The Best Trails in la Creueta, Catalonia (Spain)

Photo of Quart curso alto del Celre y tres fuentes Photo of Can Nardis-Camí de les Dones-Olivet d’en Salgueda-Puig Estela-Casa de les Figues-Can Mascort-Riera de la Teula- Bicentury- Photo of La Creueta (Girona - Quart) fins a Sant Feliu (estació d'autobusos) , per la ruta del carrilet.
    Photo ofQuart curso alto del Celre y tres fuentes Photo ofQuart curso alto del Celre y tres fuentes Photo ofQuart curso alto del Celre y tres fuentes

Hoy hemos realizado una ruta sencilla , el curso alto del Celre , este rio esta formado por las aguas que provienen de la riera Vallpreona y las del valle de Fetgera , asi como la de algunas fuentes que visitaremos. Se s...

Muy buena caminata y muy bien comentada. La única pega es que se está demasiado acostumbrado a poner "facil" a las rutas...
    Francisco / mase04
    Una bona matinal
    joan mallorqui pratsevall
    Ruta circular, facil i entorn de natura.
    perezfeixas
    Photo ofCan Nardis-Camí de les Dones-Olivet d’en Salgueda-Puig Estela-Casa de les Figues-Can Mascort-Riera de la Teula- Bicentury- Photo ofCan Nardis-Camí de les Dones-Olivet d’en Salgueda-Puig Estela-Casa de les Figues-Can Mascort-Riera de la Teula- Bicentury- Photo ofCan Nardis-Camí de les Dones-Olivet d’en Salgueda-Puig Estela-Casa de les Figues-Can Mascort-Riera de la Teula- Bicentury-

APROXIMACIÓ : Sortida des de Figueres- direcció Girona-Quart per N-II-km714 —agafem carretera dels Angels al poc deixem cotxe al costat de l’empresa (Bicentury) ULL DE PEIX : Grau de dificultat física d’aquesta ruta seg...

Ruta agradable i variada
    Lluís Casabó
    Gràcies per
    Robert Oliva
    M,ha agradat molt - gracies
    Jaime Peituvi
    Photo ofLa Creueta (Girona - Quart) fins a Sant Feliu (estació d'autobusos) , per la ruta del carrilet. Photo ofLa Creueta (Girona - Quart) fins a Sant Feliu (estació d'autobusos) , per la ruta del carrilet. Photo ofLa Creueta (Girona - Quart) fins a Sant Feliu (estació d'autobusos) , per la ruta del carrilet.

Bonica caminada que hem fet amb els amics Enric, Francesc Xavier, Joan, Carles, Alfons, Vicenç, Josep i jo Jan. Hem sortit del Vendrell a les cinc del matí i, ens hem posat a caminar a dos quarts de vuit. Hem anat seguin...

Una bona manera de coneixer per passava aquest carrilet. Esta més pensat per ciclistes, però fer-ho caminant no té despe...
    Carles Guasch
    Photo ofQuart: Ruta de les fonts i cases espatllades Photo ofQuart: Ruta de les fonts i cases espatllades Photo ofQuart: Ruta de les fonts i cases espatllades

Quart: Ruta de les fonts i cases espatllades Aquesta ruta l'he seguit de l'app Natura Local. Cliqueu a veure mes.

Ruta molt bonica. Hi ha una pujada forta i sostinguda durant una bona estona. Les indicacions del track, molt abundoses ...
    Luis Inclán

Photo ofCAMÍ DE CAN MASCORT, CAMÍ DEL BRÒQUIL, CAMI DEL CELRÈ, GORGUES DEL SANT PARE, QUART I PALOL, des de Bicentury. Photo ofCAMÍ DE CAN MASCORT, CAMÍ DEL BRÒQUIL, CAMI DEL CELRÈ, GORGUES DEL SANT PARE, QUART I PALOL, des de Bicentury. Photo ofCAMÍ DE CAN MASCORT, CAMÍ DEL BRÒQUIL, CAMI DEL CELRÈ, GORGUES DEL SANT PARE, QUART I PALOL, des de Bicentury.

