The Best Walking Trails in Vilalleons, Catalonia (Spain)

Photo of Collada de Mansa-Castell de Taradell o Castell d'en Boix-Puiggrifó Photo of 190505 Gegants de Pedra Viva: Collada de Mansa (780 m)-Turó de l'Esclusa (867 m)-Vilalleons-Santuari i Puig-l'agulla (810 m) Photo of Taradell-La Roca-l'Enclusa
    Photo ofCollada de Mansa-Castell de Taradell o Castell d'en Boix-Puiggrifó Photo ofCollada de Mansa-Castell de Taradell o Castell d'en Boix-Puiggrifó Photo ofCollada de Mansa-Castell de Taradell o Castell d'en Boix-Puiggrifó

Interessant ruta des de la Collada de Mansa per visitar el Castell de Taradell. La tornada la fem per Puiggrifó de forma circular. És una ruta curta i sense cap tipus de dificultat física, només caldrà parar atenció en a...

Molt maca per fer amb canalla
    mumbrubm
    agradable
    esguco
    Vam fer la ruta amb dos nens de 8 i 4 anys. Perfecte! Ens ho vam passar molt bé malgrat que a la tornada el sol picava b...
    Spliff
  • Taradell-La Roca-l'Enclusa

Passada la urbanització de la Roca, després de la darrera rotonda, prenem una pista forestal en direcció a Puig-l’agulla i al cap de pocs metres a la dreta deixem el cotxe. Iniciem la ruta seguint la pista principal. Qu...

Bonica passejada matinal prop de Taradell, fàcil de seguir i perfecte per fer amb els més petits.
    griera
    ;-)
    Caroline2
    Photo ofCASTELL DE TARADELL des de Puiglagulla Photo ofCASTELL DE TARADELL des de Puiglagulla Photo ofCASTELL DE TARADELL des de Puiglagulla

Diuen que plourà, diuen que nevarà, doncs anem a fer una caminada pel que pugui ser no? Avui hem seguit el GR-2 des de Puiglagulla fins el castell de Taradell o també anomenat Castell d'en Boix. Realment és una pas...

• L,Enclusa. (100 Cims)

L,Enclusa Ens arribem a Taradell i continuem pujant amunt fins a la Collada del Vilar. Deixem al cotxe i pujem amunt fins assolir el cim. El vorejarem fins trobar unes pedres i ens enfilem a dalt. On es veuen unes vi...

Photo ofDE LA MARE DE DÉU DE PUIG L'AGULLA AL TURÓ DE L'ENCLUSA (OSONA) Photo ofDE LA MARE DE DÉU DE PUIG L'AGULLA AL TURÓ DE L'ENCLUSA (OSONA) Photo ofDE LA MARE DE DÉU DE PUIG L'AGULLA AL TURÓ DE L'ENCLUSA (OSONA)

Excursió de baixa dificultat que ens portarà al Turó de l'Enclusa, amb una fantàstica vista sobre el Montseny i la Plana de Vic. Al Santuari de Puig-l'Agulla hi arribarem per carretera des des Sant Julià de Vilatorta pas...

Unas vistas estupendas, y de frondoso verde, impresionante!!!!!??
    jjlinyan
  • Castell de Taradell (anada)

ACCÉS: Aparquem a la Collada de Mansa, aprox. al Km. 10'5 de la carretera B-520 que surt de Taradell cap a Viladrau. Hi ha un revolt amb espai per aparcar 5 o 6 cotxes com a molt (La Collada de Mansa també és coneguda co...

• Tomb per Vilalleons

Una petita passejada d'una hora de durada, ideal per fer amb nens, per a fer gana o per tirar avall un bon àpat osonenc.

Bonic itinerari, fàcil i molt agradable. A la tardor és ple de bolets (que si els he trobat jo segur que són dolents). A...
    rondaller
    Photo ofCim de l'Enclusa (100 cims) i les cuïnes d'en Rocaguinarda Photo ofCim de l'Enclusa (100 cims) i les cuïnes d'en Rocaguinarda Photo ofCim de l'Enclusa (100 cims) i les cuïnes d'en Rocaguinarda

Ruta senzilla per fer en família. Sortida: si ens situem en la carretera B-520 que va de Taradell a Viladrau, justament en el Km.10,6 trobarem un encreuament de camins, allí mateix podem deixar el cotxe, el camí de la d...

Ha estat una sortida molt bona
    Biscooter
  • Castell del Boix

Caminada familiar molt fàcil fins al Castell de Taradell. Es pot fer amb nens petits. El camí s'agafa a la carretera que va de Taradell a Viladrau.

• Puiglagulla desde Urb la Guineu

Pujada a Puiglagulla i la Creu de Montagut. Itinerari molt i molt fàcil, que pasa per la Trona de les Guilleries, la Creu de Montagut, assentada sobre una antiga torre telegràfica militar, a 810m, (desde d'on es pot baix...

Photo ofTaradell - Cuines d’en Rocaguinarda - L’Enclusa Photo ofTaradell - Cuines d’en Rocaguinarda - L’Enclusa Photo ofTaradell - Cuines d’en Rocaguinarda - L’Enclusa

Desprès de deixar l’Urbanització de la Roca agafem una pista forestal que surt de l’última rotonda. Als pocs metres, deixem el cotxe a ma dreta. Comencem per la pista i de seguida agafem un caminet que puja pel bosc. Tot...

• Castell de Taradell (tornada)

Castell de Taradell (tornada): Des del Collet del Castell, seguim el PR-C 42 que carena cap a l'esquerra -passant per una bonica zona de balmes-, per després enllaçar amb el GR-2, fins la Collada de Mansa, on tenim el...

• Castillo de Taradell

Paseíto familiar de medio día muy cortito, tan solo para comernos unos bocatas en la montaña fuera del ajetreado día a día. Empezamos bajando por una pista que nos lleva a un sendero precioso, en subida y que nos da acc...

• Castell de Taradell

Excursió fàcil fins al Castell de Taradell (o Castell de Can Boix) Ideal per fer en família. Cal anar en compte amb els infants petits al final de l'excursió. Al punt d'inici de l'excursió hi ha molt espai per deixar el ...