The Best Trails in Benigànim

Photo of Ruta Circular - La Solana, Benigànim Photo of Ruta Circular - La base de La Solana, Benigànim Photo of BENIGANIM - RUTA DE LES FONTS
    Photo ofRuta Circular - La Solana, Benigànim Photo ofRuta Circular - La Solana, Benigànim Photo ofRuta Circular - La Solana, Benigànim

Rutas de La Solana más cortas que las posibles evitando la mayoría de las propiedades rurales en las afueras de Benigànim. Shorter of possible La Solana routes avoiding majority of rural properties on edge of Benigànim.

• BENIGANIM - RUTA DE LES FONTS

Benigánim (en valenciano y oficialmente Benigànim) es un municipio de la Comunidad Valenciana, España. Perteneciente a la provincia de Valencia, en la comarca del Valle de Albaida o, en valenciano, "La Vall d'Albaida" ...

Como todas interesante.
    jesusdeantemartinez
    Photo ofBenigànim - Espai Jove - Fonts - Cresta i creu del Romaguera - Túnel - 17/10/2020 Photo ofBenigànim - Espai Jove - Fonts - Cresta i creu del Romaguera - Túnel - 17/10/2020 Photo ofBenigànim - Espai Jove - Fonts - Cresta i creu del Romaguera - Túnel - 17/10/2020

Distància: 14,47 kms Temps total: 5:19:38 Temps en moviment: 3:41:20 Dificultat IBP: 58 HKG Moderat baix Eixim desde l'Espai Jove de Benigànim, comencem a pujar fins l'Ortissa per asfalt, cap al km 0,9 començarem a...

Aquesta ruta la vam fer el Dissabte passat I la veritat que ens va agradar,les vistes a 360° des de dalt de la Serra de ...
    juan Llorca 85
    Ruta preciosa y exigente que tiene de todo: sendas, caminos de herradura, pistas, cresteria, montaña y bosque. El términ...
    Llorenç Perez

• Benigànim: Ruta de les Aigües.

ITINERARI: Benigànim-Llavador-Esglèsia de Sant Miguel Arcángel (S. XVII)-Esglèsia de la Purísima i la Beata Inés (S. XVI)-Font Nova-Parc l’Ortisa-Camí Picoio-Calvari-La Verónica-Convent de Sant Francesc-Ermita Sant Anton...

Me ha gustado mucho, cómoda y fácil de seguir
    latrun
    Photo ofNocturna a la Ermita de la Solana (03-07-15) Photo ofNocturna a la Ermita de la Solana (03-07-15) Photo ofNocturna a la Ermita de la Solana (03-07-15)

Localidad: Beniganim Provincia: Valencia Hora inicio: 20h05' Hora fin: 00h52' Distancia recorrida: 12'4 kms Tiempo total: 4h47' Tiempo en movimiento: 2h52' Velocidad media: 2'6 kms Velocidad en movimiento: 4'3 km...

Ruta de las fuentes, con la variante de la Ermita de la Solana, entretenida, demasiada pista.
    jesusdeantemartinez
    Photo ofBenigànim, Ruta de Les Fonts (Ruta de las Fuentes) Photo ofBenigànim, Ruta de Les Fonts (Ruta de las Fuentes) Photo ofBenigànim, Ruta de Les Fonts (Ruta de las Fuentes)

Ésta es una excursión sencilla, sin apenas dificultades técnicas, que recorre distintos caminos de los alrededores de Benigànim, y en la que visitaremos varias de sus fuentes. La ruta se obtiene de la combinación de las ...

Demasiado camino de asfalto, camino ancho y pista forestal.
    alberto0014
    2083f
    Photo ofBenigànim - Ostissa - Font dels Frares i del Pi - Ermita del Pare Romaguera - Cresta - Cova Negra Photo ofBenigànim - Ostissa - Font dels Frares i del Pi - Ermita del Pare Romaguera - Cresta - Cova Negra Photo ofBenigànim - Ostissa - Font dels Frares i del Pi - Ermita del Pare Romaguera - Cresta - Cova Negra

Temps total: 7:32:54 Temps en moviment: 5:38:43 Eixida de la ruta desde el Parc de la Ortissa, allí hi ha un baret per a fer-se algo abans de començar o quan s'acaba la ruta. En dirigim cap al calvari, començarem ...

Muy buena ruta
    Javier Martin Llorens
    Ruta fácil y agradable, la casa de la Llum es un lugar idoneo para parar almorzar, comer...
    Gemma Boscá
    Photo ofBenigànim - Espai Jove - Camí l'Olleria - Presa - Bellús - Pontet - 22/08/2020 Photo ofBenigànim - Espai Jove - Camí l'Olleria - Presa - Bellús - Pontet - 22/08/2020 Photo ofBenigànim - Espai Jove - Camí l'Olleria - Presa - Bellús - Pontet - 22/08/2020

Distància: 13kms Temps total: 3:06:13 Temps en moviment: 2:59:26 Dificultat IBP: 38 HKG Fàcil En esta ocasió havem fet una ruta facileta per Benigànim d'unes 3 hores per a esmorzar a l'Espai Jove. Deixem el cotx...

Es muy agradable porque parte de la ruta transcurre siguiendo el curso del río Albaida, incluso tienes posibilidad de cr...
  • Benigànim - Quatretonda

Temps total: 7:20:08 Temps en moviment: 5:05:28 Hora d'eixida: 5:20 Hora d'arribada : 12:40 Dificultat: IBP = 85HKG Ruta lineal que uneix els pobles de Benigànim i Quatretonda. La ruta comença al parc l'Ortissa...

• Benigànim - Pla de Corrals

Temps total: 8:14:37 Temps en moviment: 5:41:57 Dificultat: difícil - Index IBP: 104HKG Ruta que uneix les poblacions de Benigànim i Pla de Corrals, eixim desde el parc de l'Ortissa de Benigànim, pugem pel Calvari i...

• Benigànim,per serra de la Solana

Benigànim; eixim desde l'avinguda de L'ortisa pujada per les escales del convent ,baixem per el Picoio buscant la carretera a Genovés per agafar la senda que puja a la serra de la solana per començar a crestejar fins arr...

• Benigànim - Ruta Les Fonts

Recorregut fet a levogir. Data 25-01-2014 Buscamos esta ruta del usuario de wikiloc, Pepelik, pero arreglamos una variante para evitar la carretera. Así, solo coincide con aquélla en la primera parte. En todo caso, es...

Photo ofBenigànim - Quatretonda - Benigànim per asfalt Photo ofBenigànim - Quatretonda - Benigànim per asfalt Photo ofBenigànim - Quatretonda - Benigànim per asfalt

Temps total: 2:15:32 Temps en moviment: 1:53:46 Dificultat: 30HKG Fàcil Ruta per asfalt que uneix les poblacions de Benigànim i Quatretonda, la ruta és fàcil ja que no té quasi desnivell i son 10kms. Eixim desde ...

Es un paseo sencillo y diferente por nuestra comarca.
  • Benigànim - Bellús - Benigànim

Temps total: 2:03:55 Temps en moviment: 1:41:03 Dificultat: 49RNG Fàcil Està ruta té dos parts marcades l'anada serà per sendes i camins de terra i la tornada serà per asfalt. Eixim desde l'Espai jove de Benigàni...

• Nocturna en Beniganim (08-07-16)

Localidad: Beniganim Provincia: Valencia Hora inicio: 20h10' Hora fin: 01h02' Distancia recorrida: 12'6 kms Tiempo total: 04h52' Tiempo en movimiento: 02h45' Velocidad media: 2'6 kms Velocidad en movimiento: 5 km...