The Best Mountain Bike Trails in Juinyà, Catalonia (Spain)

Photo of Sant Ferriol-Collet de Besalú-Santuari del Collell-ElTorn-Ossinya Photo of Etapa 6. Can Pla / Can Ginebreda Photo of Coll de Can Jou(la Miana)-Serra del Torn-Pi de St Josep
    Photo ofSANT FERRIOL-SANTUARI DE FINESTRES-SANT FERRIOL Photo ofSANT FERRIOL-SANTUARI DE FINESTRES-SANT FERRIOL Photo ofSANT FERRIOL-SANTUARI DE FINESTRES-SANT FERRIOL

Sortim aproximadament 1 km mes amunt de l'Ajuntament de Sant Ferriol,just on hi ha l'encreuament del Sagrat Cor i La Miana,continuem per l'Hotel Sant Ferriol,baixem i despres de travessar el Junyell anem al Collet de Bes...

• Gaiolà-la Miana

Sortim de l'ajuntament de St Ferriol, pugem cap a Coll de Bruc i Font de Planells , passem a prop del Mor i anem a la casa abandonada de Gaiolà , on agaferm el camí del Mig que ens portarà a l'ermita de St Miquel de la M...

Photo ofJUINYA-SERINYA-ESPONELLA-CRESPIA-MAIA DE MONTCAL-BESALU-JUINYA Photo ofJUINYA-SERINYA-ESPONELLA-CRESPIA-MAIA DE MONTCAL-BESALU-JUINYA Photo ofJUINYA-SERINYA-ESPONELLA-CRESPIA-MAIA DE MONTCAL-BESALU-JUINYA

Sortim de la Plaça de Juinya(uns 500m mes amunt de l'Ajuntament de Sant Ferriol),anem a Fares,Serinya,Pla de Martis,Salt d'Espolla(millor fer la ruta quan l'Estany d'Espolla es ple i baixa aigua al salt),baixem aprop de ...

Hola Unbikerdepages. Aquest mati hem fet aquesta ruta. Bones vistes. Hem gaudit molt. Gracies per compartir les vost...
    vallmor1919
  • La Miana-Serra de Cogulera

Sortim de prop de l'ajuntament de St Ferriol , pujem cap a Sant Fruitòs , seguim la pista fins a la Miana , d'aquí agafem una pista a l'esquerra i pujem cap a la Serra de Cogulera , baixem per pista fins a St Jaume de Ll...

• Sant Ferriol - Sant Fruitós

Pujada al Santuari de Sant Ferriol per pistes , seguim pujant fins al Collet de la Serra per baixar el divertit corriol fins a Sant Fruitós i tornem per pista fent una petita trialera per la línea.

Una mica desfasat el tall de de corriol de pujada , només 50 metres , també sa de dir que és una ruta del 2015
    R.moreno3
  • Besalú - El Torn per Briolf

La pista arriba fins a un punt que si se segueix el track btt cap a Briolf i coll Salom, embardissada i corriol de roques grosses. Si no es deixa la pista, aquesta porta al Mor. Però oblideu-vos d’arribar al Torn. No rec...

• Merlant

Sortim de l'ajuntament de St Ferriol, pujem cap al pi de St Josep , baixem cap al riu Ser, i comencem a pujar cap a Coll de Guixeres, i anem cap a Merlant , baixem cap a Banyoles , donem la volta a l'estany , passem per ...

• Puig Hurtòs-Serinyà-Crespià-Maia

2034f

Sortim de l'Ajuntament de St Ferriol , pugem al puig Hurtòs , fem una trialera i baxem a la Bruguera , i cap al riu Ser , pujem a Serinyà pel GR , per pistes arribem al pont d'Esponellà , un tram de carretera fins a Cres...

• Pi de St Josep-Coll de Guixeres

Sortim de l'Ajuntament de St Ferriol direcció a l'Hotel St Ferriol,quan arribem agafem una pista , creuem la riera del Junyell i pujem cap al Pi de St Josep , quan arribem a dalt agafem un corriol a la dreta , amb marque...

• Sant Ferriol-Coll de Bruc- Sant Fruitòs

Sortim una mica més amont de l'ajuntament de Sant Ferriol , fins a trobar una pista que va direcció a Besalú , pel Pla de la Creu , quan trobem la pista asfaltada seguim direcció al santuari de Sant Ferriol , quan hi arr...

• Collet de Besalú- Perduts- Can Pla-El Torn

Sortim de l'Ajuntament de St Ferriol i pugem cap al Collet de Besalú, baixem i anem a buscar el riu Ser , el creuem i pugem cap a la casa de Perduts , continuem pujat pel Serrat de Boquià i desprès baixem cap a Can Pla ,...

• Besalú- La Miana- Pruan- Olot

Besalú la Miana passant per la Serra del Mor. De la Miana a Cellers per pista. De Cellers a la casa de Pruan per corriol. De Pruan es pot baixar per pista però anem per uin corriol passant per Sant Miquel fins a Reixach....

• Juinyà - Besalú

2067f

Hay una senda q esta imposible de hacer en bici. Llena de zarzas y árboles caídos y bastante rota en algún tramo