Castellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell

Photo ofCastellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell Photo ofCastellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell Photo ofCastellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell

August 16, 2017
August 2017

near Castellar de N'Hug, Catalunya (España)

Castellar de N'Hug a Sant Joan de Cornudell.
Ruta fàcil per fer en família, seguint la ruta que porta a Montgrony, sortint des del nucli de Castellar de N'Hug.
La primera part del camí segueix pistes i la carretera que puja a La Molina, molt exposades al sol. Es pot deixar el cotxe a prop de la cruïlla que baixa cap a Sant Joan de Cornudell i fer un tros més per camins més vorejats de bosc.
En qualsevol cas sempre gaudireu d'esplendides vistes amb el Pedraforca al fons.

Photo ofSant Joan de Cornudell,punt de picnic Photo ofSant Joan de Cornudell,punt de picnic Photo ofSant Joan de Cornudell,punt de picnic

Sant Joan de Cornudell,punt de picnic

Vista del Pedraforca

Cruïlla de la carreta de La Molina amb la pista a Montgrony, d'anada cap a Montgrony.

Cruïlla de la carretera de La Molina a Castellar de N'Hug

• Photo of tonipena
    tonipena May 11, 2021

Un bonic passeig, amb un entorn maravellos.