The Best Mountain Bike Trails in la Creueta, Catalonia (Spain)

Photo of (GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA(05). Siguiendo el Onyar hasta su nacimiento y regreso siguiendo el Ter por el carril bici Photo of Anella verda de Girona complerta Photo of Els Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles
  • Anella verda de Girona complerta

Proposta de recorregut complert de l'anella verda de Girona. Hi ha senyalitzat desde el c/Carme (cementiri) fins la carretera de Celrà a Campdorà. Passen els anys i l'Ajuntament de Girona no amplia el recorregut malgrat ...

Fa molt bona pinta i és interessant la info de la descripció, algun dia la vull fer a peu amb la gosseta. Moltes gràcie...
    Xondu
    Photo ofEls Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles Photo ofEls Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles Photo ofEls Angels - Madremanya - Balcó de les Bruixes - Llambilles

A la font del ferro comença la pujada per pista més dreta que he fet mai. Al balcó de les bruixes hi ha un geocache.

Did part of this route and it put my gravel bike to test. Took the road up to els Angles but I plan to complete it soon!...
    Anderson
  • Girona - Platja d'Aro pel carrilet

Anem des de Girona fins a Platja d'Aro pel carrilet. Vigileu que ara a l'estiu fa molta calor, hi sol haver font d'aigua de la xarxa al costat de cada antiga estació. He marcat waypoints a cada una de les antigues ...

Ruta muy tranquila y fácil de realizar con toda la familia
    escudermartin

• Girona-Cim Montigalar-Girona

Última ruta Btt de l'any, pujantnal cim de Montigalar de les Gavarres per gaudir d'unes espectaculars vistes de l'entorn en un dia ceré i poder veire les Illes Medes. Una pujada combinant diferents camins i pistes fin...

Bona ruta entretinguda, la pujada es anar fent per pista, abans d'agafar el corriol per arribar al cim tenim un trosset ...
    Pau ;)
    Photo ofGirona - Banyoles - volta a l'estany - Girona Photo ofGirona - Banyoles - volta a l'estany - Girona Photo ofGirona - Banyoles - volta a l'estany - Girona

Ruta entretinguda que evita tant com pot l'asfalt. Es una mica dura per la distància del recorregut, no te complicacions tècniques. Hi ha un lloc que per uns 50 m de zona acanalada entre camps que estava una mica bruta d...

• Girona - Sant Antoni de Calonge - Girona

Photo ofGirona - Sant Antoni de Calonge - Girona Photo ofGirona - Sant Antoni de Calonge - Girona Photo ofGirona - Sant Antoni de Calonge - Girona

Anem al mar, passem per les Gavarres. Anada per les Gavarres, hem passat per Sta. Pellaia, el coll de Llumeneres, el Matxo mort, coll de can Llac, Font Josepa, per anar a buscar la riera dels Molins, que hem resseguit fi...

4’45 h.- 88 km amb sortida i arribada del Parc Central. Se surt de Gi pel carril bici fins al desviament de Palol. Pass...
    pacumar
    Photo ofVolta rodona Gavarres de Girona amb baixada per camins. Photo ofVolta rodona Gavarres de Girona amb baixada per camins. Photo ofVolta rodona Gavarres de Girona amb baixada per camins.

Son 32,7 kms. i 1.000 mts. de pujades acumulades. Volta curiosa per camins i camps de les Gavarres pròximes a Girona, molt poc freqüentades. Alguna pujada forta però tot per pistes i corriols fàcils. La baixada, també...

• Girona-Els Angels-Girona

Una ruta matinal interessant per pujar als Angels des de Girona. Camins amb pujades i "pujadetes" combinanta amb pistes i corriols; que fa que sigui entretinguda pel desnivell d'alguna pujada però res complicat, la típi...

• Girona-Cassà de la Selva

Pedalada de Girona passant per Quart, Llambilles, Font de St.Cristofol, Camí de la Riera de Vilallonga i Camí de la Riera de Verneda fins arribar a Cassà de la Selva i tornar per via verda a Girona. Traçada de bon rod...

Photo ofGirona-Llambilles-puig d'Arques-llagostera-Girona Photo ofGirona-Llambilles-puig d'Arques-llagostera-Girona Photo ofGirona-Llambilles-puig d'Arques-llagostera-Girona

Sortida de Girona, seguim carril bici Sant feliu fins Llambilles, entrem a les Gavarres, camins de saulo fantastics, paisatges canviants de pi i alzina, de sureres, fins a cotes altes trobem castanyers. Quina sorpresa tr...