The Best Trail Running Trails in Juinyà, Catalonia (Spain)

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• Pi de Sant Josep-Puig Hurtós

Sortim del Hotel SPA St Ferriol , baixem cap a la riera del Junyell i per pista enfilem al Collet de Besalú , on agafem a la dreta el corriol fins al Pi de St Josep , desfem fins al Collet de Besalú i anem al Puig Hurtós...

• El Condal - Pi de Sant Josep - El Condal

Restaurant Sant Ferriol - Collet de Besalú - Pi de Sant Josep - Collet de Besalú - Restaurant Sant Ferriol. Sortim un xic abans del restaurant spa Sant Ferriol creuem el rierol (Junyell) i enfilem pista amunt fins al ...

• Coll Salom-Pi de St Josep-Puig Hurtós

Sortim del Hotel SPA Sant Ferriol , baixem cap a la riera del Junyell , pugem i al poc agafem un corriol a la dreta que ens pujara fins al Coll Salom , on agafem a l'esquerra per una àntiga pista i per corriol fins a l'o...

• Puig Hurtós-Pi Sant Josep-Sant Fruitós

Sortim del Hotel SPA Sant Ferriol , seguim el camí saludable , creuem la riera del Junyell i enfilem cap al Puig Hurtós , seguim la carena fins al Pi de sant Josep i el Coll Salom , baixem pel GR2 , fins a la pista que v...