The Best Bikepacking Trails in Malaysia

Photo of Etapa 10: Langkawi - Ban Pak Bara Photo of Etapa 7: Sungai Petani - Kuala Perlis Photo of Etapa 6: Georgetown-Sungai Petani
  • Etapa 10: Langkawi - Ban Pak Bara

near Taman Seri Pelangi, Kedah (မလေးရှား)

Avui matinem, ens llevem a les 6:30h perquè volem sortir a les 7:00h per anar cap al ferry, que segons la web sortia a les 9:30h del matí. En arribar a les guixetes veiem que no obren fins les 9:00h i que el ferry cap a...

• Etapa 7: Sungai Petani - Kuala Perlis

Bikepacking
    near Kampung Ayer Mendidih, Kedah (မလေးရှား)
    Photo ofEtapa 7: Sungai Petani - Kuala Perlis Photo ofEtapa 7: Sungai Petani - Kuala Perlis Photo ofEtapa 7: Sungai Petani - Kuala Perlis

Avui toca etapa llarga. Esmorzem i comencem ruta, primer per una carretera ràpida i després per una de menys transitada fins arribar a Kuala Kedah. Aqui anem a preguntar si hi ha places pel ferry que porta a Langkawi, pe...

• Etapa 6: Georgetown-Sungai Petani

Bikepacking
    near Kampong Makam, Pulau Pinang (မလေးရှား)

Avui abans de començar la ruta dediquem una estona a visitar la ciutat, bàsicament la street art. Son pintures a les parets dels carrers que son molt xules, i es molt divertit perquè la gràcia es anar trobant i descobrin...

• Etapa 3(bis): Pangkor Island

Bikepacking
    near Kampung Teluk Nipah, Perak (မလေးရှား)

Avui dediquem el dia a visitar l’illa. Comencem nedant una mica a la platja que tenim davant de l’hotel. Després agafem la bici i ens desplacem a Coral Beach on lloguem un kaiac i visitem un parell de platges al.lucinant...

• Etapa 3: Illa Pangkor

Bikepacking
    near Pangkor, Perak (မလေးရှား)

El trajecte fins a la illa de Pangkor el volíem fer en tren, però no ens deixen pujar les bicis al tren i al final optem per contractar un taxi que ens costa 95€. Arribem a Lumut, on agafem el ferry que ens portarà a la ...

• Etapa 8 (bis): Langkawi (Est)

near Taman Seri Pelangi, Kedah (မလေးရှား)

Després de dinar decidim fer excursió cap al est de l’illa ja que l’endemà volem fer la part oest per anar a visitar les waterfalls i el cable car. Amb el Maps.me indiquem un punt de la costa on ens sembla que pot haver-...

• Etapa 2: Kuala Lumpur- Rawang

Bikepacking
    near Chinatown, Kuala Lumpur (မလေးရှား)

Sortim de Kuala en direcció Batu Caves per fer visita a les coves. Es una cova molt espectacular a la que s’accedeix per unes escales empinades i plenes de monos. En acabar, continuem per una carretera secundària que don...

• Etapa 4: Pangkor Island- Taiping

Bikepacking
    near Kampung Pasir Bogak, Perak (မလေးရှား)

Avui ens llevem plovent a saco el que ens fa pensar que ens mullarem… tenim per endavant una etapa llarga. Però afortunadament, després de esmorzar para de ploure i ens dirigim cap al ferry per tornar cap a la península...

• Etapa 9: Tour per Langkawi

near Taman Seri Pelangi, Kedah (မလေးရှား)

Avui dediquem el dia a conèixer una mica la illa. Després d’esmorzar ens anem en direcció oest per anar al telefèric. En arribar, veiem que el cost per pujar son uns 35€ i com el dia està una mica ennuvolat decidim no pu...

• Etapa 8: Kuala Perlis - Langkawi

Bikepacking
    near Kampung Perak, Perlis (မလေးရှား)

Ens llevem cap a les 8:00h per anar a comprar el bitllet de ferry per anar a Langkawi, el primer ferry surt a les 10:00h. Ens costa 6,5€ per persona amb la bici inclosa. El trajecte dura dues hores. Al arribar anem a bu...

• Etapa 5: Taiping - Georgetown

Bikepacking
    near Taiping, Perak (မလေးရှား)

Avui ens toca etapa llarga… després d’esmorzar iniciem ruta en direcció Penang per una carretera no molt transitada i en bon estat. Pràcticament tot el dia hem anat vorejant aiguamolls, gràcies a la ruta dissenyada pel M...

• Etapa 1: Malasia Airport-Kuala Lumpur

Bikepacking
    near Kampung Ayer Hitam, Selangor (မလေးရှား)
    Photo ofEtapa 1: Malasia Airport-Kuala Lumpur Photo ofEtapa 1: Malasia Airport-Kuala Lumpur Photo ofEtapa 1: Malasia Airport-Kuala Lumpur

Arribem al aeroport de Kuala Lumpur, muntem les bicicletes i ens dirigim cap al centre de Kuala Lumpur. Sortir del aeroport sempre es algo complicat, a més el track que portem passa a la vora del aeroport però l’hem d’an...

• Setel

Bikepacking
    near Kampung Felda Tersang Dua, Pahang (မလေးရှား)
  • Kampong Lahu

Bikepacking
    near Kampong Lahu, ဆာရာဝပ်နယ် (မလေးရှား)