Les fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug

Photo ofLes fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug Photo ofLes fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug Photo ofLes fonts del Llobregat des de Castellar de N'Hug

31 minutes
September 18, 2018
September 2018

near Castellar de N'Hug, Catalunya (España)

Aquesta ruta resulta fàcil i es pot fer amb la família, ja que es comença de l'aparcament del poble. No obstant això, no és u na ruta apta per a persones amb mobilitat reduïda ja que s'han de pujar i baixar moltes escales i no hi ha existència de rampes.

Així doncs, per iniciar la ruta, cal que deixeu el cotxe a l'aparcament inferior del poble
de Castellar de n'Hug (aparcament de la zona esportiva) on trobareu un cartell informatiu cap a la banda de l'esquerra on indica el següent: "Les fonts del Llobregat".

La ruta està formada per escales i sender pavimentat amb pedres afavorint la imatge del sender aproximant-se a l'entorn. Al llarg del tram trobareu diversos panells informatius molt interessant en relació al riu que visitareu a continuació: El Llobregat.

El trajecte no té cap dificultat de pèrdua, si aneu seguint l'empedrat i els ponts, arribareu a l'altre extrem de la ruta on hi ha un aparcament amb un Bar Restaurant i Hostal.

Per tornar a l'aparcament el qual heu començat la ruta, només cal fer el trajecte a la inversa.

Com a nota interessant, pels qui us agradi fer de petits "Indiana Jones", us fem saber que hi ha un geoamagatall força menut a on el podreu trobar si us pareu a menjar alguna cosa a la zona adequada (pícnic).

Desitgem que gaudiu de la ruta i de l'entorn tant bonic que ens proporciona el naixement d'aquest riu.

PictographInformation point Altitude 4,653 ft

Al llarg de la ruta trobarem planells informatius com aquest.

PictographRisk Altitude 4,606 ft

Escales no adaptades per a persones amb mobilitat reduïda.

PictographInformation point Altitude 4,546 ft

Cartell informatiu per retornar al lloc on hem començat

PictographBridge Altitude 4,421 ft

Creuem el pont

PictographBridge Altitude 4,396 ft

Central hidroelèctrica

Antic molí fariner actualment és una petita central hidroelèctrica.