Sadernes - Sant Andreu de Guitarriu - Coll de Riu - Sadernes

Photo ofSadernes - Sant Andreu de Guitarriu - Coll de Riu - Sadernes Photo ofSadernes - Sant Andreu de Guitarriu - Coll de Riu - Sadernes Photo ofSadernes - Sant Andreu de Guitarriu - Coll de Riu - Sadernes

July 28, 2019
July 2019

near Sadernes, Catalunya (España)

Sadernes - Sant Andreu de Guitarriu - Coll de Riu - Sadernes
_________________________________________

Ruta molt bonica pel paissatge de l'Alta Garrotxa. Pujada constant fins a l'església romànica de Sant Agustí de Guitarriu. Aquest tram en molt bon estat.
Tot seguit baixem, baixem i baixem. Per pujar i pujar fins al Coll de Riu, al final una mica dur. Anem per sota el Puig de Bassegoda que ens mostra, en un dia molt clar i nítid , tota la seva explandor. Al coll de Riu fem un mòs i a baixar, baixar ... El primer tram de baixada molt dret i amb grava i pedres soltes. Després la baixada es fa ràpida i amb un ferm segur (enporlanat). Passem per sobre els gorgs de Sadernes (riera de Sant Aniol), avui diumenge d'estiu força ple de gent banyant-se. Finalment arribem a Sadernes, completant aquesta maravellosa ruta circular per una petita part de l'Alta Garrotxa.