eBike

The Best eBike Trails in Sant Feliu de Pallerols, Catalonia (Spain)

Photo of Pescacorriols 2022 Photo of Sant Feliu de Pallerols - Rupit- pantà de Susqueda -El Pasteral Photo of Sant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica
  • Pescacorriols 2022

El titular sería, “hemos vuelto a flipar” Cada año nos pasa lo mismo, es una ruta que la podríamos considerar como una de las que mas nos gusta, por todo, por el entorno donde rodamos, los colores, el hayedo donde nos s...

Recomendable 100%, el entorno es espectacular, y las sendas son para disfrutar, yo todavía tengo los pelos de punta por ...
    Miguel Angel Malo
    Photo ofSant Feliu de Pallerols - Rupit- pantà de Susqueda -El Pasteral Photo ofSant Feliu de Pallerols - Rupit- pantà de Susqueda -El Pasteral Photo ofSant Feliu de Pallerols - Rupit- pantà de Susqueda -El Pasteral

Hem surtit de Sant Feliu de Pallerols i hem fet un corriol fins arribar a La salut. Hem fet via fins a Rupit on hem esmorzat. Ens hi hem tornat a posar fins arribar a la presa que divideix el Pantà de Sau amb Susqueda. C...

Varem fer Olot, Rupit, Sau, Susqueda, Pasteral i tornada pel bicicarril fina a Olot, total 114 km amb bicicleta eléctric...
    Josep Mª Mayola
    Photo ofSant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica Photo ofSant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica Photo ofSant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica

Arribats a Sant Feliu el dia prometia, la temperatura era excel·lent, els núvols s'esbadien, sabíem pertinentment que seria un bon dia. La pujada fins a La Salut es fa majoritàriament per camins amb trams de forta pende...

Ja ho pots ben dir Wendy que es una baixada màgica, espectacular, merci per descobrir-me-la!
    kaste

2051f
    Photo ofSt Feliu de Pallerols-St Iscle-Olot-St Feliu Photo ofSt Feliu de Pallerols-St Iscle-Olot-St Feliu Photo ofSt Feliu de Pallerols-St Iscle-Olot-St Feliu

Sortim de Sant Feliu de Pallerols direcció Olot per la via verda. Una mica abans de Sant Miquel de Pineda girem a la dreta i travessem la riera de Sant Miquel i la Carretera C-63 i enfilem cap a Sant Iscle de Colltort. L...

Photo ofPescaCorriols - Sant Feliu de Pallerols Photo ofPescaCorriols - Sant Feliu de Pallerols Photo ofPescaCorriols - Sant Feliu de Pallerols

PescaCorriols - Sant Feliu de Pallerols Ruta circular desde l'aparcament de l'estacio de l'antic carrilet a Sant Feliu. Desde aqui, agafem la ruta del carrilet fins a desviar-nos per sota d'un pont i travessant el riu...

Photo ofLa Salut-Salt del Sallent-Rocallarga Photo ofLa Salut-Salt del Sallent-Rocallarga Photo ofLa Salut-Salt del Sallent-Rocallarga

Ruta pel Collsacabra amb sortida i arribada a la Salut de Sant Feliu, encara a la Garrotxa. Comencem a pedalar per boscos freds i humits cap a la Devesa on creuem la carretera d'Olot a Vic, seguint la ruta 6 del centre B...

• Sant Feliu de Pallerols

Ruta realizada con E-Bike. Ruta de 29,74 km pero muy intensa, muchos corriols, algunos escondidos, muy estrechos e intensos a pesar de ir en ebike. Llevaros agua suficiente porque se bebe mucho. casi todo son corriols,...

• Ruta pel Cabreres

Ruta sortint des d'Hostalets d'en Bas pujant al Coll d'Uria per un corriol i seguint cap al Collet de Pixanuvies. Des d'aquí anem cap a Pruit, Rupit i resseguim la cinglera i ens parem al mirador de Rocallarga on d'aques...