Ermita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims)

Photo ofErmita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims) Photo ofErmita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims) Photo ofErmita Sant Pere de Vallhonesta - Puigsoler petit - Puigsoler (100 cims)

August 30, 2015
August 2015

near Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: des de la població de Sant Vicenç de Castellet hem d’agafar la BV-1229 en direcció al Pont de Vilomara, justament en el km. 2,7 tot just passat el restaurant Can Fainé girarem a la dreta, després de 300 metres passarem per sota d’un pont, a partir d’aquest moment la pista es torna de terra, apta per tot tipus de vehicle, després de 2,3 kms. haurem arribat a l’inici de la nostre ruta i podrem deixar el cotxe.
Al poc de caminar arribarem a Cal Campaner, on es troba l’ermita de Sant Pere de Vallhonesta i la Font del Pit Roig inaugurada el 25 de Març de 2012. Nosaltres quan vam arribar ens vam trobar amb la grata sorpresa de que en aquest lloc es trobaven diversos integrants del Centre excursionista Sant Vicenç de Castellet i un d’ells ens va explicar la història i arquitectura de l’ermita, ens va donar uns tríptics on surt un telefon que és el 938330286 per si esteu interesats en visitar-la.
La pujada des de l’ermita la vam fer per un corriol que puja dret fins dalt, des d’aquí vam anar directe fins al cim del Puigsoler, a la tornada vam passar pel Puigsoler petit i pel coll de Sant Bernat.
En un dia clar a part de veure Montserrat, es pot veure la Serra del Verd, Montsant de Pallars, Port del Comte, la Serra del Cadí, Rasos de Peguera, la Serra d'Ensija, el Pedraforca, etc.
Temps: quaranta minuts per pujar i trenta minuts per baixar.

• Photo of Carsali
    Carsali Dec 28, 2018

Bona ruta curteta per fer un 100 Cims !!
    Com sempre que segueixo un track teu, perfecte!!!
    Salut i muntanya!!!

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Dec 28, 2018

Gràcies Carsali pel teu comentari i valoració.