Sant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica

Photo ofSant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica Photo ofSant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica Photo ofSant Feliu de Pallarols-La Salut per baixada màgica

October 8, 2020
October 2020

•   4.7 1 review

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Arribats a Sant Feliu el dia prometia, la temperatura era excel·lent, els núvols s'esbadien, sabíem pertinentment que seria un bon dia.
La pujada fins a La Salut es fa majoritàriament per camins amb trams de forta pendent, però no comporta cap dificultat tècnica.
Entre les vistes sobre la Garrotxa i la bona companyia en un no res ets a La Salut. S'ha d'estar atent en el waypoint P!, ja que és un corriol de pujada difícil de localitzar....Arribats a La Salut vam aprofitar per agafar forces en l'excel.lent restaurant.
En començar la baixada, no ens creiem el màgic que era tot, i amb TOT vull dir el magnífic bosc de fajos, l'increïble pis de l'etern corriol i el seu traçat, aprofita'n amb algun reüll les vistes que apareixien entre els arbres.
Aquesta baixada l'hem definit com a "Baixada Mística", pel plaer que et trevessa l'esprit, el poder quasi volar pel sotabosc...... Increible !!!
I que bé van aquestes bicis.... són un vici!!!

Ah, el gps ha deixat de funcionar els últims 2km.....però la ruta és circular.

Classificació de la ruta puntuant cada apartat de l'1 al 6:

Sant Pere Sacosta

• Photo of kaste
    kaste Oct 19, 2020

Ja ho pots ben dir Wendy que es una baixada màgica, espectacular, merci per descobrir-me-la!