eBike

The Best eBike Trails in Sant Llorenç de la Muga, Catalonia (Spain)

Photo of Sant Llorenç de la Muga, Maçanet de Cabrenys, voltant el panta de Boadella Photo of Sant Llorenç de la Muga-Maçanet de Cabrenys-vuelta al pantano de Boadella Photo of Sant Llorenç de la Muga - Pantà de Boadella - Maçanet de Cabrenys - Sant Llorenç de la Muga
    Photo ofSant Llorenç de la Muga, Maçanet de Cabrenys, voltant el panta de Boadella Photo ofSant Llorenç de la Muga, Maçanet de Cabrenys, voltant el panta de Boadella Photo ofSant Llorenç de la Muga, Maçanet de Cabrenys, voltant el panta de Boadella

Feta el 06/02/22 amb bon sol i una mica de fred al principi. Volta molt maca i interessant per la varietat de camins pistes i corriols. Tot es pot fer sobre la bici, només hi ha una baixada al pantà, la primera, que...

Com sempre ruta ben explicada i fàcil de seguir ..molt aconsellable de fer la i bona per conèixer més bé els bonics raco...
    CARLES PUJOLAR
    Photo ofSant Llorenç de la Muga - Pantà de Boadella - Maçanet de Cabrenys - Sant Llorenç de la Muga Photo ofSant Llorenç de la Muga - Pantà de Boadella - Maçanet de Cabrenys - Sant Llorenç de la Muga Photo ofSant Llorenç de la Muga - Pantà de Boadella - Maçanet de Cabrenys - Sant Llorenç de la Muga

Sant Llorenç de la Muga - Pantà de Boadella - Maçanet de Cabrenys - Sant Llorenç de la Muga ————————————————— Aconsello fer aquesta ruta a la primavera, nosaltres l’hem fet a l’estiu i hi ha trams sense ombres ! R...

Hola. Hay una trialera de subida. Di media vuelta pues no sabía la longitud. No estaba puesta en la descripción. Todo el...
    Marianciclista

Photo ofSt Llorenç de la Muga- Creu de Montdevà-Baixada per corriol Photo ofSt Llorenç de la Muga- Creu de Montdevà-Baixada per corriol

Finalment avui he trobat la baixada que vaig estar buscant a l'anterior sortida!!!, pensava que es feia des de Fontfreda, però he trobat 3 motoristes que coneixien a la perfecció la zona, m'han indicat l'entrada del corr...

Enhorabona, una rúta fantàstica! M'ha encantat! Amb bici normal la pujada és criminal, pro val la pena. El corriol de b...
    riets
    Photo ofLa Creu de Mondavá -Mare de Deu del Fau Photo ofLa Creu de Mondavá -Mare de Deu del Fau Photo ofLa Creu de Mondavá -Mare de Deu del Fau

Pujada a la Creu ,continuem cap a la collada dels Gesos, Arribem a la Alzina de la Font del Bac. Acabem de pujar al Fau. Baixada molt maca, fins el GR ( algun tram de Rock garden ) pro-seguim fins la font del Rimal...

Segon dia de la volta per La Garrotxa amb BTT, pujada desde Albanya a la serra de La Cirerera despres ens endinsarem en els fondals i les solituds de L'Alta Garrotxa per anar al poble de Lliurona on tindrem una bona pist...

• Volta al pantà de Boadella

Volta clàssica al Pantà de Boadella. Transcorre la major part de recorregut per pistes, exceptuant un sender molt divertit passat el Pla de l'Amigò. Ruta circular des de Sant Llorenç de la Muga passant per: - Ruïnes...

• Un 8 per St Llorenç de la Muga

La ruta fa un 8 i surt de St Llorenç de la Muga, la primera pujada acaba a St Ponç,la segona arriba a prop Fontfreda . És una ruta que he muntat arrel de dues sortides que vaig fer a la primavera, agafa'n els millors tra...

Feta amb bici muscular es una ruta preciosa amb pujades llargues i exigents. Rampes dures i dretes. Els corriols de baix...
    Sagogui

Volta molt maca al voltant del pantà, tot 100% ciclable, tot pràcticament pista, posem dificultat difícil per les rampes que es van trobant, el final sobretot no us confieu després de la baixada, doncs el últims 10 km so...