Taús a Coma freda

May 25, 2017
May 2017

•   4.3 1 review

near Tahús, Catalunya (España)

Ruta de senderisme fàcil, apta per a famílies. L'objectiu és caminar del poble de Taús fins a Coma Freda on hi trobarem una font molt fresca i una àrea de picnic on podem dinar o berenar. El camí està senyalitzat amb marques grogues.
Per fer la ruta Ens dirigim a la part més baixa del poble Taús on travessem la pista que va cap al castells, seguim baixant per la carrerada (camí ample amb petita paret a banda i banda) en direcció sud fins arribar al petit riu "major" que travessem sense problemes, continuem pel camí que surt a dreta (sud-oest) i que planeja amb lleus desnivells per superar dos petites valls fins a conectar amb una pista que va des de Taús fins al Refugi de Cuberes. Arribats a quest punt seguirem la pista amb el sentit esquerra (est) durant uns 300mt on veurem un gran dipòsit de color verd, ens hi dirigirem i trobarem una font envoltada de diferents bancs i taules. Haurem arribat al nostre destí.

DISTÀNCIA : 2.35 KM
DESNIVELL POSITIU : 45 MT
DESNIVELL NEGATIU : 86 MT

• Photo of fernan.vargas
    fernan.vargas Jan 1, 2023

Molt bonic per fer-ne en famili. La vam fer amb la mare de 60 anys i una gosseta. Tothom ha gaudit de l’aventura