Deixem el nostre vehicle al davant de Bicentury (Biocentury), i prenem el camí que surt al costat de la porta de la fàbrica però el de dalt, no el que baixa. El seguim fins que després de travessar la Riera de la Teula, ...

Bona ruta i fàcil... La vam fer ahir. Gràcies per compartir la.
    xonica
    Bones. Com sempre ben explicat i facil de seguir
    Tomas21
    Photo ofPUIG DE MASMONTALT, PUIG DE MONTIGALAR, BALCÓ DE LES BRUIXES, PUIG REDÓ, ELS ÀNGELS I EL MATXOT, DES DE CAN MASCORT Photo ofPUIG DE MASMONTALT, PUIG DE MONTIGALAR, BALCÓ DE LES BRUIXES, PUIG REDÓ, ELS ÀNGELS I EL MATXOT, DES DE CAN MASCORT Photo ofPUIG DE MASMONTALT, PUIG DE MONTIGALAR, BALCÓ DE LES BRUIXES, PUIG REDÓ, ELS ÀNGELS I EL MATXOT, DES DE CAN MASCORT

Ruta circular des de Can Mascort passant per: - Camí de Can Morató - Corriol "No Badis" - Creu de Masmontalt - Puig de Masmontalt (3.7 km) - Can Vinyoles Vell - Planes de Ca n'Estivalca - Montigalar Petit (6.9 km)...

Ruta molt maca, alhora que exigent. Transcorre gairebé tota per corriols i amb unes vistes magnífiques en els punts més ...
    Pere Planella P.
    1913f
    Photo ofEL PUIG DE MONTIGALAR des de Can Mascort. Photo ofEL PUIG DE MONTIGALAR des de Can Mascort. Photo ofEL PUIG DE MONTIGALAR des de Can Mascort.

Ruta força difícil de descriure per la gran quantitat de trencants, corriols i pistes que es troben al llarg de tot el recorregut. Per això recomanem fer-la amb un GPS que tingui un bon mapa de base i una ruta pre-gravad...

Bona ruta! Nosaltres com va fer molt bo varem afegir el Balcó de les Bruixes per dinar tranquils. Val la pena!
    scarmn
  • Anella verda de Girona complerta

Proposta de recorregut complert de l'anella verda de Girona. Hi ha senyalitzat desde el c/Carme (cementiri) fins la carretera de Celrà a Campdorà. Passen els anys i l'Ajuntament de Girona no amplia el recorregut malgrat ...

Fa molt bona pinta i és interessant la info de la descripció, algun dia la vull fer a peu amb la gosseta. Moltes gràcie...
    Xondu
  • l'Anella Verda de Girona

La Creueta - Parc de la Creueta - Ca L´Avellaneda - Can Faust - Cal Tet - Can Romegós - Can Roqueta - Cal Guenyo - Monestir de Santa Caterina - Torres de Palau - Font de les Torres de Palau - Can Triola - Pla d´En Triola...

Photo ofELS ÀNGELS ENLLAÇANT DIFERENTS CAMINS, des de Bicentury. Photo ofELS ÀNGELS ENLLAÇANT DIFERENTS CAMINS, des de Bicentury. Photo ofELS ÀNGELS ENLLAÇANT DIFERENTS CAMINS, des de Bicentury.

Abans de començar la ruta fer un comentari dirigit als usuaris de bici que utilitzen els camins d'aquestes contrades: NO ESTEU SOLS AL MÓN i cal anar amb compte perquè ELS CAMINS SÓN DE TOTS i TOTS TENIM EL DRET D'UTILIT...

Perfecto
    Jorfovi24
    Photo ofCAMINS DE LES GAVARRES ENTRE PALOL, EL CELRÈ, CASTELLAR I CAN MASCORT, des de Bicentury. Photo ofCAMINS DE LES GAVARRES ENTRE PALOL, EL CELRÈ, CASTELLAR I CAN MASCORT, des de Bicentury. Photo ofCAMINS DE LES GAVARRES ENTRE PALOL, EL CELRÈ, CASTELLAR I CAN MASCORT, des de Bicentury.

