Photo ofSant Llorenç de la Muga-Pont del Riambau-Fabrica d'armes Sant Sebastià, Mas i Pont de Can Bodó, Molí d'en Rovira, Oliveda. Photo ofSant Llorenç de la Muga-Pont del Riambau-Fabrica d'armes Sant Sebastià, Mas i Pont de Can Bodó, Molí d'en Rovira, Oliveda. Photo ofSant Llorenç de la Muga-Pont del Riambau-Fabrica d'armes Sant Sebastià, Mas i Pont de Can Bodó, Molí d'en Rovira, Oliveda.

December 10, 2023
December 2023

near Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)

Feta el 10/12/23 amb bon sol i fred.

Ruta que només es pot fer si el pantà de Boadella fa mol de temps que està mol baix.

Ruta fàcil tècnicament però exigent físicament per les pujades i baixades fortes. Té algun petit tram que s'ha de fer a peu com la pujada al pont de Riambau. La pujada a Cal Gener no cal que la feu. No hi ha res a veure i la porta és tancada i encadenada. Millor tornar al pont i fer una petita pujada per recupera la ruta.
La pujada és cap a Can Bodó es forta però la baixada és agraïda.
Després la pujada fins al Molí d'en Robert és una pujada suau i una baixada cómoda però després del Molí i fins a Oliveda hi ha una pujada més forta.
La tornada des de Oliveda es fàcil amb alguna pujada i baixada i despés del pont direcció Sant Llorenç de La Muga hi ha una pujada pavimenta però forta.

Tot sobre la bici i amb bones vistes i travessa de boscos de suredes impressionants.

Salut i bones rutes.

Ruta circular des de Sant Llorenç de la Muga passant per:
- Ruïnes de Can Serradell (0.8 km)
- Pont de Riambau (2.8 km)
- Ruïnes de la Reial Foneria de Sant Sebastià de la Muga (5.0 km)
- Font de l'Aranyó (15.9 km)