The Best Walking Trails in Castellar de N'Hug, Catalonia (Spain)

Photo of Parc Natural del Cadí-Moixeró - Les Fonts del Llobregat Photo of Sant Joan de Cornudell a Maians - 28 Juliol 2019 Photo of Castellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell
    Photo ofParc Natural del Cadí-Moixeró - Les Fonts del Llobregat Photo ofParc Natural del Cadí-Moixeró - Les Fonts del Llobregat Photo ofParc Natural del Cadí-Moixeró - Les Fonts del Llobregat

Sortim de l´esplanada que hi ha davant del hostal Les Fonts, a la carretera BV-4031 km 8 aproximadament, seguint les indicacions Les Fonts del Llobregat direcció Nord-Est i que arriba al poble de Castellar de n´Hug. . ...

Ruta muy sencilla y bonita, durante la mayor parte del trayecto vas al lado del río, las vistas son preciosas, fácil de ...
    carlos5
    Photo ofCastellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell Photo ofCastellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell Photo ofCastellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell

Castellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell. Ruta fàcil per fer en família, seguint la ruta que porta a Montgrony, sortint des del nucli de Castellar de N'Hug. La primera part del camí segueix pistes i la carretera que...

Un bonic passeig, amb un entorn maravellos.
    tonipena
    Photo ofCastellar de N'Hug y Fuentes del Llobregat Photo ofCastellar de N'Hug y Fuentes del Llobregat Photo ofCastellar de N'Hug y Fuentes del Llobregat

Castellar de N’hug es un pequeño y precioso pueblo de construcciones medievales situado en la comarca del Berguedá. Se encuentra en una situación privilegiada, rodeado de montañas, vegetación y el nacimiento del río Llob...

• La Creueta (100 cims)

Sortida: sortirem des del coll de la Creueta que es troba en el quilòmetre 21,3 de la BV-4031. Pràcticament tot el recorregut va camp a través, no hi ha cap corriol definit. Temps: una hora per fer tot el recorregut.

Company, he fet servir el teu track per pujar a La Creueta i despres hem allargat per fer-lo mes llarc. Gracies per comp...
    Antoni Martin
    Gràcies per compartir!!
    silviabc3
    Photo ofLes fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug Photo ofLes fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug Photo ofLes fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug

Aquesta ruta resulta fàcil i es pot fer amb la família, ja que es comença de l'aparcament del poble. No obstant això, no és u na ruta apta per a persones amb mobilitat reduïda ja que s'han de pujar i baixar moltes escale...

• Coll de Remoló - 23 Juliol 2018

Passeig des de la sitja de potassa de la carretera de Castellar a la Creueta, on es pot aparcar el cotxe, fins al coll de Remoló, per la pista i tornada.

Molt bonic, una pujada constant pero no exagerada. Gràcies!
    Genis Muñoz
    Photo ofPasseig per Fontetes - 30 Març 2019 Photo ofPasseig per Fontetes - 30 Març 2019 Photo ofPasseig per Fontetes - 30 Març 2019

Caminada per la pista que va de la carretera de la Creueta a la collada de Fontetes. Hem arribat fins al revolt de l'abeurador. No hem pujat al coll. El track no està massa bé. Estava el mode d'estalvi i no ha gravat bé ...

Photo ofCastellar - Can Torra - 5 de Juny 2017 Photo ofCastellar - Can Torra - 5 de Juny 2017 Photo ofCastellar - Can Torra - 5 de Juny 2017

Passeig tranquil des de Castellar de n'Hug fins al mas de can Torra, seguint el GR-3 que passa per l'ermita de Sant Joan de Cornudell. Sant Joan de Cornudell és una petita església del municipi de Castellar de n'Hug (...

• Volta al Pic de Baguet

Des de Castellar de N’Hug agafem la carretera cap a la Molina. Al coll de la Creueta deixem els cotxes en un aparcament. A mà esquerra surt una pista barrada als cotxes que agafarem per començar aquesta excursió. El pais...

• Cova de la tuta

Track de Castellar de n'Hug fins la cova de la Tuta i posteriorment baixar fins les fonts del Llobregat

Photo ofLes Fonts del Llobregat - 13 de Maig 2017 Photo ofLes Fonts del Llobregat - 13 de Maig 2017 Photo ofLes Fonts del Llobregat - 13 de Maig 2017

Volteta de passeig turístic pixapí per Les Fonts del Llobregat. Sortida de Castellar de n'Hug baixant per les escales (GR-3 i 270) fins el Molí de Les Fonts. Tornada pel camí ral de La Pobla a Castellar (marques grogues ...

• RUTA DE LA COVA DE LA TUTA

Ruta molt fàcil, ideal per anar amb família i amb els més petits de la casa. La cova és accessible, portar frontals per poder fer d'exploradors.

• Passeig per Orriols - 12 Abril 2022

Photo ofPasseig per Orriols - 12 Abril 2022 Photo ofPasseig per Orriols - 12 Abril 2022 Photo ofPasseig per Orriols - 12 Abril 2022

Passeig amb sortida i arribada del centre de Castellar de n'Hug. Baixem per les escales que van a les Fonts del Llobregat, seguint el GR-270 fins al molí Vell. Allà prenem la pista a la dreta que porta fins la casa de co...