Taradell-La Roca-l'Enclusa

February 22, 2017
February 2017

•   5 2 Reviews

near Vilalleons, Catalunya (España)

Passada la urbanització de la Roca, després de la darrera rotonda, prenem una pista forestal en direcció a Puig-l’agulla i al cap de pocs metres a la dreta deixem el cotxe.
Iniciem la ruta seguint la pista principal. Quan arribem a una bifurcació, continuem a l’esquerra fins a la Collada de les tres Termes on deixarem la pista per continuar per un corriol enxargallat que comença a pujar amunt pel bosc.
Poc després, el camí va millorant i segueix per sota unes grans baumes fins a trobar un pas còmode per accedir a la carena. Aquí trobem indicacions de les “Cuines d’en Rocaguinarda” i les seguirem per visitar les curioses coves que servien d’amagatall pel famós bandoler i la seva colla.
Retornem a la carena principal per acabar d’arribar a l’Enclusa, primer al vèrtex geodèsic i tot seguit a la bandera.
Per retornar a l’inici, desfem el camí d’anada però per sobre les baumes i sempre per sobre la carena, molt a prop de la cinglera que tot i no ser molt alta caldrà que prenguem atenció, sobretot pels més menuts.
Per tal de variar el recorregut, seguirem les marques del PR que, a través d’un bonic sender ens deixaran a la intersecció de pistes. Finalment, desfem els darrers metres de camí fins al cotxe.
Bona ruta!

;-)

• Photo of griera
    griera Mar 12, 2018

Bonica passejada matinal prop de Taradell, fàcil de seguir i perfecte per fer amb els més petits.