The Best Walking Trails in Sant Vicenç de Castellet, Catalonia (Spain)

Photo of Los Fitis.- Excursión columpio Castellgalí (Variante circular + Geocachés) Photo of Los Fitis.- Excursión Columpio de Castellgalí Photo of Castellgalí a Gorg de la cantera de Mas Gall
    Photo ofLos Fitis.- Excursión Columpio de Castellgalí Photo ofLos Fitis.- Excursión Columpio de Castellgalí Photo ofLos Fitis.- Excursión Columpio de Castellgalí

Ruta encantadora por las vistas espectaculares a Montserrat. Tenéis la misma ruta pero circular y con Geocachés para hacerla mas divertida, aquí: https://es.wikiloc.com/rutas-a-pie/los-fitis-excursion-columpio-castell...

Facil de seguir .. pena que ya no haya columpio solo la estructura
    ninagar33
    Photo ofErmita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims) Photo ofErmita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims) Photo ofErmita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims)

Ruta senzilla per fer en família. Sortida: des de la població de Sant Vicenç de Castellet hem d’agafar la BV-1229 en direcció al Pont de Vilomara, justament en el km. 2,7 tot just passat el restaurant Can Fainé girarem ...

Bona ruta curteta per fer un 100 Cims !! Com sempre que segueixo un track teu, perfecte!!! Salut i muntanya!!!
    Carsali

• Sant Vicenç de Castellet

Ruta fàcil per fer amb canalla. Un cop feta la primera pujada la resta ja es tot cara avall. Vistes espectaculars de la muntanya de Montserrat.

• CASTELLGALÍ (ENTORNS)

Ruta circular senzilla de 13 quilòmetres amb un desnivell acumulat de pujada i baixada de 300 metres per l'entorn de Castellgalí. Sortirem des de l'església del poble i agafarem el camí que puja des del carrer de Santa ...

• CASTELLGALÍ (ENTORNS)

Ruta circular senzilla de 12 quilòmetres amb un desnivell acumulat de pujada i baixada de quasi 300 metres per l'entorn de Castellgalí. Sortirem des de l'església del poble i agafarem el camí que puja des del carrer de ...

• CASTELLGALÍ (ENTORNS)

Ruta pels entorns de Castellgalí. Sortirem des de l'Església. Pujarem pel carrer Santa Margarida i tot seguit ja agafarem la pista on hi ha el pàrquing de vehicles. Passarem per corriols i pistes forestals on veurem la...

• CASTELLGALÍ (ENTORNS)

Agafem la sortida des de l'Església de Castellgalí. Pugem un petit tros de carrer Santa Margarida i tot seguit ja agafem un camí de pista que no deixarem fins a trencar per un corriol a l'esquerra (1,9 km). Arribarem a u...

• Ruta per Sant Vicenç de Castellet.

La ruta ha començat a l'institut Castellet. Seguidament passem per la plaça Espanya i ens dirigim cap al CAP de Sant Vicenç de Castellet. Baixem fins l'estació de tren i ens dirigim a la Sala Polivalent que és situa al c...

• Fedac Sant Vicenç 'MMMC'

Som nens de l'ESO què estem fent un itinerari de Sant Vicenç de castellet, és un itinerari dels llocs més importants del nostre poble respecte a l'aigua, és fàcil de fer i divertit de conèixer.

Ruta circular amb desnivell moderat que ens acosta a una ermita sense sostre i a un Mirador amb vista panoràmica espectacular sobre la serra de Montserrat. L´últim tram pot obligar a fer ziga-zaga per augment de carrers...

• CASTELLGALÍ (ENTORNS)

Petita ruta familiar pels entorns de Castellgalí. Sortirem de l'església del poble i pujarem pel carrer Santa Margarida fins agafar la pista de terra que ens portarà en un ascens aproximadament de 200 metres a una casa (...