot, tot passant per Masgrill. Un cop a dalt trobem el camí que hem fet d'anada. Ara l'agafem de baixada fins arribar al encreuament de la Fàbrega. Seguim aquesta pista, que és tot baixada i de la bona, fins arribar a la carretera de Casa l'Hora. On girarem a la dreta per anar cap a Torelló. Passarem pel Santuari de Puig-Agut (Lourdes) on podrem gaudir d'unes bones vistes de l'entorn que hem recorregut.
Ruta molt recomanable, sense cap dificultat tècnica, en un entorn immillorable.