Treu Gros-Bassegoda-Principi

November 14, 2021
November 2021

near Sadernes, Catalunya (España)

L'Alta Garrotxa mes pura:
La volta comença Sadernes i ens enfilem per pista en força bon estas cap a coll de Faja passant per Cufí i Sant Andreu de Gitarriu, un cop al coll deixem la pista principal per desviar-nos a l'esquerra cap el pla de Freixenet i el Treu Gros espectacular cinglera.
Continuem per corriol primer i pista a cotinuació fins a coll de Riu tot passant pels colls d'Alp i Espinabell.
A coll de Riu un tram de baixada fins a trobar la pista que ve de S.Miquel de Bassegoda i que ens portara al coll de Bassegda i el pla de la Bateria, on deixem les bicicletes i uns quants companys, a peu, pujaran al cim del Bassegoda.
Desfem el camí per dirigirnos cap a Principi, tot passant pel coll del mateix nom i continuan per pista que transcorre pel bac dels Rabadans fins el corral de Principi on continuem pel corriol del bac de Principi entre fagedes i cingleres espectaculars, fins a les Baumes del Canem.
Seguim cap el collet de Santa Maria i l'ermita de la Mare de deu de les Agulles, per continuar hasta trobar la pista que passant per Riu ens durà al punt de sortida: Santa Cecília de Sadernes