Wikiloc will stop soon for maintenance

The Best Walking Trails in Tahús, Catalonia (Spain)

• Les Piques (100 cims)

Ruta senzilla per fer en família. Sortida: tot just quan arribem al poble d’Els Castells hem d’agafar una pista a mà esquerra que ens durà fins l’ermita on podrem deixar el cotxe i començar la ruta, la pujada l’hem feta...

És una ruta fàcil. Realment el camí és ben perdedor.
    Antonia Freixas
    Photo ofTarters de Menairons de la Guàrdia d'Ares Photo ofTarters de Menairons de la Guàrdia d'Ares Photo ofTarters de Menairons de la Guàrdia d'Ares

La ruta del "Tarter dels Menairons" constitueix un recorregut dins de la mitologia Pirenaica de les Valls d'Aguilar i a l'hora una singularitat geomorfològica. Al Consell Comarcal de l'Alt Urgell (La Seu d'Urgell) es pot...

Photo ofCim de les Piques. 1960m. (100 cims). Alt Urgell Photo ofCim de les Piques. 1960m. (100 cims). Alt Urgell Photo ofCim de les Piques. 1960m. (100 cims). Alt Urgell

Ruta fàcil per fer en familia. Nomès fer l'aproximació amb el cotxe, es tota una aventura. Una carretera cada cop més estreta, es va adentrant a la vall a l'hora que guanya alçada. Es passa pel poble de Baén, un poble a...

• Ens anem a banyar basses castells.

Des del poble de Taús, seguim pel camí vell de les Valls d'Aguilar direcció al poble dels Castells, tot el camí està senyalitzat amb marques grogues, aquest tram es força planer. A pocs metres del poble dels castells cr...

Fácil de fer i amb bones vistes
    sviatoslav.klimkin
    Impresionante la ruta. Él entorno es precioso
    rafnuca
  • Les Piques 100 cims

Més información a https://els100cims.blogspot.com/2014/09/les-piques.html Comencem a caminar seguint, en sentit Nord-oest, la pista per la qual hem arribat. Anem perdent a poc a poc alçada i deixem a la dreta una al...

• Taús a Coma freda

Ruta de senderisme fàcil, apta per a famílies. L'objectiu és caminar del poble de Taús fins a Coma Freda on hi trobarem una font molt fresca i una àrea de picnic on podem dinar o berenar. El camí està senyalitzat amb mar...

Molt bonic per fer-ne en famili. La vam fer amb la mare de 60 anys i una gosseta. Tothom ha gaudit de l’aventura
    fernan.vargas
  • Ruta del Maneirons.23-06-2012 Anar

Sortida desde La Guardia d' Ares fins la tartera de rocs dels Maneirons. Caminant. Caminada Popular. http://laguardiadares.blogspot.com.es/2010/05/jo-conec-la-guardia-dares.html