eBike

The Best eBike Trails in els Grecs, Catalonia (Spain)

Photo of Parc Natural de costa a costa i ruta Megalítica. Photo of Passeig pel Parc Natural Cap de Creus Photo of Roses - El port de la selva - Roses
    Photo ofParc Natural de costa a costa i ruta Megalítica. Photo ofParc Natural de costa a costa i ruta Megalítica. Photo ofParc Natural de costa a costa i ruta Megalítica.

Sortida des de Roses, per parc Natural de cap de Creus per interior. Agafem camí de mas oliva per enllaçar amb carretera de les Arenes i direcció a la bassa de can Ponac, enfilem fins la carretera de Roses a Cadaqués i a...

Una ruta per passar-s'ho be
    JNBatlle
    Molt xula aquesta ruta :)
    pilar.ortegahermosilla
    Photo ofPasseig pel Parc Natural Cap de Creus Photo ofPasseig pel Parc Natural Cap de Creus Photo ofPasseig pel Parc Natural Cap de Creus

Sortida des de Roses per la carretera vella a Cadaqués, direcció Montjoi, girem a l'esquerra per pujar al pla de les Gates i a la falda del Puig Alt per fer descens a Jóncols directe al Cap Norfeu, abans d'arribar a la p...

Unes vistes espectaculars !! :)
  • Roses - Cadaqués - Roses

Sortida des de Roses direcció carretera vella de Roses a Cadaqués pujant al pla de les gates a la falda del Puig Rodó i Alt, fem descens per mas Romanyac i enllacem a la carretera fins el mas Perafita aquí girem a la car...

Difícil alguns punts però vistes genials
    pilar.ortegahermosilla

Photo ofVolta pel parc Natural Cap de Creus - Roses Photo ofVolta pel parc Natural Cap de Creus - Roses Photo ofVolta pel parc Natural Cap de Creus - Roses

Sortida des de la Muntanyeta direcció a carretera vella de Roses a Cadaques. Enfilen direcció a Montjoi pel coll d’en Fràguem i pla de les Gates, pujant el Puig Rodó i girem al Puig Alt per fer descens a la Socarrada i e...

Uala !!! Que bonic el parc natural
    pilar.ortegahermosilla
    Photo ofRoses - Cadaqués pel parc Natural de cap de Creus Photo ofRoses - Cadaqués pel parc Natural de cap de Creus Photo ofRoses - Cadaqués pel parc Natural de cap de Creus

Sortida des de Roses per Puig Alt i descens enfront del Cap Norfeu per seguir fins a la platja de Jòncols i remuntar direcció a Cadaqués per variant del camí vell de Roses a Cadaqués. Pujada per camí de les aigües fins e...

Unes vistes espectaculars :)
  • Roses a Cadaques !

Circular sortida des de Roses volta parc natural fins Cadaqués i tornada per carretera vella amb petita variant a Jòncols.

Espectacular
    pilar.ortegahermosilla
    Photo ofRoses a Cala Jòncols pel Puig d’en Manyana Photo ofRoses a Cala Jòncols pel Puig d’en Manyana Photo ofRoses a Cala Jòncols pel Puig d’en Manyana

Sortida des de Roses a cala Jòncols amb petites variants. Fem camí per carretera vella de Roses a Cadaqués i un cop arribem a la riera a uns 500 mts de cala Jòncols prenem la bifurcació girem a l’esquerra i enfilem pel c...

Quina maravella de paisatges !!!!
    pilar.ortegahermosilla
    Photo ofRoses - Cadaqués - Parc Natural Cap de Creus Photo ofRoses - Cadaqués - Parc Natural Cap de Creus Photo ofRoses - Cadaqués - Parc Natural Cap de Creus

Sortida per la carretera vella de Roses a Cadaqués pujant al plà de les gates i Puig Alt baixant la Socarrada al pla de Guardiola i arribada a Cala Jóncols. Enfilem pel GR-92 al Puig d'en Manyana i descens pel mateix GR ...

Cap de creus sempre et fa gaudir
    pilar.ortegahermosilla
    Photo of443 - Búnquers al N-W de Garriguella de Baix Photo of443 - Búnquers al N-W de Garriguella de Baix Photo of443 - Búnquers al N-W de Garriguella de Baix

Sortida per arribar a l'indret dels “Búnquers de les Torres”, construccions catalogades com monument històric del municipi de Garriguella (Alt Empordà) incloses en l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. ...

• Roses - Mas Godó 1.1

Ha sido una ruta de prueva para ir marcando rutas nuevas o alternativas a las ya conocidas Hay un tramo que va desde la pista de Port de la Selva a la carretera de dicha poblacion, que se puede suprimir a menos que quier...

Muy buena
    Kol64
  • Roses - Vilajuigua

Roses Vilajuïga – Castelló d’ Empúries Ruta molt plenera per l’ alt Empordà i els estanys He sortit de l’ aparcament de la piscina municipal de Roses que disposa d’ una bona zona d’ aparcament, d’ allà mateix una pista...

Zeer mooie landelijke fietsroute over deels rustige gravelpaden en wegen met weinig autoverkeer. We hebben genoten.
    Frans Heesters

Ruta amb una mica de tot, tant pujant com baixant. corriols rápids, d'altres tecnics, alguns trams de molt tecnics, i també algún tall de pista i enquitranat. Desnivell acumulat de 1885m. amb uns 47kms. Totes les baixade...

• Roses a Port de la Selva

Roses-Llovatera-Bufadors-Taballera-Port de la Selva-torre de Sant Sabastià-Mas Estela-Serrats d’en Berta-Mas dels Arbres-Mas d’en Causa-Mas de l’Alceda-Mas Oliva

• Roses-Port de la S.

Por Mas Romanyach, Llobatera, Pere Fita, el Cementiri, Mas Estela, Torre Bufalaranya, Sorrals d’en Berta i Roses