Ruta realitzada el dia 17-02-2021. Recomanem portar la ruta gravada per la gran quantitat de trencants que trobarem durant tot el recorregut. Alguns dels camins, són força drets i utilitzats per les bicis de baixada. CA...

Doncs moltes gràcies per compartir. Les teves rutes son sempre fantàstiques! Salut
    Espe Sanchez-Maso
    Photo ofEls Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles Photo ofEls Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles Photo ofEls Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles

A la font del ferro comença la pujada per pista més dreta que he fet mai. Al balcó de les bruixes hi ha un geocache.

Did part of this route and it put my gravel bike to test. Took the road up to els Angles but I plan to complete it soon!...
    Anderson
  • La Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta

Bicycle Touring
    Photo ofLa Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta Photo ofLa Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta Photo ofLa Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta

Gairebé tot carretera excepte un tall des de poc després de Madremanya fins a Can Mateu de la Creu. Surto de casa a Salt, com sempre, però poso el comptador a partir de la Creueta. Carretera dels Àngels amunt fins al sa...

Photo ofRecorregut pel Curs alt de la Riera del Celrè Photo ofRecorregut pel Curs alt de la Riera del Celrè Photo ofRecorregut pel Curs alt de la Riera del Celrè

Una ruta molt maca per fer prop de la ciutat de Girona. Tota per pistes i corriols, seguint el curs alt de la Riera del Celrè.

Trams coberts i o tapats d'arbusts..
    jgraubueno
    El giro a la fuente es muy difícil de seguir, en septiembre de 2018 está cerrado por la vegetación.
    scrofa
    Photo ofELS ÀNGELS DES DE BICENTURY PER CAN NARDIS, CAMÍ CLÀSSIC, EL MATXOT I CAMÍ DEL REC DE LA TEULA. Photo ofELS ÀNGELS DES DE BICENTURY PER CAN NARDIS, CAMÍ CLÀSSIC, EL MATXOT I CAMÍ DEL REC DE LA TEULA. Photo ofELS ÀNGELS DES DE BICENTURY PER CAN NARDIS, CAMÍ CLÀSSIC, EL MATXOT I CAMÍ DEL REC DE LA TEULA.

Ruta circular des de Bicentury passant per: - Can Nardis (1.4 km) - Pista de Can Venda - Coll de Trobada (4.3 km) - Camí Clàssic dels Àngels - Casa de les Figues - Can Caselles (5.9 km) - El Surolí - Els Àngels (9.0...

De nou descobrint una baixada dels Angels nova! Gràcies! Ah et vaig agafar la Trotamiquela dels teus favorits! Ruta prec...
  • Girona - Platja d'Aro pel carrilet

Anem des de Girona fins a Platja d'Aro pel carrilet. Vigileu que ara a l'estiu fa molta calor, hi sol haver font d'aigua de la xarxa al costat de cada antiga estació. He marcat waypoints a cada una de les antigues ...

Ruta muy tranquila y fácil de realizar con toda la familia
    escudermartin
    Photo ofELS ÀNGELS DES DE CAN MASCORT, FENT VOLS PER LA SERRA MAGINA. Photo ofELS ÀNGELS DES DE CAN MASCORT, FENT VOLS PER LA SERRA MAGINA. Photo ofELS ÀNGELS DES DE CAN MASCORT, FENT VOLS PER LA SERRA MAGINA.

Comencem a caminar des de Can Mascort prenent la pista que baixa a la dreta i que deixem de seguida pel corriol que va a l'esquerra i que finalment surt a la pista que comunica amb la Casa de les Figues. Però quan trobem...

M’ha encantar, ruta diferent per pujar als Ángels per corriols! Ruta entretinguda, bonica i fàcil! Penso seguir te en me...