eBike

The Best eBike Trails in Sadernes, Catalonia (Spain)

Photo of Sadernes - Entreperes - Guitarriu - L'Orri - Lliurona - Bassegoda - Sadernes Photo of De Sadernes a Sant Feliu de Riu, Mare de Déu de les Agulles , Sant Miquel de Bassegoda , Sant Andreu de Guitarriu , Sant Grau d' Photo of Sadernes, Coll de Faja, Bassegoda, Coll de Riu, 4 ermites.
    Photo ofSadernes, Coll de Faja, Bassegoda, Coll de Riu, 4 ermites. Photo ofSadernes, Coll de Faja, Bassegoda, Coll de Riu, 4 ermites. Photo ofSadernes, Coll de Faja, Bassegoda, Coll de Riu, 4 ermites.

Feta el 12/10/21 amb bon temps i sense res a celebrar. Preciosa ruta per l'Alta Garrotxa amb molt bones vistes i la visita de 4 ermites, algunes ben amagades. Es pot visitar també l'ermita de La Mare de Déu de les Ag...

De bon seguir, molt bon paissatge, si anem a les ermites i petits nuclis de població ens podem imaginar la vida que hi h...
    petralata
    Photo ofAlta Garrotxa - Sadernes - Bassegoda Photo ofAlta Garrotxa - Sadernes - Bassegoda Photo ofAlta Garrotxa - Sadernes - Bassegoda

La ruta transcorre principalment per pistes, en alguns trams força pedregoses. Les dues pujades son força dures i amb uns desnivells importants. Les baixades també són llargues i amb un fort pendent. Podrem gaudir d'un m...

• 4/01/2020 Sadernes Bassegoda

Hem pujat i baixat pel mateix itinerari, teníem intenció de fer-la circular i baixar per St. Andreu de Guitarriu, però se'ns ha fet tard ( tot un clàssic!) i ens ho hem replantejat. Fins el pla de la bateria és totalmen...

Photo of23/07/2022 Sadernes -Bassegoda-Sadernes Photo of23/07/2022 Sadernes -Bassegoda-Sadernes Photo of23/07/2022 Sadernes -Bassegoda-Sadernes

Ruta circular per anar de Sadernes al Bassegoda. Els darrers 500 mt del pla de la Bateria al cim del Bassegoda s'han de fer caminant, hi ha un petit tram de grimpada assistida amb cadena i ganxos. La ruta tot per pistes,...

• Sadernas- Palomeres-Oix-Talaixa

Ruta excepcional, una 5 estrelles de l'Alta Garrotxa !!!. Pels corriols tècnics, pels extraordinaris paisatges ... per tot plegat !!! Ja l'havia fet per trams, però la novetat ha sigut fer la pujada al coll de Palomer...

Photo ofSadernes - Ruta circular de les 6 ermites Photo ofSadernes - Ruta circular de les 6 ermites Photo ofSadernes - Ruta circular de les 6 ermites

Aquesta ruta circular te l'inici i la fi a l'Hostal de Sadernes (Masia Can Galceran). Transcorre per pistes, no te cap dificultat. Es ideal per fer-la sol, o amb companyia dels que no els hi agraden les trialeres. Es una...

Photo of31-10-2022 BTT Sadernes-Guitarriu-Lliurona Photo of31-10-2022 BTT Sadernes-Guitarriu-Lliurona Photo of31-10-2022 BTT Sadernes-Guitarriu-Lliurona

Sortim de Sadernes, Puig de Cofi, Font de cal Senyor, La Comota, St. Andreu de Guitarriu, Coll de Faja, Coll dels Estanys, Bac de l'Orri, El Boix Vermell, Els Trulls, Collada dels Trulls, St. Andreu de Lliurona, Els Amor...

Primera part de la Volta a La Garrotxa en dos dies amb BTT, aquesta etapa en principi la teniem que acabar a Maçanet de Cabrenys però per escursar el segon dia decidim de allargarla fins a Sant Llorenç de La Muga, L'Etap...

Photo ofSadernes i ermites de l'Alta Garrotxa Photo ofSadernes i ermites de l'Alta Garrotxa Photo ofSadernes i ermites de l'Alta Garrotxa

Es tracte d'una volta pel cor de l'Alta Garrotxa, visitant quatre ermites de la zona. Sortim de l'aparcament de Sadernes i trobem l'església de Santa Cecília la primera ermita, a 250 metres agafem un trencant asfaltat a ...

• Sadernes - Talaixa - Sadernes

Sortim de Sadernes i agafem el cami de Sant Aniol , passem el pont de Valenti i arribem a les Passeres de la Farga, d´aqui a-nem pujant per pista , fins arribar a la Quera ,agafem el GR que ens portara a Talaixa. i ...

• Treu Gros-Bassegoda-Principi

L'Alta Garrotxa mes pura: La volta comença Sadernes i ens enfilem per pista en força bon estas cap a coll de Faja passant per Cufí i Sant Andreu de Gitarriu, un cop al coll deixem la pista principal per desviar-nos a l'...

• Sadernes - Sadernes

sortida de Sadernes per piste ample que va pujant, en alguns punts en fortes rampes, pasem per algunes ermites, i tornada per SANT FELIU DE RIU, baixant per piste al costat del riu lIerca.

• Sadernes

Ruta amb molt desnivell, té pocs km però és molt intensa jo amb bateria de 720w ha consumit més de 3/4 de la bateria

• Sadernes - Pic de Bassegoda

Bonica ruta d'anada i tornada al pic de Bassegoda, sortint de l'ermita de Sadernes. Son 13 km de pujada per pistes i 1.000 m. desnivell amb bici i 160 m. caminant fins el cim mes alt de la Garrotxa.