St Lllorenç de la Muga-Pont Bertran-Basegoda-St Llorenç

Photo ofSt Lllorenç de la Muga-Pont Bertran-Basegoda-St Llorenç Photo ofSt Lllorenç de la Muga-Pont Bertran-Basegoda-St Llorenç Photo ofSt Lllorenç de la Muga-Pont Bertran-Basegoda-St Llorenç

October 19, 2021
October 2021

near Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)

Bona sortida Btt per la garrotxa.... No té trams molt tècnics, exceptua'n el corriol de pujada des de el Pont d'en Bertran fins a trobar la pista que puja al Bassegoda, en aquest tram hi ha un parell de graons que val més desmuntar-se.

La resta de la volta es fa per camins o pistes sense cap dificultat. Amb una elèctrica és puja'n bé les fortes rampes surtin de Sant Llorenç.

Compteu unes 4 o 5 hores per fer el circuit, veureu que el Gps m'ha deixat de gravar el últim kilòmetre i mig.... però la ruta és circular!!!

Dificultat Física: 4,2

Pont d'en Bertran

Sant Miquel de Bassegoda

• Lluis Arambilet morales Jun 5, 2022

Passat el pont bertran vaig trobar molta vegetació que feia dificil pujar. Anava sol i no ho vaig veure clar d'encigalar-me cami a munt. Vaig donar mitja volta.